XXL Nutrition

Gelukkig was ik niet.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sjonnies

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
203
Waardering
1
Voor ik met mijn verhaal begin zal ik mezelf verontschuldigen voor de slechte grammatica.

Dan nu mijn verhaal.

In mijn jeugd zijn er veel dingen gebeurt waardoor ik een erg slecht zelfbeeld kreeg. Dit kwam voornamelijke door een concentratie en hyperactiviteit aandoening genaamd ADHD. Dit is tot op de dag van vandaag nog niet zeker er lopen nu weer onderzoeken naar deze aandoening. Dit concentratieprobleem bracht teweeg dat ik veel dingen vergat op school en werd daar mee gepest. Ik was slecht in elke sport die ik tot dan toe heb gedaan omdat ik mijn concentratie niet lang kon vasthouden. Dit gebeurde in de leeftijd van 7 tot 12 jaar oud.

En dan nu een grote sprong naar ongeveer 4 jaar geleden een jaar voor de echtscheiding van mijn ouders. Mijn Vader ging vreemd via internet chat en E-mailen. Ik had al verscheidene emails gevonden met een inhoud die ik hier niet neerzet. Als ik daaraan denk doet het me weer pijn :(
Ik had aardig wat verstand van computers dus wist veel dingen te achterhalen. Ik twijfelde in die tijd heel erg of ik het mijn moeder moest vertellen of niet. Dit had ik maar niet gedaan omdat ik dacht dat het wel weer goed zou komen.

Ik had een vriendengroep waar ik veel mee uit ging. Ik werd de grootste zuiper en pizzavreter in die tijd. Ik kreeg een bierbuik waar de meeste motorrijders jaloers op zouden zijn. Ik kon na een tijdje mijn buik gebruiken om er een pul bier op te zetten. Maar gelukkig was ik niet. In die tijd had ik door mijn vlotte babbel veel vriendinnen waar ik eigenlijk niks mee kon en werd steeds verwarder en gefrusteerder. Waarom word in de loop van het verhaal duidelijker.

Na een jaar kwam de echtscheiding het kwam dus niet goed. Ik kreeg steeds vaker ruzie thuis met name met mijn vader. Na verloop van tijd ben ik het huis uitgegaan en heb een tijd bij een oom van mij gewoont.
Mijn moeder heeft toen na 2 weken tegen mijn pa gezegt dat hij maar weg moest hij was namelijk de oorzaak van dit alles.
Dit is toen gebeurt en mijn vader is bij oma gaan wonen tot hij een andere stek had en ik kon weer terug naar huis.

Inmiddels is de zaterdagavond niet meer de enige drink/zuip avond. Ik ga voortaan drinken van vrijdagavond tot zondagnacht en doordeweek met dartavonden. Ik was een graag geziene gast want er waren er maar weinig die mij onder de tafel konden drinken.

Ik kom in steeds meer problemen ik ben namelijk bezig met mijn rijbewijs maar door mijn licht drankprobleem werk ik me in de schulden en moet geld gaan lenen. Dit doe ik bij mijn moeder die het al moeilijk genoeg heeft.

Zo loopt het nog een jaar door tot juni 2000.
Ik heb een goede vriend van toneel aangeboden om zijn website te maken hij komt bij ons thuis en we spreken wat dingen af voor de website. Op dat moment komen 2 vrienden 'toevallig' langs. En we hebben het over het rijexamen ik moet over een maand op. Sander een vriend van me vraagt of ik me theorie nog heb gehaalt waarop ik antwoord hoezo die had ik toch allang ? Sander antwoord hierop nee man die is al verlopen jij had die namelijk eerder als mij en de mijne was al bijna verlopen. Hilariteit alom Sjonnies is weer van alles vergeten! Sjonnies zet zijn masker op en bouwt het muurtje om zijn gevoel weer op om het allemaal maar te verbergen en lacht hard mee!

Als mijn Vrienden weg zijn en ik werk weer verder aan de website legt mijn moeder alles uit aan de goede vriend van toneel.
De goede vriend word een huisvriend waar we lief en leed mee delen en is in eerste instantie een heel goede opvang voor mijn moeder.
Tot een maand of 2 later. Ik ben weer eens goed op zuip geweest eerst naar een concert daarna nog naar een feest bij mijn vriendengroep.

Ik ben zo zat dat ik me mezelf voel en het masker niet meer in de gaten heb ik begin te dansen waarop een vriend zegt; Wat zit je toch raar rond te springen je lijkt wel een HOMO! Op dit moment word het zwart voor mijn ogen en wil ik zelfmoord plegen. Gelukkig bellen vrienden de politie en komen me achterna en word ik thuis afgezet. Thuis moet ik van de politieagent mijn moeder wakker maken om haar te vertellen wat er is gebeurt. Ik hing een heel ander verhaal op tegen mijn moeder namelijk;

Dat ze een rotopmerking over haar maakte toen ik een ruzie wilde sussen.
Dit verhaal hield ik een maand of anderhalf vol

Het is woensdagavond weer een dartavond.
De goede vriend zit bij ons en mijn moeder ik kom weer zo zat als een trein thuis.
Ze geloven mijn verhaal niet waarop mijn moeder me zegt dat ik nu de waarheid moet zeggen!
Waarop ik zeg dat ik dat wel wil doen maar dan tegen de goede vriend. Zogezegt zo gedaan.

Na mijn coming-out heb ik het dezelfde dag ook tegen mijn moeder gezegt die er heel goed op reageerde.

Na 2 maanden is de goede vriend een wel heel erg goede vriend van me geworden en vraagt of we samen zullen gaan fitnessen in eerste instantie om de gezelligheid en ik wil toch wel van de spoiler af.

Dit gedaan en het werd bij mij een verslaving of way of life en hij is gestopt met fitness.
We zijn nu een jaar samen en heel gelukkig

Sjonnies zonder buik met geweldige vriend en een sport waar hij in uitblinkt!

Gelukkig ben ik nu wel...
 
sjonnie.. erg knap van je dat je zon verhaal neer durft te zetten en je voor je homocoïtusiualiteit durft uit te komen.

ik spreek je regelmatig via msn en zo te horen is alles toch goed met je gekomen :thumb: ondanks al je problemen thuis..

respect kerel ! en erg netjes dat je je leven zo hebt kunnen omgooien/verbeteren.

spreek je op msn !

grz

Frenk
 
Goed verhaal kerel. Fijn voor je dat het nu goed met je gaat :thumbs:
 
mooi, aangrijpend verhaal. Ik heb erg veel respect voor je, ik denk dat ik en een heleboel anderen nog veel van je kunnen leren. groet, Wouter
 
Heel erg dapper dat je voor je problemen durft uit te komen. En een opsteker voor anderen die er nog mee zitten.

Het komt wel goed met jou!

Espi
 
Bedankt voor de fijne reacties tot nu toe.
:)
 
erg aangrijpend verhaal inderdaad en knap dat je dat met ons wil delen.

goed om te horen dat t nu goed gaat. Hij heeft blijkbaar een goede invloed op je gehad.
 
Goed dat je je verhaal hier post, gaat helemaal goed met je komen dude! Keep on pumping that iron!!! :)
 
damn jij hebt wel een hoop zeik meegemaakt! Maar je hebt je er goed doorheen gesleept en daar heb ik respect voor :thumbs: en idd verhaal is nogal ontroerend
 
Man... dat is me wel een verhaal zeg. Erg mooi dat je jezelf erdoorheen heb geslagen. Dat doe je niet zomaar en daar heb je wel dgelijk een sterke persoonlijkheid voor nodig. Ik hoop dat je ADHD goed onder controle te houden is. Ik heb er vorig jaar een werkstuk over gedaan en heel wat interviews over afgenomen. Het is en blijft toch moeilijk te behandelen. Hopelijk komen er snel nieuwe oplossingen op de proppen.
Ik wens je nog veel plezier toe in de gym en veel geluk met je vriend want dat heb je dubbel en dik verdiend.

:thumbs:
 
Vince zei:
Hopelijk komen er snel nieuwe oplossingen op de proppen.

Er is wel een heel goede oplossing ik ben de naam van het medicijn kwijt maar dat komt uit amerika en zit (nog) niet in het ziekenfonds en je betaalt er bijna 7,5 euro per dag voor :(
 
Sjonnies zei:
Er is wel een heel goede oplossing ik ben de naam van het medicijn kwijt maar dat komt uit amerika en zit (nog) niet in het ziekenfonds en je betaalt er bijna 7,5 euro per dag voor :(

kei veel wiet...? ;)
 
Respect sjonnies! Nogmaals :)
 
Hey jongens geef Sjonnie ff flink wat karma, de mijne is op! :D
 
Zeer ontroerend verhaal! respect :thumb:
 
Back
Naar boven