AndroidHealthClinic

Geluidsoverlast bovenbuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haaii

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
5.182
Waardering
778
De titel beschrijft zo wat alles.
Ik woon in een appartement. Met een Marokkaanse bovenbuur die mij laat meegennieten van zijn jaren 90 RnB, etnische muziek en ‘s avonds zijn TV.
Ik heb al met de huur maatschappij contact opgenomen (ik woon in een sociale woning) maar dit heeft de zaken enkel verslechterd.

iemand met tips hiervoor?
Hij rookt wiet maar dat tegen hem gebruiken is mijn last resort solution.

Indien er vragen zijn hoor ik het.
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor het delen.
 
De titel beschrijft zo wat alles.
Ik woon in een appartement. Met een Marokkaanse bovenbuur die mij laat meegennieten van zijn jaren 90 RnB, etnische muziek en ‘s avonds zijn TV.
Ik heb al met de huur maatschappij contact opgenomen (ik woon in een sociale woning) maar dit heeft de zaken enkel verslechterd.

iemand met tips hiervoor?
Hij rookt wiet maar dat tegen hem gebruiken is mijn last resort solution.

Indien er vragen zijn hoor ik het.
Heb je al met je buur gesproken?

Hij rookt wiet
Niet echt een misdaad
 
De titel beschrijft zo wat alles.
Ik woon in een appartement. Met een Marokkaanse bovenbuur die mij laat meegennieten van zijn jaren 90 RnB, etnische muziek en ‘s avonds zijn TV.
Ik heb al met de huur maatschappij contact opgenomen (ik woon in een sociale woning) maar dit heeft de zaken enkel verslechterd.

iemand met tips hiervoor?
Hij rookt wiet maar dat tegen hem gebruiken is mijn last resort solution.

Indien er vragen zijn hoor ik het.
Zijn kinderen ontvoeren blijkt zeer effectief te zijn.
 
Je kan em ook op zijn bek slaan. Heeft bij mij ook redelijk geholpen.

Hier mijn topic. Staan genoeg tips in wat je kan doen.

Ook genoeg tips om zijn leven zuur te maken.
 
En dat is waarom ze mij nooit meer in een appartementsgebouw zien.

1611867414829.png

Je kan em ook op zijn bek slaan. Heeft bij mij ook redelijk geholpen.
Ik duwde hem van de trap. :o

1611867558438.png
 
Ja, ik zei dat die muziek stiller moest en dat hij zijn deur dicht mocht doen.
Je zei tegen je bovenbuur dat hij zijn deur dicht mocht doen? En toen?


Geef ff wat meer info.
Hoelang woon jij er al?
Hoelang woont hij er al?
Sinds wanneer ervaar je overlast?
woont ie alleen? (of gezin, kids, whatever)?
Wanneer heb je last (ochtend, middag, avond, nacht)?
Hoelang heb je last?
Hoe erg is de overlast?
Zijn er meerdere buren die last hebben?
Heb je met je buren gepraat?
Wat zegt de verhuurder?
Wat zei je überhaupt tegen de verhuurder?
Heb je melding hiervan gedaan bij de verhuurder? En hoe? (schriftelijk, telefoon, etc).
Heb je politie gebeld voor melding geluidsoverlast?
 
Laatst bewerkt:
Je kan natuurlijk altijd nog op Telegram in 'Rotterdam Chat Avondklok' vragen of er nog jongens zijn die zich vervelen :o
 
Mijn advies is om een dossier bij te houden. Noteren wanneer je last van hem hebt.
Dus: datum, tijdstip, vorm, ernst, tijdsduur.

Stel jezelf redelijk op. Je zegt het is een Marokkaan, dat betekend dat wanneer de racisme kaart getrokken wordt jij meteen 2-0 achter staat. Dus ga eerst, tegen je zin in, positief en blij op een normale manier met hem in gesprek. NEEM DIT GESPREK SNEAKY OP VIA JE TELEFOON MET AUDIO RECORDER. Dan sta je juridisch sterker indien er iets gebeurd of wanneer hij domme dingen gaat zeggen.

Dus als je hem op een normale manier vraagt of hij rekening met je wilt houden, en hij zegt "wollah fuck jou", dan is dat een geniaal audiobestandje om naar je verhuurder te sturen.

Wees slim, de meeste van die gasten hebben een kort lontje. Maak daar gebruik van.
 
Hoe kan ik zijn wiet consumptie tegen hem gebruiken? Ik woon in Belgie dus hij rookt illegale substanties. Morgen werk ik OP bij met concretere info.
 
Zeg dat je een jewboy bent misschien flipt hij en weet ie nog niet dat er vrede is tussen Maroc en Israël
 
Back
Naar boven