Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Bro's ff een snelle vraag.

Is 200kg aan 50mm halterschijven voor €400 een goede prijs? Kben met iemand aan het onderhandelen om deze set te kopen.
Nette prijs denkik wel man ik heb barbarian schijven voor zelfde prijs over genomen.
Wel toen gyms weer open waren na lockdown.
Zou ze wel kopen, mocht het niks zijn verkoop je ze volgende week weer voor 500€
 
Redelijk duur. Meestal 1,50 per kg voor 50mm. Maar in Corona tijd denk ik normaal.
Meenje dat ? Gietijzer zeker dan?
Voor zo weinig ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Wel pas tijdens corona wezen zoeken.
 
Meenje dat ? Gietijzer zeker dan?
Voor zo weinig ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Wel pas tijdens corona wezen zoeken.

Voor 30mm spul was het altijd 1 euro de kg. Voor 50mm 1,5 per kg. De laatste keer dat ik schijven heb gekocht was wel iets van 5 jaar geleden dus kan zijn dat echte koopjes niet meer bestaan. Het powerrack wat 10 jaar terug 500 kostte is nu ook ineens 700 geworden.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Voor 30mm spul was het altijd 1 euro de kg. Voor 50mm 1,5 per kg. De laatste keer dat ik schijven heb gekocht was wel iets van 5 jaar geleden dus kan zijn dat echte koopjes niet meer bestaan. Het powerrack wat 10 jaar terug 500 kostte is nu ook ineens 700 geworden.
De stijging in fitness clubs, personen die sporten, verkoop van eiwitpoeders etc. is fors gestegen afgelopen jaren. Dus logisch dat equipment mee stijgt qua prijs.
 
De stijging in fitness clubs, personen die sporten, verkoop van eiwitpoeders etc. is fors gestegen afgelopen jaren. Dus logisch dat equipment mee stijgt qua prijs.

Er zijn ook veel meer spelers op de markt bijgekomen, low budget gyms hebben het midden segment juist verdrongen.

Ik vind een stijging van 40% nogal wat, maar het is eigenlijk wat de gek er voor betaald.
 
Dat dacht ik al. Ik rij nu schnell zijn kant op. Grote blij als het lukt
Ik heb vernomen dat jij een homegym in een kerk gaat bouwen en deze toegankelijk stelt voor mede-DBB'ers. Kun je mij even het adres PM'en?
 
Woohoo
20201214_225925.jpg

190kg aan technogym schijven (als een echte pauper in een winkelkarretje). De schijven zijn in zeer goede staat. Grote blij!

Ik heb vernomen dat jij een homegym in een kerk gaat bouwen en deze toegankelijk stelt voor mede-DBB'ers. Kun je mij even het adres PM'en?
Ik hou je op de hoogte!
 
Hele vriendelijke jongen trouwens die verkoper. Hij zei nog een bod te hebben gehad van €480 maar had al een deal met mij gesloten. Waarschijnlijk had ie er morgen nog veel meer op kunnen pakken.

Ze bestaan nog, eerlijke handelaren.
 
Gelukkig zijn de zeer essentiële slijterijen wel open en kunnen die ongezonde köt sportscholen mooi hun deuren sluiten.
Wat dacht je van kerken en moskeeën? Lekker uit volle borst met een mannetje of wat.
 
Back
Naar boven