XXL Nutrition

genant probleem fysio

  • Topic starter Hoody
  • Startdatum
  • Reacties 259
  • Weergaven 14K
  • Volgers 49

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
over zijn moeder
 
ok kijken wie morgen lagt
 
ok mensen luister ff, kheb morgen pas de afspraak en zoals ik heb belooft zal ik ''proberen'' een vid te maken, niet persee om stoer over te komen maar ik ben het gezeik hier zat en heb toch ook wat te bewijzen nu sinds zowat half DBB dit volgt en het verhaal fake noemt, des te harder jullie jelly zullen zijn morgen, ja ik heb pics en vids belooft en die komen er ook. ik vraag sowieso een picture waar ik samen met haar opkom, niet een normale picture, maar een picture waarbij ze mij op mijn wang kust(of hebben jullie andere ideerjes? niet te overdreven...). daarnaast zal ik proberen wat de vidden en dan zie je daadwerkelijk dat ze snel bloost als ze met mij bezig is en mij ook best leuk vind

tl dr ngaf
 

ok ik zal een kaartje met DBB bij de picture en vid houden zodat je weet dat ik het ben, daarnaast ben ik ook buff (vergeleken met haar dan) dus dat zie je ook gelijk
 
Laatst bewerkt:
Haha dat is toevallig, want ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik

:roflol:
 
zojuist een rijstwijfel uitgepoept
 
Laatst bewerkt:
Sowieso karma als hier een foto/video verschijnt, ik zie het niet gebeuren.
 
Als geweest hoody? want... ik heb lesssss
 
ok ik zal een kaartje met DBB bij de picture en vid houden zodat je weet dat ik het ben, daarnaast ben ik ook buff (vergeleken met haar dan) dus dat zie je ook gelijk

kerel, nobody gives a ****... Dat is nu net het punt...

Als je zo een slecht coïtusleven hebt dat een fysio die naar je lul staart al zooo belangrijk is dat je er een foto als bewijs wilt nemen en laten zien, weet ik niet of ik dat grappig of zielig moet vinden.

Wat moet dat zijn als je een wijf doet. Telegraaf bellen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
in 4 viddddddddddddd looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
 
kerel, nobody gives a ****... Dat is nu net het punt...

Als je zo een slecht coïtusleven hebt dat een fysio die naar je lul staart al zooo belangrijk is dat je er een foto als bewijs wilt nemen en laten zien, weet ik niet of ik dat grappig of zielig moet vinden.

Wat moet dat zijn als je een wijf doet. Telegraaf bellen?
so-much-win.jpg
 
ik vertrek over paar uur ben echt zenuwachtig (srs)
 
OP is a phag.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven