MuscleMeat

Gemiddeld Profiel voor sterkste man (pro)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
26
Gemiddelde lengte = 1m90
Gemiddeld gewicht = 137kg
Gemiddelde Leeftijd = 31jaar
Afkomst = Scandinavische landen

Als je aan Dit profiel voldoet als zijnde sterkste man, dan heb je een grotere kans om het tot de top 10 te halen en om pro te worden :D

(cijfers zijn gebasseerd op de top 10 rank van de sterkste mannen van de wereld)

En niet te vergeten een "gemiddelde" kuur :D

Groet Smalluser :thumb:

Spike zei:
Gemiddelde lengte = 1m90
Gemiddeld gewicht = 137kg
Gemiddelde Leeftijd = 31jaar
Afkomst = Scandinavische landen

Als je aan Dit profiel voldoet als zijnde sterkste man, dan heb je een grotere kans om het tot de top 10 te halen en om pro te worden :D

(cijfers zijn gebasseerd op de top 10 rank van de sterkste mannen van de wereld)

Hey Spike, dan kom ik wel in de buurt!

Lengte 1.92-1.93 m
Gewicht was 143 kg(nu nog maar zielige 130)
Leeftijd 25 jaar (ouder worden gebeurt vanzelf)
Afkomst Nederland (kwestie van verhuizen)

Komt helemaal goed. :D

blijf lekker wonen waar je woont. paar jaartjes ouder en je bent hopelijk nog zwaarder en strerker dat de mensen uit scandinavie naar nderland moeten verhuizen om aan t profiel van de sterkste man te voldoen:thumb::)

RichardV zei:
Hey Spike, dan kom ik wel in de buurt!

Lengte 1.92-1.93 m
Gewicht was 143 kg(nu nog maar zielige 130)
Leeftijd 25 jaar (ouder worden gebeurt vanzelf)
Afkomst Nederland (kwestie van verhuizen)

Komt helemaal goed. :D

HOE VAAK HEBBEN WE JOU AL GEZEGD DAT JE BETER STERKSTE MAN ZOU DOEN ?? ?? ?? ;) ;) ;) :D

Euhh, volgens mij ben je >15% vetpercentage vergeten in je lijstje Spike, nee? :D

niet echt, want er zijn een paar die wel een klein speklaagje hebben hoor :D

mooi,
vorige jaar sterkste man was een Pool dus dat moet lukken.
Lengte ook, en dan heb ik nog ongeveer 15 jaar om 137 kilo te wegen :)

Mariusz Pudzianowski, is trouwens sterkste man van europa geworden dit jaar

hehehe, nou, ik weet niet wat jij ervan vindt, maar ik ga nooit meer naar een bb gerichte training :D man die venten zien er huge en goed uit, en trainen op kracht. 'nuff for me ;)

hehe begint idd wel heel verleidelijk te worden als je dat zo ziet. Ben ook wel van mening dat de gemiddelde sterke man er mooier uitziet dan een pro bber. Zullen hier wel veel mensen ontzettend niet met me eens zijn :)

ik zag deze week britains strongest man competetion op tv... nou die lui zien er toch níet uit! ze zijn fckin huge en megasterk maar wel erg vet! ideaal voor hun sport maar kom op, beter uitzien dan een probb? geloof dat pudzianovski toch ook bbwedstrijden doet!

mariusz doet geen bb wedstrijden trust me !

trouwens niet iedereen ziet er vet uit...

Jouko ahola was ook zo'n monster.
Bill Kazmaier, idem.

ze zien er niet uit? sommigen niet neen, maar dit is nog geen pro circuit. de echte pro's die nu ongeveer de top 15 halen... lijken soms meet op bbers op off-season. idem powerlifters. zien er niet uit? de helft van de bb pro wereld ziet er niet uit wanneer ze eens bulken.

das natuurlijk appels met peren vergelijken hè! je hebt het over een pl on-season en een bb óff-season... in die zin heb je wel gelijk. maar qua vertoning in de wedstrijden in hun eigen sport zien de bb-ers er beter uit. En deze week vertelde me net iemand dat pudzianovski wel bb-wedstrijden doet maar das iemand die wel eens vaker wat zegt :D

pl zijn in se nooit off season want wedstrijden izjn er bijna heel het jaar door :D weinigen nemen een half jaar of meer vrij van wedstrijden....

en trouwens, in de wedstrijden gaat het ons om effectief te zijn, niet knap.

maar IMO vind ik de doorsnee PL en SM er beter uitzien dan de doorsnee BB, bij pro's idem. nou yah, i don't like the look of unhealthy ppl with 3% bodyfat :D

wanneer een bb in de ogen van de jury 'knap' is is hij juist effectief...en tja dat jij een proBB niet zo mooi vindt, is jouw keuze....daar ben je een powerlifter voor of strongman (verschil is mij niet altijd even duidelijk)... maar je zit wel op een bbforum he!!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven