AndroidHealthClinic

Geloven jullie in buitenaardse wezens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]

Geloven jullie in buitenaardse wezens?

Ik denk dat wij niet alleen zijn en dat sommige landen/mensen veel meer weten over buitenaardse wezens dan tot nu toe gedacht werd.
Sommige mensen zeggen dat wij een experiment zijn van buitenaardse wezens, dat GOD ook een buitenaards wezen is, de afbeeldingdingen van de Griekse goden zijn allemaal wezens die zich aan ons hebben vertoont. Ik vind dit allemaal een beetje te ver gaan.

Ik ben een christenen en ik geloof daar niet zo in maar ik denk wel dat wij niet alleen zijn.

Steve
 
ik denk ook niet dat we alleen zijn, technisch gezien zouden er nog 200 mil andere rassen in de heelal.

Maar ik begon het pas echt te geloven toen ik Olimantado leerde kennen.
 
Uiteraard is onze God een buitenaards wezen, maar de vraag die me blijft fascineren is, hoe ontstond in het heelal het eerste leven?

Wie heeft de oerknal geschapen??




Wat natuurlijk ook kan is dat tijdreizen dan toch praktisch mogelijk zou zijn..... En zijn de Goden gewoon mensen uit de toekomst die dingen willen veranderen...

Aannemelijker vind ik persoonlijk toch dat de Goden buitenaards zijn.

Hetgeen wat de school en meneer pastoor me vroeger proberen wijs te maken hebben, daar geloof ik al helemaal niet in...

En de wetenschappers staan op dit gebied ook nog niet zoo ver...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Vinny
ik denk ook niet dat we alleen zijn, technisch gezien zouden er nog 200 mil andere rassen in de heelal.

Maar ik begon het pas echt te geloven toen ik Olimantado leerde kennen.

hahaha :D
 
eindelijk laat Oli weer van zich horen;)
geloof er zeker heilig in. wij hebben geen besef hoe groot t heelal is laat staan dat wij dan de enige bewonbare planeet zijn.
Ik heb laatst een serie gevolgd, Taken. liet op een heel geloofwaardige manier zien hoe de regering (amerikaanse) omgaat met dze verhalen. vanaf de mayacultuur zijn er al aanwijzingen dat er meer is dan wij moeten geloven. zelfs de piramides zijn zo geplaatst dat t een soort van baken was.
voor mij bewijs genoeg, t punt is echter om t te willen geloven.

ben daarentegen heel erg goedgeleovig. geloof bijvoorbeeld ook in geesten en intentiteieten omdat ik daar zelf al t nodige in heb meegemaakt.
 
Ja ik geloof ook in dat soort dingen, ik heb genoeg meegemaakt waar ik liever niet over praat.

Onze zon is een ster, als je op een helder nacht naar de hemel kijkt zie miljoenen sterren (dus zonnen) Ieder zon bevat één of meedere planeten om zich heen. Ik ben er heilig van overtuigd dat wij niet afstammen van de apen maar ook niet wat Olimantado dat god eigelijk een buitenaards wezen is.

Steve
 
Zouden jullie bang wezen als het blijkt dat we werkelijk van buitenaardse wezen afstammen?
 
Originally posted by Big Steve
Ja ik geloof ook in dat soort dingen, ik heb genoeg meegemaakt waar ik liever niet over praat.

Onze zon is een ster, als je op een helder nacht naar de hemel kijkt zie miljoenen sterren (dus zonnen) Ieder zon bevat één of meedere planeten om zich heen. Ik ben er heilig van overtuigd dat wij niet afstammen van de apen maar ook niet wat Olimantado dat god eigelijk een buitenaards wezen is.

Steve

eeuh steve, evolutie omtrent apen is bewezen hoor. daar kan je niet omheen..lijk Ross wel:D
 
Originally posted by Big Steve
Ja ik geloof ook in dat soort dingen, ik heb genoeg meegemaakt waar ik liever niet over praat.

Onze zon is een ster, als je op een helder nacht naar de hemel kijkt zie miljoenen sterren (dus zonnen) Ieder zon bevat één of meedere planeten om zich heen. Ik ben er heilig van overtuigd dat wij niet afstammen van de apen maar ook niet wat Olimantado dat god eigelijk een buitenaards wezen is.

Steve

en alle sterren die wij zien, is 2% van het heelal.
 
warschijnlijk zit er ergens anders miljoenen jaren hier vandaan ook grote gespierde jongens die op een soortgelijk forum dezelfde discussie hebben
 
Originally posted by dandyman


eeuh steve, evolutie omtrent apen is bewezen hoor. daar kan je niet omheen..lijk Ross wel:D

Ja het is bewezen maar wat ik niet begrijp is waar zijn de half mens half aap dan?
 
hahahaha leuk Dandyman
 
Originally posted by dandyman


eeuh steve, evolutie omtrent apen is bewezen hoor. daar kan je niet omheen..lijk Ross wel:D


Hier sla je de bal mis.....
Er is een missing link. De wetenschap kan enkel nog maar gissen hoe men op amper 300 jaar tijd van apen naar een echte cultuur (zie Egypte) evolueerde.
 
Originally posted by dandyman
warschijnlijk zit er ergens anders miljoenen jaren hier vandaan ook grote gespierde jongens die op een soortgelijk forum dezelfde discussie hebben

Spot er maar mee ; Wat zou jij doen als je als astronout een ruimte wandeling maakt. Op je af komt een bijna identieke astronout naar jouw toe gezweefd. Als teken van goede wil steek je je rechter hand uit. Bijna gelijktijdig steekt hij zijn linker hand uit ........ wat doe je ?
 
Hem in elkaar schoppen hehehe :p
 
@Big Steve

Gefeliciteerd u heeft zojuist als eerste mens contact gemaakt met het anti universum. In de hieruit volgende anihiltie van deeltjes en antideeltjes bent u er in geslaagd om honderden lichtjaren aan universum volledig te verdampen.
 
Originally posted by Shadum
@Big Steve

Gefeliciteerd u heeft zojuist als eerste mens contact gemaakt met het anti universum. In de hieruit volgende anihiltie van deeltjes en antideeltjes bent u er in geslaagd om honderden lichtjaren aan universum volledig te verdampen.

Heheheh :D :D
 
Originally posted by Olimantado



Hier sla je de bal mis.....
Er is een missing link. De wetenschap kan enkel nog maar gissen hoe men op amper 300 jaar tijd van apen naar een echte cultuur (zie Egypte) evolueerde.

naar t schijnt was de eerste rechtopstaande wezen een aapmens. dze vertoonde al bepaalde kenmerken die wij bij ons terugzien. naarmate de tijd vorderde begonnen ze een taal te ontwikkelen ed. in de ijstijd waren t toendertijd al vanuit ons standpunt gezien mensen zoals we die nu kennen afgezien van uiterlijke verschillen dan. maar hoe dan ook, wou jij beweren dat er tussn de egyptenaren en de aapmens een missing link zit die betrekking heeft op aliens.

Ben wel van mening dat buitenaardse schepsels mee hebben KUNNEN helpen aan t leven zoals wij dat kennen en dat dit vanuit de egyptishce periode heeft plaatsgespeeld. daar doen ook verschillende theorien over de ronde
 
Zoals blijkt uit de hich hikers guide to the galaxy;

De aarde is een supercomputer gebouwd om de vraag behorend bij het ultime antwoord (42) te berekenen.

Ten tijde van de neaderthalers is hier toen een ruiteschip met afgedankte telefoon hoorn reinigers van een andere planeet geland. Aangezien deze voorouders van ons rond uit suprieu waren boven de neaderthalers zijn de neanderthalers uitgestorven.

Onze directe voorouders op de planeet van waar wij vandaan zijn gekomen zijn thans allen overleden aan een mysterieuse oor infectie welke via telfefoon hoorns werd overgedragen.
 
Back
Naar boven