Fitness Seller

geloof je in geesten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik geloof er heilig in. mede doordat ik zelf enkele dingen mee heb gemaakt en veel verhalen, geloofwaardige verhalen heb gehoord.
Uiteraard geloof ik in geesten want ik heb ze vaak opgeroepen.
Na een maal geesten te hebben opgeroepen wordt het steeds moeilijker om nog iemand te vinden die bereid is om de volgende keer weer mee te doen.
 
Dietser heeft zijn nieuwe onzin topic weer gevonden, ditmaal uit 2003. :roflol:
 
Uiteraard geloof ik in geesten want ik heb ze vaak opgeroepen.
Na een maal geesten te hebben opgeroepen wordt het steeds moeilijker om nog iemand te vinden die bereid is om de volgende keer weer mee te doen.
De geest(en) ? ???
 
Ik geloof in geesten ja. Toen mijn opa 1 maand overleden was, op de zelfde datum en op de zelfde tijd, zat ik met een maat in de keuken en gingen de lichten uit, precies waar wij zaten. En moest ik opnieuw de lichten aandoen, het waren er totaal 3 in de keuken en er was geen stop doorgeslagen het licht was gewoon uitgedaan door een onzichtbaar persoon daarna werd het koud we voelden een rilling en een soort geluid in die tijd rookte in nog wiet en daar was me opa streng tegen dus ik denk dat hij wou duidelijk maken dat ik moest stoppen, toen ik later van plan was om te stoppen met wiet roken voelde ik me opeens enorm sterk en al mijn maten kreeg een rilling toen we voorbij ons huis liepen ik ging voor de grap met een stuk hout voetballen en ik deed trucjes die ik nooit kon het was vreslijke creepy en al die maten voelde zich heel de dag erg vreemd en ze begonnen allemaal te stotteren wat ze nooit hadden echt heel raar allemaal
 
De geest(en) ? ???
Neen er zijn meerdere geesten , het is moeilijk te controleren of men contact heeft met een geest waar men al eerder contact mee gehad heeft maar dat op zich is perfect mogelijk. Het gaat mij om de mensen die de geesten op roepen . Die personen zijn vaak niet bereid om nogmaals mee te doen met een séance
27+meic.jpg
 
Back
Naar boven