Fitness Seller

Gemotiveerd powerlifting trainingsmaatje gezocht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jawel, maar hier traint ook een onuitstaanbaar figuur die al heel wat trainingsmaatjes versleten heeft...
Heb ik wel eens horen waaien
Haha omdat ie zo sterk is? of zo irritant:p
 
Dan heeft ie dus gelijk!
In deze sportschool hier heb ik gelijk, gelukkig train ik dan niet bij jou, want dan heb ik steeds ongelijk:D:D
 
just kidding, hopelijk vind je snel een goeie trainingsmakker. Ze zijn dun gezaaid helaas
Thx! Waar train jij dan?;)
De meeste willen idd veel pompen op de bank, bicepscurls en wat lats en dan naar huis:p.
 
Pol is een hele lieve jongen, die heel aardig is tegen oudere mensen.
Ik overweeg nu dus ook serieus om naar Bodegraven te verhuizen. ;)
 
Pol is een hele lieve jongen, die heel aardig is tegen oudere mensen.
Ik overweeg nu dus ook serieus om naar Bodegraven te verhuizen.
Gezellig man! kunnen we mooi die kroeg in waar jij naartoe ging na die cursus van je om vervolgens te gaan benchen:p;)
 
Thx! Waar train jij dan?;)
De meeste willen idd veel pompen op de bank, bicepscurls en wat lats en dan naar huis:p.

Het merendeel van mijn trainingen doe ik in industrial gym. Een initiatief van een aantal studenten die een ruimte gehuurd hebben en er trainingsmateriaal ingezet hebben. Meer moet je niet hebben als powerlifter, ik kan er beter trainen dan de meeste fitnessen:) Als je ooit eens in de buurt van leuven bent laat je maar iets weten.
 
Het zou wat zijn. ;)
 
??
 
Weinig mensen zijn gemotiveerd pol :p
 
haha dat blijkt!
 
wie o wie?????
 
wat een Hoer! gewoon nog steeds thuis te wachten op iemand die hem wil bereiden...
Kom hier trainen.. na de training masseer ik je wel.. ken je dit plekje, dit is een lekker plekje om te masseren.. hier..

trainingsmaatje : euh.. nou Jeroen, ik kan niet meer komen "trainen" hoor.. ik heb zo een pijn in me kont van het "squaten" ..

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 21:02 ----------

lekkere boy zoekt andere lekkere boy voor wilde stoeipartijen :D
 
  • Like
Waarderingen: DG80
wat een Hoer! gewoon nog steeds thuis te wachten op iemand die hem wil bereiden...
Kom hier trainen.. na de training masseer ik je wel.. ken je dit plekje, dit is een lekker plekje om te masseren.. hier..

trainingsmaatje : euh.. nou Jeroen, ik kan niet meer komen "trainen" hoor.. ik heb zo een pijn in me kont van het "squaten" ..

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 21:02 ----------

lekkere boy zoekt andere lekkere boy voor wilde stoeipartijen :D

voelde jij je aangesproken:D
jammer hoor.

Voor de duidelijkheid dit is een oud topic... die ik ff nieuw leven heb ingeblazen.. goede trainingsmaatjes zijn altijd welkom

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 21:12 ----------

4 lezers welke wordt me trainingsmaatje?

bikebitch, ita, wauter of zero
 
Wauter is een goede keuze, maar die woont wat te ver voor jou ;-)
 
Waarom zou ik me aangesproken voelen? ik woon niet bij je in de buurt en je nivo ligt zoveel lager dan het mijne dat ik je niet kan beschouwen als een trainingsmaatje.. meer een trainingsomstander ;)
 
Wat ben je weer aardig Champ. ;)
 
Back
Naar boven