XXL Nutrition

Geluidsoverlast bovenbuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je dan?
 
Had jij geen slaapprobleem of was dat een ander lid?
 
Voor 200 kan je niet eens een garage huren.. mijn kippenhok van een appartement kost al 930 euro
 
Voor 200 kan je niet eens een garage huren.. mijn kippenhok van een appartement kost al 930 euro
Ja, ik woon belachelijk goedkoop. Dat hadden we twee pagina’s geleden al bepaald.
 
Tsja, Haai heeft een Mocro bovenbuur maar hij zegt er niet bij dat die in Marokko woont en daardoor zo goedkoop kan wonen. Hier een plaatje van zn slum

8ae02cce1629d0a7d8d35e84f13aec5e.jpg
 
Had jij geen slaapprobleem of was dat een ander lid?
Ik heb momenteel zeker een slaapprobleem maar dat is geen medische probleem.

Ik zit ook al in bed. Zoals iedere brave medeburger.
 
stropop argument. Ik vraag niet dat ze muisstil zijn, maar dat ze een normaal volume produceren gedurende de nacht.
het is voldoende geïsoleerd om TV te kijken zonder de anderen buren te storen. die luide muziek wil ik nog door de vingers zien. Maar 's nachts hoorbare overlast bezorgen is volkomen asociaal.

Geluidsisolatie is dan juist een rede om er rekening mee te houden.
Ik doe dat ook 's ochtends wanneer ik douche of iets luister.
Als je per se een nacht leventje wil leiden, moet je je er maar bij neerleggen dat je, net zoals iedereen, rekening moet houden met anderen.
En hoevaak heb je op een normale wijze aan hem kenbaar gemaakt dat je overlast ervaart wanneer hij ‘s avonds tv kijkt?
 
Ik 1 keer. Mijn voormalige buur 1 keer. En de huisvesting maatschappij verschillende keren.

waarom interesseert dat exacte getal jou zo?
 
Ik 1 keer. Mijn voormalige buur 1 keer. En de huisvesting maatschappij verschillende keren.

waarom interesseert dat exacte getal jou zo?
Omdat je er dus zelf zo goed als niets aan wilt doen.
 
Wat is nu het échte probleem? Je geeft zelf aan dat er geen normaal gesprek met jou te voeren valt.
Is dit dan niet het moment om jezelf eens eerlijk in spiegel aan te kijken en hier aan proberen te werken?
Als je al niet iemand normaal kunt aanspreken omdat ie volgens jou z'n tv te hard heeft staan ga je wel een kutleven tegemoet verder denk ik
 
Wil je dat ik nog eens herhaal tegen hem wat drie verschillende partijen reeds gecommuniceerd hebben?
 
Wat is nu het échte probleem? Je geeft zelf aan dat er geen normaal gesprek met jou te voeren valt.
Is dit dan niet het moment om jezelf eens eerlijk in spiegel aan te kijken en hier aan proberen te werken?
Als je al niet iemand normaal kunt aanspreken omdat ie volgens jou z'n tv te hard heeft staan ga je wel een kutleven tegemoet verder denk ik
Word jij wakker door andermans tv?

anderen hun problemen relativeren is makkelijk als je zelf niet met dat tuig moet samenleven.
 
Back
Naar boven