XXL Nutrition

Gemiddelde hoogte alimentatie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Las 50 euro voor 3 personen.
Lukt het je dan nog wel beetje te eten als sporter of doe je dat niet?



Onzin?
Kwaliteitsvoedsel is gewoon duur, ik kom ook uit op minimaal 70 euro per week voor alleen mezelf, supplementen nog niet eens meegerekend.
Elke dag veel kip tikt aan dan nog veel groente fruit, en zaterdag natuurlijk lekker junken.
Als je grootendels je eiwitten uit melk haalt kan het goedkoper en is het een ander verhaal ja.

Jahoor. Je moet zo je adresjes hebben voor bepaalde dingen...
 
Van alimentatie naar soorten sauzen en de prijzen hiervan. Nice.

Ik ga voor: van sauzen naar kleur gordijnen. Moet te doen zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 15:56 ----------

Jahoor. Je moet zo je adresjes hebben voor bepaalde dingen...

Wist jij dat bij bepaalde kleuren gordijnen je kip beter smaakt ?
 
Ik ga voor: van sauzen naar kleur gordijnen. Moet te doen zijn.
Ik vind blauw een mooie kleur. Groen ook wel. Misschien een beetje tacky voor een gordijn, alhoewel het in een retrothema best goed kan staan.
 
Donker rode, fluwelen gordijnen met die kwastjes er aan, sinds ik die heb, maak ik de gains van mijn leven
 
Wat gebruikt een fijnproever voor saus dan?

Meeste smaakmakers zijn erg lang houdbaar en kosten dus vrij weinig. Ik gebruik zelf vooral sojasaus, 3 euro per 0.7 l.
Of een pakje gezeefde tomaten, kost je ook hoogstens 50 ct.

Mijn rijst/pastagerecht bestaat toch wel uit stukjes kip erbij, een groentemix en een goede pot van een uncle benz of iets vergelijkbaars. Dan nog een kruidenmix en wat ui of champignons. En dan is dit een heel simpel gerechtje en dan ben je toch wel over de 7 euro heen. En heb je alleen je avondeten.
 
Las 50 euro voor 3 personen.
Lukt het je dan nog wel beetje te eten als sporter of doe je dat niet?



Onzin?
Kwaliteitsvoedsel is gewoon duur, ik kom ook uit op minimaal 70 euro per week voor alleen mezelf, supplementen nog niet eens meegerekend.
Elke dag veel kip tikt aan dan nog veel groente fruit, en zaterdag natuurlijk lekker junken.
Als je grootendels je eiwitten uit melk haalt kan het goedkoper en is het een ander verhaal ja.

70 euro aan vreten per week zonder supps? Als je een net zo dikke kop hebt als die dude op je avatar zou ik dr eens een cut van 40 euro per week. Holy **** he dan kan jij echt geen inkopen doen.
 
Als je een net zo dikke kop hebt als die dude op je avatar zou ik dr eens een cut van 40 euro per week. Holy **** he dan kan jij echt geen inkopen doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn rijst/pastagerecht bestaat toch wel uit stukjes kip erbij, een groentemix en een goede pot van een uncle benz of iets vergelijkbaars. Dan nog een kruidenmix en wat ui of champignons. En dan is dit een heel simpel gerechtje en dan ben je toch wel over de 7 euro heen. En heb je alleen je avondeten.

1 kilo kip kost 7 a 8 euro ofzo? 200 gram is zat voor avondeten dus dat is 1,50 aan kip. Pot saus kan je klaar zijn met een euro oid, zak groente 1,50? kruiden < euro en champignons kosten ook niet zoveel. Hoe kom je dan ooit over de 7 euro heen? Serieus mensen, boeiend dat jullie niet kunnen shoppen maar ga dan niet lopen zeiken dat je niet met minder kan doen dan 300 p maand :rolleyes:
 
1 kilo kip kost 7 a 8 euro ofzo? 200 gram is zat voor avondeten dus dat is 1,50 aan kip. Pot saus kan je klaar zijn met een euro oid, zak groente 1,50? kruiden < euro en champignons kosten ook niet zoveel. Hoe kom je dan ooit over de 7 euro heen? Serieus mensen, boeiend dat jullie niet kunnen shoppen maar ga dan niet lopen zeiken dat je niet met minder kan doen dan 300 p maand :rolleyes:

precies sommige dingen koop je groot in zoals kilo kip. uien kosten ook niet mega veel je eet toch niet hele net uien in 1 keer op? dat gebruik je weer voor volgende keer. koop je voordeelgroente kun je weer 2 dagen mee voort ;) slim shoppen... aanbiedingen nakijken...
 
1 kilo kip kost 7 a 8 euro ofzo? 200 gram is zat voor avondeten dus dat is 1,50 aan kip. Pot saus kan je klaar zijn met een euro oid, zak groente 1,50? kruiden < euro en champignons kosten ook niet zoveel. Hoe kom je dan ooit over de 7 euro heen? Serieus mensen, boeiend dat jullie niet kunnen shoppen maar ga dan niet lopen zeiken dat je niet met minder kan doen dan 300 p maand :rolleyes:

uhmm je vergeet het ontbijt, en de frisdrank! en ze zijn met 3 personen dus de kip mag je wat meer over rekenen.
300 per maand is als je gewoon normaal met eten bezig bent nog krap. Het kan natuurlijk altijd nog kariger als je het bij water en brood houd ja. Maar de meesten houden toch wel van een fatsoenlijke maaltijd.
 
uhmm je vergeet het ontbijt, en de frisdrank! en ze zijn met 3 personen dus de kip mag je wat meer over rekenen.
300 per maand is als je gewoon normaal met eten bezig bent nog krap. Het kan natuurlijk altijd nog kariger als je het bij water en brood houd ja. Maar de meesten houden toch wel van een fatsoenlijke maaltijd.

Tussen de 120 en 150 euro per maand. 2 volwassenen, 1 kindje (4,5 jaar).
Kom daarbij niets te kort en als we wat minder luxe zouden eten kan dat bedrag omlaag. Dat zijn overigens de complete boodschappen per maand, dus incl. verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen etc. Heb dan heus niet elke dag biefstuk btw, maar ook niet alleen kip.
 
Tussen de 120 en 150 euro per maand. 2 volwassenen, 1 kindje (4,5 jaar).
Kom daarbij niets te kort en als we wat minder luxe zouden eten kan dat bedrag omlaag. Dat zijn overigens de complete boodschappen per maand, dus incl. verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen etc. Heb dan heus niet elke dag biefstuk btw, maar ook niet alleen kip.

Meso for mod over t financiële hulpbehoevende gedeelte!
 
Ja, ik snap ook niet wat mensen kopen en waar dat ze op 300+per maand zitten. Ik it meestal ook rond 30-35 per week en dan heb ik boodschappen gedaan bij Lidl en Jumbo, en van elk winkel had ik gewoon een tas vol. Af en toe wat dingen halen bij AH,omdat het dichtbij zit.
En ik kom trouwens ook niks tekort en bulk momenteel op 3500 Kcal. Kip, vis, groente, diepvriesgroente, sneetjes kip/kalkoen, melk(houdbaar), kwark, eieren, roggebrood, fruit, veel koekjes en snacks, blikgroenten, kaas, aardappels, pasta, cous-cous, rijst, sauzen.
Je moet weten wat en waar je halen moet. Zie ook wel eens mensen voor mij staan bij de kassa met een rekening van 50 euro en dan is dat hun avondeten.
 
Ja, ik snap ook niet wat mensen kopen en waar dat ze op 300+per maand zitten. Ik it meestal ook rond 30-35 per week en dan heb ik boodschappen gedaan bij Lidl en Jumbo, en van elk winkel had ik gewoon een tas vol. Af en toe wat dingen halen bij AH,omdat het dichtbij zit.
En ik kom trouwens ook niks tekort en bulk momenteel op 3500 Kcal. Kip, vis, groente, diepvriesgroente, sneetjes kip/kalkoen, melk(houdbaar), kwark, eieren, roggebrood, fruit, veel koekjes en snacks, blikgroenten, kaas, aardappels, pasta, cous-cous, rijst, sauzen.
Je moet weten wat en waar je halen moet. Zie ook wel eens mensen voor mij staan bij de kassa met een rekening van 50 euro en dan is dat hun avondeten.

Moet zelf wel eens kassa draaien als t druk is. Die Marokkaanse vrouwen doen karrenvol voor 30 euro, en dan heb je van die kinderen die een avondje filmpje kijken en shit halen voor 30 euro. Tis gewoon echt wat je dr zelf van maakt
 
Mijn rijst/pastagerecht bestaat toch wel uit stukjes kip erbij, een groentemix en een goede pot van een uncle benz of iets vergelijkbaars. Dan nog een kruidenmix en wat ui of champignons. En dan is dit een heel simpel gerechtje en dan ben je toch wel over de 7 euro heen. En heb je alleen je avondeten.

Welke fijnproever die serieus met eten bezig is, eet er nu Uncle Benz? :p

Maar kookstijl verschilt heel erg. Ik kook meestal italiaans of aziatisch, met veel minder ingredienten. Ik zou bij mn kip en rijst hoogstens een stronkje broccoli en champignons eten :D
Olie, saus en kruiden heb ik altijd op voorraad. Misschien een rood uitje erbij.

Nu ik t me kan veroorloven eet ik nog wel s luxere vlees en vis. En scharrelvlees dus, dat kan ook makkelijk goedkoper.
 
70 euro aan vreten per week zonder supps? Als je een net zo dikke kop hebt als die dude op je avatar zou ik dr eens een cut van 40 euro per week. Holy **** he dan kan jij echt geen inkopen doen.

Misschien kan ik geen inkopen doen, dat is een optie.
Of misschien heb jij geen flauw benul waar je over lult omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

Jij wilt waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk groot worden en gezondheid is voor jou secundair, ik stel daar hogere eisen aan.
 
Misschien kan ik geen inkopen doen, dat is een optie.
Of misschien heb jij geen flauw benul waar je over lult omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

Jij wilt waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk groot worden en gezondheid is voor jou secundair, ik stel daar hogere eisen aan.

Betekend niet dat als je goedkoop boodschappen doet meteen slecht eten zou hebben hoor.
 
Misschien kan ik geen inkopen doen, dat is een optie.
Of misschien heb jij geen flauw benul waar je over lult omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

Als je levensstijl op zijn engels schrijft dan kan ik me wel iets voorstellen bij je standaard
 
Misschien kan ik geen inkopen doen, dat is een optie.
Of misschien heb jij geen flauw benul waar je over lult omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

Jij wilt waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk groot worden en gezondheid is voor jou secundair, ik stel daar hogere eisen aan.

Dus duurder eten is automatisch beter voor je gezondheid?
 
Back
Naar boven