MuscleMeat

Gemarineerde Haring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TomStaallever

Cool Novice
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
197
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Zijn die een beetje te hachelen? Ik heb zojuist een potje gekocht bij de Aldi voor €1,90. Zit 400 gram vis in. Is een stuk goedkoper dan de zure haring van de Vomar. Maar zijn deze ook net zo gezond?
 
Laatst bewerkt:
Zijn die een beetje te hachelen? Ik heb zojuist een potje gekocht bij de Aldi voor €1,90. Zit 400 gram vis in. Is een stuk goedkoper dan de zure haring van de Vomar. Maar zijn deze ook net zo gezond?

In wat zijn die dan wel gemarineerd? En wat is de verhouding van voedingsstoffen?
 
Het schijnt dat die haring zoet smaakt, heb ik van me moeder gehoord. Ik ga er morgen een paar op m'n brood leggen.
 
Marinade = shitload aan zout. Heb je daar geen probleem mee, dan moet je het maar eten.
 
Voor een keertje is dat toch niet erg. Ik zweet ook veel, dus dan verlies je ook een hoop zout.

In een Zure haring of een zoute haring zit ook een shitload zout, dus wat maakt het uit?
 
Heb in Denemarken laatst nog gemarineerde haring gehad, was erreg lekker. (maar je moet er van houden)
 
Haring moet je bij de visboer halen en daar gelijk op eten... jummie.
 
Het was toch nog best wel zuur, was iets minder zuur als de zure haring en er zaten ook geen uitjes in. Ik vond deze toch net iets lekkerder en is een stuk goedkoper.
 
Back
Naar boven