AndroidHealthClinic

geloof je in geesten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeer interessant om te lezen. maar ik blijf er niet in geloven. de menselijke fantasie kan soms behoorlijk op hol slaan. zo hard dat je idd dingen kan waarnemen die er normaal gezien niet horen te zijn.

je hoort zo'n verhalen vaak. zoals de "men in black" (neen niet van de films), die zogenaamde albino's in zwarte pakken etc etc etc. nou ja

verder ga ik me niet uitweiden over die religieuze zaken. daar ikzelf mijn overtruigingen heb.

I guess i'm the typical "ik moet het waarnemen of ik geloof het niet" kind of guy :D
 
Originally posted by Spike
ik geloof er eerlijk gezegd geen knijt van.

zeker als je het hebt over geesten in de klassieke zin van het woord... dus bewuste entiteiten van mensen die zijn gestorven. zelfs onbewust lijkt het me niet mogelijk.

meeste gevallen van poltergeists zijn wetenschappelijk uitgelegd.

ik vind die verhalen lezen wel leuk, maar erin geloven? neen. volgens mij is het over en uit naar de dood.

Ik vindt dat je de mensen in de waarde moet laten en niet zeggen dat je ze niet gelooft en dat de mensen op hol slaan in hun hoofd als ze zeggen dat geesten bestaan. Als ik mod was geweest had ik jouw post even aangepast.
 
Originally posted by Bodyman


Ik vindt dat je de mensen in de waarde moet laten en niet zeggen dat je ze niet gelooft en dat de mensen op hol slaan in hun hoofd als ze zeggen dat geesten bestaan. Als ik mod was geweest had ik jouw post even aangepast.

ik ga aan je spelletje niet meedoen.


ik heb iedereen in zijn of haar waarde gelaten. je kan me iets vertellen, ik kan je iets vertellen, ik hoef je niet te geloven, jij hoeft me niet te geloven.

het kan gebeuren dat mensen dingen waarnemen die er in feite niet waren. ik heb verder niet gezeld dat de mensen op hol slaan in hun hoofd. maar het kan. je moet de inhoud niet verdraaien.
 
Hoe verklaar je dit soort foto's dan Spike.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
met foto's bewijs je tegenwoordig niet veel meer. kan door eender wat zijn. het is daarom geen bewijs dat geesten bestaan.


@ bodyman, ja en? zie je het modale wekwoord "kan" ? duidt op een mogelijkheid. dus het KAN maar voor't zelfde geld weer niet.
 
Bij haar rechtervoet zie je een handje.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
:rolleyes: ja alles kan koffiekan melkkan, dag spike fijne avond
 
Originally posted by Big Steve
Hoe verklaar je dit soort foto's dan Spike.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Das gewoon een foto die Oli van zijn vriendin heeft gemaakt terwijl hij een dikke joint zat te roken... ;)

Maaruh, sterk verhaal Dandy, klinkt creapy... Ik ga nu maar 'lekker' slapen...



Ghehe :) Nighty Night!
 
Ja slaap lekker ongelovige whahahahahahahaha
 
Al eens stil gestaan hoe het eigenlijk komt dat je een natte droom gehad hebt?
Volgens mij zijn vrouwelijke geesten daar de oorzaak van, zij hebben immers ook wel eens zin in een verzetje!
 
ik weet wel dat geesten op een of andere manier in je dromen kunnen meespelen maar over dat natte droom theorie weet ik niet veel, zou goed kunnen.

btw, dat chick die gisterem in m'n droom was mag evengoed komen als ik wakker ben hoor :D (mischien lezen ze het forum, dat ze het maar weten! :D :D)
 
Originally posted by Spike
zeer interessant om te lezen. maar ik blijf er niet in geloven. de menselijke fantasie kan soms behoorlijk op hol slaan. zo hard dat je idd dingen kan waarnemen die er normaal gezien niet horen te zijn.

I guess i'm the typical "ik moet het waarnemen of ik geloof het niet" kind of guy :D

ben ik met je eens, Spike. ik dacht dat ik t ook allemal verzonnen had, maar hoe verklaar je dan dat er nog 2 mensen, die ik t niet verteld heb dezelfd ervaring meemaken. daarbij zijn de hersenen maar iets wat je af en toe niet in de hand heb. ze kunnen gekke dingen met je doen. dat wel

En die jongen geloofde erzelf ook nooit in en sinds hij dat heeft meegemaakt wel. je moet t kennelijk eerst meemaken om t te geloven.

was bij mij in de buurt ook een meisje van de trap gevallen en overleden. haar broer kende ik redelijk goed. een paar jaar nadat dat was gebeurd ging hij met een maat van hem ook iets spiritueels doen, iest met een glas. Na een aantal minuten begon hij helemaal wit weg te trekken en te janken omdat hij in dat glas zijn zusje gezien scheen te hebben, zijn maat van hem zag overigens niets waardoor nieand hem geloofde. maar dat wil dus niets zeggen.
je moet je er zeker ook op een of andere manier voor (kunnen) openstellen denk ik.
 
waarschijnlijk. en ik zou (uit pure nieuwsgierigheid) wel iets willen proberen. maar ik zal tot die dag zo'n dingen altijd met een korreltje zout opnemen. maar ik ben nieuwsgierig genoeg om dat eens met een aantal mensen mee te maken.
 
er bestaan vanalles rondom ons die we niet zien bv. infrarood, microwave, radio signalen etc.. Het menselijk oog heeft maar een beperkte zichtbaarheid en het menselijk oor kan bv. lage frequenties niet horen (dolfijnen wel dacht ik).

Zo zie je maar de mogelijkheden dat die geesten perfect kunnen bestaan en wij ze niet (altijd) kunnen waarnemen.
 
je kan t idd niet ontkennen vind ik. niet geloven komt wat mij betreft op datzelfde neer. alhowel die foto's vaak wel fake kunnen zijn.
t zefde geldt voor buitenaardse wezesn.

Ik lag vroegr trouwens met mn broertje op een kamer en ken je dat je van die vlekken ziet als je moe bent?

wij waren allebei hartstikke moe blijkbaar want we zagen allebei dezelfde vlekken in de kamer savonnds.
"kijk daar, geesten!!"
"ën daar!!"
"ja, ik zie ze ook!"

we hebben t hele huis bij elkaar egschreeuwd omdat we dachten dat die vlekken geesten waren
:D
 
Je kan niet zeggen ik geloof niet in geesten want het is een feit dat ze er zijn. (was er ook niet van overtuigd maar nu wel) je zegt toch ook niet ik geloof niet in auto's maar omdat je ze ziet geloof je erin en als je het niet ziet dan is het er maar niet ofzo...???
 
Back
Naar boven