Fitness Seller

genant probleem fysio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wishfull thin......
 
Hahaha gtfo met je k*tverhaal man, ga wat leuks doen met je ouders op zondagmiddag ofzo.:rolleyes:

.
 
Waar sommige mensen zich druk over kunnen maken zeg, onbegrijpelijk..
 
I give this topic...

vs.png
 
Heb je een grote en was ie geschoren? Dan zou ik je nergens druk om maken, enne het is maar een derde been hoor, niks raars aan.
 
Hmmm, ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik

wat ben jij voor mietje

das toch grappig..
 
gast dit is serieus..

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 12:17 ----------



nee maar dit is echt erg, was een moment dat ze zelfs 5min lang staarde terwijl ze mijn been aan het strekken was..


misschien keek zo omdat ze nooit zon kleine lul heeft gezien in der leven
just sayin
 
Het was geen vrouw, ik heb gewoon lang haar.....
 
brb rebooting pc, cuz can't see pics.

edit : didn't work
edit: reinstalling imageviewer.exe didn't help
edit: formatting comp didn't work


i think OP is a phaggot.
 
Vraag gewoon haar tel nr zodat ze een andere keer naar je lul kan kijken:) als fysio kan ze hem vast wel wat 'losser' maken:D
 
ghehehe geil rotjochie! je verzint verhaaltjes he? heb je der nog meer?:)
 
Ik ben gestopt bij het woord "lichen".
 
brb vrouwelijke fysiotherapeute gaan zoeken
 
Haar confronteren met het feit dat zij naar jouw penis heeft zitten staren
 
Hoezo kom jij steeds met van die vreemde topics en verhalen aan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven