MuscleMeat

Geluidsoverlast bovenbuur

  • Topic starter haaii
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 8K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Mijn advies is om een dossier bij te houden. Noteren wanneer je last van hem hebt.
Dus: datum, tijdstip, vorm, ernst, tijdsduur.

Stel jezelf redelijk op. Je zegt het is een Marokkaan, dat betekend dat wanneer de racisme kaart getrokken wordt jij meteen 2-0 achter staat. Dus ga eerst, tegen je zin in, positief en blij op een normale manier met hem in gesprek. NEEM DIT GESPREK SNEAKY OP VIA JE TELEFOON MET AUDIO RECORDER. Dan sta je juridisch sterker indien er iets gebeurd of wanneer hij domme dingen gaat zeggen.

Dus als je hem op een normale manier vraagt of hij rekening met je wilt houden, en hij zegt "wollah fuck jou", dan is dat een geniaal audiobestandje om naar je verhuurder te sturen.

Wees slim, de meeste van die gasten hebben een kort lontje. Maak daar gebruik van.
Meneer heeft ervaring? :trollface:
 
Eerst slaan dan pas vragen stellen
 
Je zei tegen je bovenbuur dat hij zijn deur dicht mocht doen? En toen?


Geef ff wat meer info.
Hoelang woon jij er al? Een jaar en twee maanden
Hoelang woont hij er al? geen idee
Sinds wanneer ervaar je overlast? sinds aanvang
woont ie alleen? (of gezin, kids, whatever)? enkel alleenstaanden manner hier
Wanneer heb je last (ochtend, middag, avond, nacht)? Namiddag/ avond. IK kan zijn tv horen tot na tien uur.
Hoelang heb je last? soms een halfuurtje, soms meerdere, savonds altijd drie tot vier uur dat ik zijn tv hoor. 's namiddags is het vooral muziek
Hoe erg is de overlast? in decibels? geen idee. maar ik kan de muziek teksten verstaan.
Zijn er meerdere buren die last hebben? Nu er een nieuwe langs mij is ingetrokken hopelijk wel. die twee beneden zijn beter geisoleerd van zijn overlast. En die langs hem woont, woont daar feitelijk niet
Heb je met je buren gepraat? ik heb ooit "geroepen" dat zijn lawaai minder minder luidt mocht zijn.
Wat zegt de verhuurder? ze gingen hem hierop aanspreken maar ik heb hier niets meer van vernomen. noch heeft het iets uitgehaald
Wat zei je überhaupt tegen de verhuurder? ongeveer wat ik in de OP zei, minus Marokkaan.
Heb je melding hiervan gedaan bij de verhuurder? En hoe? (schriftelijk, telefoon, etc). ---- via email
Heb je politie gebeld voor melding geluidsoverlast? nee,

Antwoorden in kleur.


Voor de Belgen, het is merkbaar (zeg maar ruikbaar) dat hij wiet rookt. Wat hier verboden is?
Zou de politie hier wat mee ondernemen. En wat zouden de gevolgen zijn?
Of is een kenmerkende geur niet geldig als reden voor een hiusbezoek?
 
Antwoorden in kleur.


Voor de Belgen, het is merkbaar (zeg maar ruikbaar) dat hij wiet rookt. Wat hier verboden is?
Zou de politie hier wat mee ondernemen. En wat zouden de gevolgen zijn?
Of is een kenmerkende geur niet geldig als reden voor een hiusbezoek?
Zolang je die persoon zelf nooit op een normale manier hebt aangesproken ben je zelf best wel een hommel, verman je en ga in gesprek als een volwassen vent, kans is groot dat dat de beste oplossing is.
 
Zolang je die persoon zelf nooit op een normale manier hebt aangesproken ben je zelf best wel een hommel, verman je en ga in gesprek als een volwassen vent, kans is groot dat dat de beste oplossing is.
Ik heb niet op hem geroepen, Ik heb een seintje gegeven dat ik iets wou zeggen en dan op een normaal volume gezegd dat hij niet en zijn muziek loeihard aan kan hebben staan en zijn deur open laat staan. Hij heeft toen zijn muziek uitgezet.
 
Ik heb niet op hem geroepen, Ik heb een seintje gegeven dat ik iets wou zeggen en dan op een normaal volume gezegd dat hij niet en zijn muziek loeihard aan kan hebben staan en zijn deur open laat staan. Hij heeft toen zijn muziek uitgezet.
Bel gewoon eens overdag aan met een extra pintje vast ofzo en praat er een kwartiertje mee, dikke kans dat je daarna het best met elkaar kunt vinden
 
Bel gewoon eens overdag aan met een extra pintje vast ofzo en praat er een kwartiertje mee, dikke kans dat je daarna het best met elkaar kunt vinden
Alcohol is Haram
 
Ik heb overigens een heel onaangename persoonlijkheid. Een gesprek met mij voelt aan als alleen op de oma van vriend passen terwijl die lekker haar broek volschijt.
Je wilt alleen maar door de grond zaken en van de aardbol verdwijnen.

Ik heb een beter plan. Hij zet de chauffage in de gang op de maximale stand. Wellicht zodat hij minder hard moet stoken en op mijn kosten zich kan verwarmen.

Ik ga die chauffage dichtdraaien of enigszins nerfen en als hij daar over klaagt dan "repareer" ik die radiator. Hopelijk is hij mij dan eeuwig dankbaar.

Moet het wel vroeg in de ochtend doen. Als ik gezien word, kan ik het schudden.

Het is zeer voordelig wonen hier, ik betaal maar 200 euro huur. Dus ik kan het mij niet veroorloven tomeloze fratsen uit te halen.
 
Ik heb overigens een heel onaangename persoonlijkheid. Een gesprek met mij voelt aan als alleen op de oma van vriend passen terwijl die lekker haar broek volschijt.
Je wilt alleen maar door de grond zaken en van de aardbol verdwijnen.

Ik heb een beter plan. Hij zet de chauffage in de gang op de maximale stand. Wellicht zodat hij minder hard moet stoken en op mijn kosten zich kan verwarmen.

Ik ga die chauffage dichtdraaien of enigszins nerfen en als hij daar over klaagt dan "repareer" ik die radiator. Hopelijk is hij mij dan eeuwig dankbaar.

Moet het wel vroeg in de ochtend doen. Als ik gezien word, kan ik het schudden.

Het is zeer voordelig wonen hier, ik betaal maar 200 euro huur. Dus ik kan het mij niet veroorloven tomeloze fratsen uit te halen.
Ja dat is natuurlijk een superieur plan.
 
Stop een rotte vis in z'n brievenbus.
 
Daar snuffel ik liever zelf aan.

breathe tv land GIF by nobodies.
 
Back
Naar boven