Fitness Seller

Geloven jullie in buitenaardse wezens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Steve


Ik moet er niet aan denken, gelukkig hebben wij elkaar nog.[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]



hahaha, ik heb er niks op tegen hoor. Vroeger was ik zelf ook homo. Tot ik administratief werk ging doen. Ik had altijd zo'n pijn als ik op een stoel moest gaan zitten... Daarom dat ik overgeschakeld ben!
 
Ja maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog wel eens met een vrouw naar bed ben geweest maar ze had dan wel bijna geen borsten
 
sorry vriend,maar eens homo altijd homo.
 
Originally posted by Bodyman
Ja maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog wel eens met een vrouw naar bed ben geweest maar ze had dan wel bijna geen borsten

Pak er volgende keer is een die ouder is dan 14.Je zult zien dat borsten zo gek nog niet zijn.
 
Bij mij thuis in de garage heb ik gisteravond nog een alien autopsie verricht. Wat stinken die gozers van binnen joh! Dat in de reet nken laat ik wel aan jullie over...
 
Nee in de oren Rob G
 
Originally posted by Rob G
Bij mij thuis in de garage heb ik gisteravond nog een alien autopsie verricht. Wat stinken die gozers van binnen joh! Dat in de reet nken laat ik wel aan jullie over...

je moet er ook niet met je neus ingaan maar met je leuter die ruikt dat niet hoor



:p
 
:D lol
 
Back
Naar boven