XXL Nutrition

Gemotiveerd powerlifting trainingsmaatje gezocht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pol0100

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
6.344
Waardering
1.843
Lengte
1m81
Massa
120kg
Ik ben opzoek naar een gemotiveerd trainingsmaatje(s) in de omgeving van Utrecht, Woerden . Momenteel train ik ook met iemand samen powerlifting, maar met hem trainen is niet het einde(teveel pijntjes, klagen etc)

Ik probeer het via deze manier, omdat het in de praktijk erg lastig is mensen te porren voor dit soort trainingen, en als ze dan al een paar keer mee doen stoppen ze er snel mee;).

Verder train ik in Bodegraven.

Interesse? dan hoor ik het wel!

greets
Jeroen
 
Ik ben opzoek naar een gemotiveerd trainingsmaatje(s) in de omgeving van Utrecht, Woerden . Momenteel train ik ook met iemand samen powerlifting, maar met hem trainen is niet het einde(teveel pijntjes, klagen etc)

Ik probeer het via deze manier, omdat het in de praktijk erg lastig is mensen te porren voor dit soort trainingen, en als ze dan al een paar keer mee doen stoppen ze er snel mee;).

Verder train ik in Bodegraven.

Interesse? dan hoor ik het wel!

greets
Jeroen

Ook leuk als je trainingsmaatje dit leest
 
Waarom pol! Waarom toch ! ik klaag toch bijna nooit!
 
Ik ben opzoek naar een gemotiveerd trainingsmaatje(s) in de omgeving van Utrecht, Woerden . Momenteel train ik ook met iemand samen powerlifting, maar met hem trainen is niet het einde(teveel pijntjes, klagen etc)

Ik probeer het via deze manier, omdat het in de praktijk erg lastig is mensen te porren voor dit soort trainingen, en als ze dan al een paar keer mee doen stoppen ze er snel mee;).

Verder train ik in Bodegraven.

Interesse? dan hoor ik het wel!

greets
Jeroen

hier moet je t neerzetten, ouwe

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ook leuk als je trainingsmaatje dit leest
Die zit hier niet!, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n aardige jongen blijkbaar, en maybe ligt het ook wel niet aan de manier van trainen maar aan mij dat ie mauwd:p

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 16:54 ----------

Waarom pol! Waarom toch ! ik klaag toch bijna nooit!
Klopt dat is het hem nou je klaagt niet, maar je motiveerd ook niet:p
 
Moeten we dan ook deadliften enzo..weet niet of k dat wel kan hoor..
 
Moeten we dan ook deadliften enzo..weet niet of k dat wel kan hoor..
haha..momenteel zit ik om en nabij de 400kg.Wil je de techniek wel eigen maken hoor geen probleem:D

offtopic: ben je zaterdagavond in Lwd te vinden? ik wel ff bieren daar, biertje?
 
Ik heb zaterdag een feestje, weet nog niet of ik daarna nog de stad in ga..niet teveel oestrogenen kweken he :D
 
Ik heb zaterdag een feestje, weet nog niet of ik daarna nog de stad in ga..niet teveel oestrogenen kweken he
Haha;)doe je op dat feestje ook wel denk ik?;)
 
Die zit hier niet!, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n aardige jongen blijkbaar, en maybe ligt het ook wel niet aan de manier van trainen maar aan mij dat ie mauwd:p

Zoiets moet je zeker zeggen als je iemand nieuw zoekt :D
 
Laatst bewerkt:
Zoiets moet je zeker zeggen als je iemand nieuw zoekt
Je moet het ook zien als een uitdaging!:D
 
Wat schuift het? :p
 
Verhuizen naar Zeeland is je enige redding, pol...
 
Jawel, maar hier traint ook een onuitstaanbaar figuur die al heel wat trainingsmaatjes versleten heeft...
Heb ik wel eens horen waaien ;)
 
Back
Naar boven