Fitness Seller

Geloof jij deze chili saus?

• Topic starter Goud
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 993
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Goud

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2016
Waardering
25
Lengte
1m74
Qua macros. Hijs ook echt zoet. ( en lekker )
Hij lijkt te goed om waar te zijn

20190121_190017.jpg

20190121_190022.jpg

Ik zou niet snel de eigenschap geloofwaardigheid aan chili saus toekennen ;), maar ik denk dat dit calorisch gezien wel kan kloppen.

Tenslotte is het niet veel meer dan pepers in een suikeroplossing...

Dit was chili saus met de minste calorien en het had zelfs minder kcal dan een light versie van een andere merk

Redelijk normale macro's voor sweet chilisaus. Ligt meestal tussen de 100-160 kcal per 100 ml.
Net zoals de curryketchup van Aldi... zit ook maar iets van 80 kcal in.. is ook niet meer dan tomaten, kruiden en suiker.

Als je van zoete sausen houdt kan je ook nog kijken naar sweet en sour woksausen.. vaak ook maar 60-80 kcal per 100 gram.

Trouwens... als je van lekker sausen houdt is deze zigeunersaus van Remia ook een aanrader... ook maar iets van 75 kcal per 100 gram.
https://www.ah.nl/producten/product/wi384746/remia-zigeunersaus-pittig

Een kwart ervan bestaat uit suiker, dus dat hij zoet is is op zich helemaal niet verbazingwekkend. :)

Ik heb best wel wat chili sauzen gekend en mijn ervaring leert me dat je ze beter nooit kan vertrouwen, sad but true :(

Er is weldegelijk verschil vind ik, sommigen doen mijn sterretje meer pijn dan anderen.

Ik zal daar in het vervolg op letten, heb jij zelf het idee dat het meer aan de fles of aan de saus ligt?

Ik zal daar in het vervolg op letten, heb jij zelf het idee dat het meer aan de fles of aan de saus ligt?

Durf ik niet te zeggen, ik ben niet van de sauzen. Verder heb ik er niets op tegen hoor, ieder zijn ding!

Back
Naar boven