XXL Nutrition

Gemiddelde hoogte alimentatie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan dat nooit vatten. Dat is dus 7 euro per dag. Een stukje vlees, een boterham met kaas en een liter melk en je zit er al overheen. oh en dan zit ik nog per 1 persoon te rekenen. Kan niet.

naja toch is het zo:D geen idee waar jij natuurlijk je boodschappen doet... doe je alleen maar merkboodschappen? haal je vlees bij slager etc etc..
ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe je zo goedkoop mogelijk boodschapjes kunt doen ipv altijd maar het eerste de beste te pakken wat je tegenkomt..
en alles kan he...

kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast
 
Ik haal bijna alleen huismerk en dan zou ik 7 euro nooit halen. Geef eens een voorbeeld wat jullie eten op een dag dan?
 
gewoon net als ieder mens.. in de ochtend brood en zoon Brinta. tussendoor fruit.. in de middag eten we brood.. ieder 2 boterhammen tussendoor fruit. ik drink veel thee/water zoon water en taxi.. en in de avond gewoon aardappels groente en vlees.. en dan kook ik voor mezelf ook nog apart
zoon eet tussendoor koekje...
doe 1 keer in de 2 weken boodschappen bij lidl. En tussendoor haal ik wel eens wat bij de ah.
op brood hebben we kaas smeerworst kip boterhamworst
en fruit kijk je naar wat er per week in de aanbieding is..
 
At voorheen ook voor 50 euro per week met twee volwassenen hoor. Prima te doen als je een beetje slim inkoopt.

Zijn trouwens genoeg mensen die op dr 17e uit huis gaan en/of gaan studeren. Zie niet in waarom je niet rond zou komen, als je al ziet wat er voor je betaald wordt. Werken!
 
Ik red t met 150 per maand ofzo. Wat een onzin 300+.
2 liter volle melk (1euro), 2a3 wheyshakes(1euro), savonds blik groente(50 cent) aardappels of rijst(50 cent) en vlees (gehakt oid euro pp), 2 stuks fruit (euro) en wat chocola (50 cent) en haver (halve kilo voor 40 cent). Kost geen ****.
Dan ben je voor 5,50 klaar, zit je op 3500 kcal, 170 gram eiwit.

Prima dat je anders of duurder eet, maar ga dan niet lopen janken dat je t ECCCHHT niet red
 
ben ik blij dat ik (meestal) condooms heb gebruikt, moet er niet aan denken.
 
Ik red t met 150 per maand ofzo. Wat een onzin 300+.
2 liter volle melk (1euro), 2a3 wheyshakes(1euro), savonds blik groente(50 cent) aardappels of rijst(50 cent) en vlees (gehakt oid euro pp), 2 stuks fruit (euro) en wat chocola (50 cent) en haver (halve kilo voor 40 cent). Kost geen ****.
Dan ben je voor 5,50 klaar, zit je op 3500 kcal, 170 gram eiwit.

Prima dat je anders of duurder eet, maar ga dan niet lopen janken dat je t ECCCHHT niet red

Het blijft karig. Dus geen brood met kip, american filet en dergelijke? geen kwark? altijd maar gehakt, geen lekker stuk vlees? droge rijst, geen saus?

ik neem aan dat je wat varieert en niet zo elke dag eet? of je moet niet anders kunnen natuurlijk. als je niks geks doet zit je echt wel over de 10 euro per dag. dus 300+ per maand.

goedkope whey heb je trouwens.
 
Natuurlijk kan het luxer. Maar het is onzin dat je van 35 euro in de week niet kan eten.
 
Natuurlijk kan het luxer. Maar het is onzin dat je van 35 euro in de week niet kan eten.

precies... nu heb ik niet het gevoel dat ik mega te kort kom... eet gewoon normale dingen er ligt elke dag iets anders op de plank.. en ben niet zo van de chips koek snoep etc etc dat zal wel schelen.
 
naja toch is het zo:D geen idee waar jij natuurlijk je boodschappen doet... doe je alleen maar merkboodschappen? haal je vlees bij slager etc etc..
ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe je zo goedkoop mogelijk boodschapjes kunt doen ipv altijd maar het eerste de beste te pakken wat je tegenkomt..
en alles kan he...

kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast

Ik zou bij jou op cursus moeten, je wilt niet weten wat ik kwijt ben aan boodschappen iedere maand, en dat is dan nog excl voedingsupplementen.
 
Het blijft karig. Dus geen brood met kip, american filet en dergelijke? geen kwark? altijd maar gehakt, geen lekker stuk vlees? droge rijst, geen saus?

ik neem aan dat je wat varieert en niet zo elke dag eet? of je moet niet anders kunnen natuurlijk. als je niks geks doet zit je echt wel over de 10 euro per dag. dus 300+ per maand.

goedkope whey heb je trouwens.

Een tube huismerk saus kost een dikke euro en doe je weken mee. Af en toe een lapje biefstuk, als t afgeprijsd is, kost miss een euro extra. Ik vreet geen brood, en filet american zo uit t bakje is ****ing smerig. 4.5 kg whey voor 55 euro.
Tien euro per dag kom op man. Beetje leren met geld omgaan
 
Een tube saus waar je weken mee doet? Ik ben volgens mij een echte fijnproever geworden.
 
Wat gebruikt een fijnproever voor saus dan?

Meeste smaakmakers zijn erg lang houdbaar en kosten dus vrij weinig. Ik gebruik zelf vooral sojasaus, 3 euro per 0.7 l.
Of een pakje gezeefde tomaten, kost je ook hoogstens 50 ct.
 
De rechter gaat de hoogte alimentatie bepalen.
 
Van alimentatie naar soorten sauzen en de prijzen hiervan. Nice.
 
Wat gebruikt een fijnproever voor saus dan?

Meeste smaakmakers zijn erg lang houdbaar en kosten dus vrij weinig. Ik gebruik zelf vooral sojasaus, 3 euro per 0.7 l.

:eek: Wat is dat voor sojasaus dan? Bij de toko haal je een fles voor iets meer dan dan een euro. Kikkoman is een stuk duurder maar zeker niet beter.
 
Geen idee, bij de chinese supermarkt, met blauw label.

Gokte maar wat hoor, doe maanden met een fles, dus let dan nooit zo op de prijs. Ging me er alleen om dat juist sauzen niet zo duur zijn ;)
 
gewoon net als ieder mens.. in de ochtend brood en zoon Brinta. tussendoor fruit.. in de middag eten we brood.. ieder 2 boterhammen tussendoor fruit. ik drink veel thee/water zoon water en taxi.. en in de avond gewoon aardappels groente en vlees.. en dan kook ik voor mezelf ook nog apart
zoon eet tussendoor koekje...
doe 1 keer in de 2 weken boodschappen bij lidl. En tussendoor haal ik wel eens wat bij de ah.
op brood hebben we kaas smeerworst kip boterhamworst
en fruit kijk je naar wat er per week in de aanbieding is..

Las 50 euro voor 3 personen.
Lukt het je dan nog wel beetje te eten als sporter of doe je dat niet?

Ik red t met 150 per maand ofzo. Wat een onzin 300+.
2 liter volle melk (1euro), 2a3 wheyshakes(1euro), savonds blik groente(50 cent) aardappels of rijst(50 cent) en vlees (gehakt oid euro pp), 2 stuks fruit (euro) en wat chocola (50 cent) en haver (halve kilo voor 40 cent). Kost geen ****.
Dan ben je voor 5,50 klaar, zit je op 3500 kcal, 170 gram eiwit.

Prima dat je anders of duurder eet, maar ga dan niet lopen janken dat je t ECCCHHT niet red

Onzin?
Kwaliteitsvoedsel is gewoon duur, ik kom ook uit op minimaal 70 euro per week voor alleen mezelf, supplementen nog niet eens meegerekend.
Elke dag veel kip tikt aan dan nog veel groente fruit, en zaterdag natuurlijk lekker junken.
Als je grootendels je eiwitten uit melk haalt kan het goedkoper en is het een ander verhaal ja.
 
bodybuilding is een sport waar je het zo duur kan maken als je wil, maar 35 per week is niet veel als je je telefoon, voedsel, kleding en sportschool van betalen moet
 
Back
Naar boven