Fitness Seller

Gemotiveerde Nieuweling heeft advies nodig.

Bezoekers in dit topic

Brandon270

Novice
Lid geworden
2 okt 2017
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
72kg
Hallo allemaal mijn naam is Brandon ik ben 18 jaar oud, 185cm 72kg. Ik ben erg gemotiveerd om naar de sportschool te gaan maar het probleem is dat ik een beetje radeloos ben. Ik heb bijna geen verstand van fitness etc dus ik weet niet hoe ik moet beginnen, hoeveel ik per dag moet eten, hoeveel dagen per week ik als beginner naar de sportschool moet gaan. Ik zoek echt een beetje advies want ik wil echt graag beginnen maar ik weet dus niet hoe. Ik ben voorheen wel een paar dagen per week naar de sportschool gegaan maar ik heb daar nooit echt een trainingschema gevolgd. Ik zou het zeer waarderen als jullie mij advies en tips kunnen geven en misschien zelfs een voedingsschema en trainingsschema zodat ik gelijk aan de slag kan! Erg bedankt voor het lezen van mijn vraag.
 
Lees de sticky's, die gaan je ongetwijfeld op weg helpen.
 
Idd de sticky's lezen. Staat ruim voldoende informatie in
 
Sowieso de sticky topics lezen. Maak aan de hand daarvan een voedingsschema en laat dat hier controleren. Zoek naar een basic trainingsschema waarbij je de belangrijkste oefeningen doet en alle spiergroepen 2* per week traint. En vooral plezier hebben
 
Heel erg bedankt allemaal ga nu de sticky's doornemen thanks!
 
Ik zou beginnen met een paar maanden stronglifts doen en veel eiwitrijke maaltijden eten (vlees, kwark, etc).

Kan je ondertussen wat verdiepen in hoe je daarna verder wilt gaan.