Fitness Seller

Gemiddelde hoogte alimentatie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RCZ

Cool Novice
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
90
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hey,


Mijn vader gaat een beetje lastig doen over de alimentatie enzo.
Hij wilt me moeder niet meer betalen blabla.
Nu krijg ik dus geen geld.
Ik weet wat hij betaalt, en hij zegt dat het absurt veel is.
Hij zegt van ''kijk maar is rond wat normale mensen krijgen''
Iemand een richtlijn van wat ''normaa'' is, zodat ik een beetje kan kijken of ik echt zo absurt veel krijg...?
 
beetje rare vraag, want het hangt natuurlijk af van wat je vader verdiend en wat voor levenstandaard je moeder gewend was door je vader. Ik neem aan dat je moeder werkloos is, misschien moet je haar maar aan het werk zetten dan ipv afhankelijk te laten zijn van je vader.

Ook maakt verder ook niet uit wat normaal is trouwens. Het is gewoon juridisch en is neem ik aan allemaal vastgelegd.
Zie ook niet in hoe jij minder geld zou krijgen hierdoor? jij krijgt geen alimentatie lijkt me
 
Ben je een probleemkind ofzo dat je zeikt dat je geen geld krijgt:roflol:

Vind t sowieso bullshit, het enige wat jij hoort te krijgen van je ouders samen is geld voor eten(wat zij wss maken), geld voor scholing en voor kleding. Ben benieuwd of je veel te kort komt, zo ja, dan heb je gelijk
 
beetje rare vraag, want het hangt natuurlijk af van wat je vader verdiend en wat voor levenstandaard je moeder gewend was door je vader. Ik neem aan dat je moeder werkloos is, misschien moet je haar maar aan het werk zetten dan ipv afhankelijk te laten zijn van je vader.

Ook maakt verder ook niet uit wat normaal is trouwens. Het is gewoon juridisch en is neem ik aan allemaal vastgelegd.
Zie ook niet in hoe jij minder geld zou krijgen hierdoor? jij krijgt geen alimentatie lijkt me

Nice!
 
Moeder is afgekeurd, dus nee die zet ik niet aan het werk.
Ik zit KTC (KamerTrainingCentrum) en van hun krijg ik 35 per week voor eten.
Nou, dat red ik niet.
Dus koop ik van ali/kleedgeld ook eten, sportschool betaal ik ervan, blablabla.

K vroeg alleen, wat is gemiddeld?
Huur 'n alles word betaald, zorgverzekering is n.v.t natuurlijk.
 
Moeder is afgekeurd, dus nee die zet ik niet aan het werk.
Ik zit KTC (KamerTrainingCentrum) en van hun krijg ik 35 per week voor eten.
Nou, dat red ik niet.
Dus koop ik van ali/kleedgeld ook eten, sportschool betaal ik ervan, blablabla.

K vroeg alleen, wat is gemiddeld?
Huur 'n alles word betaald, zorgverzekering is n.v.t natuurlijk.

35 is ook te weinig ja. Werk je niet zelf dan? Bedoel je gemiddeld van wat jouw pa aan jouw ma moet betalen?
 
Maatje van me betaald ruim €600,-/maand. Buitensporig hoog dus. Die kerel levert daarmee dus een kwart van zijn salaris in. Als je dan bekijkt dat die ex van hem gewoon 4 dagen in de week werkt, in een goedkoop huurhuis zit en haar kindje op de basisschool (€20,-/jaar ouderbijdrage). Ik heb zelf een kind, weet wat het kost maar zeker geen 600 per maand. Als man ben je sowieso altijd de sjaak in Nederland, kind gaat meestal naar moeders en je betaald daar jaren voor.

K*t land.
 
Een kennis van mij betaald 1600 dus wat is nou hoog.
 
€100.000 per dag was een normaal bedrag had ik onlangs gehoord

Groetjes Z. Akkenwasser
 
Moeder is afgekeurd, dus nee die zet ik niet aan het werk.
Ik zit KTC (KamerTrainingCentrum) en van hun krijg ik 35 per week voor eten.
Nou, dat red ik niet.
Dus koop ik van ali/kleedgeld ook eten, sportschool betaal ik ervan, blablabla.

K vroeg alleen, wat is gemiddeld?
Huur 'n alles word betaald, zorgverzekering is n.v.t natuurlijk.
maar wie heeft er geld nodig? jij of je moeder?

maar er is geen gemiddelde, de rechter bepaald dit bedrag.
 
35 is ook te weinig ja. Werk je niet zelf dan? Bedoel je gemiddeld van wat jouw pa aan jouw ma moet betalen?


Zit nog op school, binnenkort MBO opleiding VeVa starten.

Ja.
Mijn vader zegt veel te betalen.
Ik weet dat hij 450 per maand betaalt voor mij, en 450 per maand voor me zus.
Is dat veel, gemiddeld of laag?

Ik heb er geen verstand van, en dat was dus gewoon me vraag.
 
Maatje van me betaald ruim €600,-/maand. Buitensporig hoog dus. Die kerel levert daarmee dus een kwart van zijn salaris in. Als je dan bekijkt dat die ex van hem gewoon 4 dagen in de week werkt, in een goedkoop huurhuis zit en haar kindje op de basisschool (€20,-/jaar ouderbijdrage). Ik heb zelf een kind, weet wat het kost maar zeker geen 600 per maand. Als man ben je sowieso altijd de sjaak in Nederland, kind gaat meestal naar moeders en je betaald daar jaren voor.

K*t land.

Het is ook belachelijk dat je moet betalen voor iemand waar je mee gescheiden bent, partneralimentatie is gewoon diefstal.

Je bent ook gek als je nog gaat werken als je toch alles inlevert aan alimentatie.En nog veel gekker als je gaat trouwen.:D
 
Slaat natuurlijk nergens op om hier nu te gaan vragen wat je zou moeten krijgen als alimentatie. Maar oke
 
Wtf die bedragen.. Nog een rede te meer om niet te trouwen.
Of is dit altijd van toepassing ook als je hijvoorbeeld gewoon samenwoonende bent?
 
kan nog gekker hoor, in duitsland krijgt je vrouw de helft van wat er binnenkomt, en niet tot je 65ste ofzo nee tot je dood gaat.
 
Wtf die bedragen.. Nog een rede te meer om niet te trouwen.
Of is dit altijd van toepassing ook als je hijvoorbeeld gewoon samenwoonende bent?

Ook als je samenwoont en het is door de vrouwelijke partij aantoonbaar te maken gaat het je kosten.
Is er geen samenlevingsovereenkomst dan kan ze niet aan je pensioen komen.
Maar voor de rest zijn vrouwen in deze in het voordeel.

Ze mag je het huis uitzetten, voor max 6 maanden. Ook als het compleet jou eigendom is. In dat half jaar moet ze wel huur betalen. En de gemeente moet haar dan bemiddelen met het vinden van een geschikte woning.
En dan mag ze ook nog geld eisen om het aan te kleden.

Maar goed niet alles gaat zo natuurlijk.
 
Back
Naar boven