XXL Nutrition

Geluidsoverlast bovenbuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die zijn ook al aan het aftakelen (Achelse is geen trappist meer sinds kort)
Ook echt sinds 21 januari, als ze die Trappistenkloosters nu wat trainingsvriendelijker zouden maken...

Zal de realiteit wel zijn dat er weinig over zullen blijven de komende jaren, vooralsnog blijft iig het bier bestaan!
Dat de Franse en Spaanse "officiële" zijn is nieuws voor me.
 
Laatst bewerkt:
Hey, achel is bijna een buur deelgemeente.
Misschien eens vragen of ze daar geen kamertje voor mij hebben.
 
Hey, achel is bijna een buur deelgemeente.
Misschien eens vragen of ze daar geen kamertje voor mij hebben.
slecht geïsoleerd daar :)
 
Hey, achel is bijna een buur deelgemeente.
Misschien eens vragen of ze daar geen kamertje voor mij hebben.
Zit nu een gemeenschap die zich richt op (ex-) verslaafden, dus of lid worden gemeenschap of ....
 
Zit nu een gemeenschap die zich richt op (ex-) verslaafden, dus of lid worden gemeenschap of ....
Dat is ook al geflopt dat project (bleek een sekte te zijn), staat gewoon grotendeels leeg nu
 
Ik heb zojuist een vriendelijk gesprek met mijn bovenbuur gehad. Nu ontkende hij wel alles wat ik vreemd vond want die muziek kwam zeker van boven. Enkel begin ik wel te twijfelen over dat TV geluid ‘s avonds. Hij had een geloofwaardig verhaal.
Wel opmerkelijk hoe mijn stem twee octaven hoger slaat wanneer ik het minste zenuwachtig ben.
 
Ik heb zojuist een vriendelijk gesprek met mijn bovenbuur gehad. Nu ontkende hij wel alles wat ik vreemd vond want die muziek kwam zeker van boven. Enkel begin ik wel te twijfelen over dat TV geluid ‘s avonds. Hij had een geloofwaardig verhaal.
Wel opmerkelijk hoe mijn stem twee octaven hoger slaat wanneer ik het minste zenuwachtig ben.
Gebrek aan test
 
Wat jij moet doen is gewoon ff wat halotestin snuiven voor je aanbelt 😏
 
Zelfs twee octaven hoger is mijn stem nog zwaarder dan jouw piepstemmetje.

Ik ben een wandelende trombone fanfare.
Betwijfel ik hoor :)
 
Zelfs twee octaven hoger is mijn stem nog zwaarder dan jouw piepstemmetje.

Ik ben een wandelende trombone fanfare.
unnamed.jpg
 
Back
Naar boven