Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

FF rondgevraagd uit eigen interesse, waarschijnlijk vertel ik je niets nieuws: voor dat leuke digitale en interactieve heb je een smarttrainer nodig, nieuw vanaf €700, en dan vaak nog een abbo op de eoa app.

Een Tacx Flux S kan je hiervoor gebruiken, die zit rond de €600. Deze periode kan je via marktplaats vaak wel een mooie deal vinden.
Daarnaast inderdaad een abbo, Zwift € 15 p/m. Dan kan je interactief van alles doen, intervaltrainingen, wedstrijden etc. Je weerstand verhoogt als de weg
omhoog loopt etc.

Het is een stuk beter vol te houden dan die oudere Tacx met magneetwiel. Maar het blijft binnen en er word bij die wedstrijden gigantisch veel vals gespeeld.
 
FF rondgevraagd uit eigen interesse, waarschijnlijk vertel ik je niets nieuws: voor dat leuke digitale en interactieve heb je een smarttrainer nodig, nieuw vanaf €700, en dan vaak nog een abbo op de eoa app.
https://www.mantel.com/tacx-flow-t2240-fietstrainer ik kwam deze tegen als goedkoopste en daar zou het ook mee kunnen, maar vind ik eigenlijk alsnog te duur voor een hobby ernaast. bijna even duur als mijn fiets zelf
 
Screenshot_20201020-121210_NUnl.jpg
 
FF rondgevraagd uit eigen interesse, waarschijnlijk vertel ik je niets nieuws: voor dat leuke digitale en interactieve heb je een smarttrainer nodig, nieuw vanaf €700, en dan vaak nog een abbo op de eoa app.
Is dat de enige manier? Er moet toch wel wat mogelijk zijn dmv een vr bril/scherm te koppelen aan een smartwatch of bv strava oid?
Het meet dan alleen op basis van de intensiteit van jouw lijf, en niet het aantal wielomwengelingen (of hoe heet dat toch?). Maar dat lijkt mij in veel gevallen eerder een nadeel dan een voordeel.

Zo niet, dan biedt dat toch mogelijkheden voor iemand die daar een beetje handig in in?
 
Is dat de enige manier? Er moet toch wel wat mogelijk zijn dmv een vr bril/scherm te koppelen aan een smartwatch of bv strava oid?
Het meet dan alleen op basis van de intensiteit van jouw lijf, en niet het aantal wielomwengelingen (of hoe heet dat toch?). Maar dat lijkt mij in veel gevallen eerder een nadeel dan een voordeel.

Zo niet, dan biedt dat toch mogelijkheden voor iemand die daar een beetje handig in in?
Het idee is dat de smarttrainer de weerstand aanpast aan het parcours dat je virtueel rijdt, dus bij bergop moet je ook echt zwaarder trappen en je rijdt dus met andere mensen op eenzelfde parcours, vergelijk online gamen met een trillende gamepad.
 
Het idee is dat de smarttrainer de weerstand aanpast aan het parcours dat je virtueel rijdt, dus bij bergop moet je ook echt zwaarder trappen en je rijdt dus met andere mensen op eenzelfde parcours, vergelijk online gamen met een trillende gamepad.
Ah helder. Ik dacht al, omstandigheden zijn toch altijd sowieso compleet anders dan buiten. Maar dat gaat dus niet helemaal op.

Trillend speelgoed kan je trouwens prima via bluetooth en op afstand bedienen, maar laten we t daar maar niet over hebben :p
 
Ah helder. Ik dacht al, omstandigheden zijn toch altijd sowieso compleet anders dan buiten. Maar dat gaat dus niet helemaal op.

Trillend speelgoed kan je trouwens prima via bluetooth en op afstand bedienen, maar laten we t daar maar niet over hebben :p
Ik had zelf al iets bedacht over trileieren, maar hield me in. :roflol:
 
Zo’n tacx paar inderdaad weerstand aan en Zorgt er ook voor dat je tegen een ander kunt fietsen.
 
Vanmorgen gelezen dat het RED-team adviseert om de scholen te sluiten. In de vakantie.
Tja, dat RED-team...

Onderzoek: Sportscholen geen brandhaard voor verspreiding coronavirus.
RED-team: Sluit de sportscholen!
Regering: Scholen moeten hoe dan ook open blijven.
RED-team: Sluit de scholen!
 
Sowieso moet je bij dat soort teams in je achterhoofd dat zij nooit het hele verhaal vertellen en enkel preken voor eigen parochie. Vind verder het enorme geloof in die actieve individuen levensgevaarlijk. Als zo'n Gommers bijvoorbeeld zijn bek opentrekt over onderwerpen die vallen buiten het ziekenhuis moet iemand hem gewoon tegenhouden.

Idealiter richt je meerdere teams op; eentje gericht op epidemiologie, eentje op de zorgvoorziening en eentje op de sociaal-economische gevolgen. Vervolgens laat je deze met elkaar beslissen wat voor de komende weken de beste optie is, waarin alle partijen even belangrijk zijn. Wat nu gebeurt is dat er een wildgroei is aan (groepjes) wetenschappers die graag beroemd willen worden en allerlei dingen claimen die in hun straatje vallen. Als iets dan maar genoeg mediahype krijgt gaat het kabinet vanzelf overstag. Geen enkele tactiek.
 
Waar is de uitspraak van het DBB-team?
 
Tja, dat RED-team...

Onderzoek: Sportscholen geen brandhaard voor verspreiding coronavirus.
RED-team: Sluit de sportscholen!
Regering: Scholen moeten hoe dan ook open blijven.
RED-team: Sluit de scholen!
Scholen zijn wel een goede coronahaard. Ben er na 10x zeggen mee gekapt om leerlingen aan te spreken op de mondkapjes. Dan gaat die ff voor de mond terwijl ze de hand er nog op houden, paar meter later gaat die weer af. Zitten toch geen consequenties aan. Klassen van 30+ hebben we ook veel van, in lokalen voor max 30 leerlingen. Ff een tafel en stoel in yeeeeeeten en door.

Waar is de uitspraak van het DBB-team?
 
Back
Naar boven