Fitness Seller

genant probleem fysio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Who gives a shit, trek volgende keer gewoon een strakke boxer aan als je d'r heen gaat.
(En dan wel even een bal naar buiten laten hangen hé).
 
Hoody is vanaf nu officieel de grootste troll van dit forum, en dat is een heel grote prestatie.
 
Hmmm, ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: Obee
ben net terug van mijn training en wat een k*t reacties zeg, het is geen troll, vraag maar aan waterpoloer ik had vorige week nog met hem over mijn blessure gepraat, en over zijn blessure. **** it, ik probeer donderdag wel stiekem een foto te maken met mijn iphone tijdens mijn behandeling als jullie niet geloven(niet van mijn boxer opening maar van haar..)
 
Posting in Hoody thread.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ben net terug van mijn training en wat een k*t reacties zeg, het is geen troll, vraag maar aan waterpoloer ik had vorige week nog met hem over mijn blessure gepraat, en over zijn blessure. **** it, ik probeer donderdag wel stiekem een foto te maken met mijn iphone tijdens mijn behandeling als jullie niet geloven(niet van mijn boxer opening maar van haar..)

Wat bewijst een foto nou man?
Fysiotherapeute bertstaring @ hoody's dicklet :roflol:
 
was het een lekker wijf of niet ???
 
Geef het op Hoody, geef het op. Je krijgt je eer in dit topic niet meer terug.

Een video waarin therapeute enkele minuten naar z'n kruis staart would do, ben alleen bang dat de kans dat die vid er gaat komen niet eens in procenten uit te drukken is.
 
Waarschijnlijk was ze 5 minuten aan het zoeken.
 
Hmmm, ik ging vrijdag naar de fysio voor mijn been, het was een vrouw rond de 25-26 jaar die me hielp... ik moest dus mijn broek uittrekken en elleen mijn boxer aanlaten en op een raar bed lichen. Ze deed dus oefeningen met mijn been (rek en strek oefeningen etc) en het viel mij op dat ze steeds naar mijn boxer keek, ze stond namelijk steeds aan het eind van het bed voor mijn benen zegmaar, maarja dacht er verder niet veel bij na...

Maar toen ik thuis de oefening deed lichend op de grond voor een spiegel... merkte ik dat de pijp van mijn boxer VOLLEDIG open was, en je letterlijk ALLES kon zien OMFG! mijn zaakje hing er zowat uit serieus, en ik denk dus dat die vrouw heel de tijd naar mijn lul had zitten kijken...(omdat ze steeds naar mijn boxer keek..). Nu heb ik dus donderdag weer een afspraak... en ik weet echt niet wat ik moet doen, omdat dit best awkward is. durf haar niet aan te kijken nu denk ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat als ze naar je lul hebt gekeken, jij keek toch ook wel eens onder rokjes. Die mensen leven ook nog steeds. Ik vind het genanter als je er allemaal snot in je neusharen hangt dat duidelijk zichtbaar is. Ligt er ook een beetje aan hoe je lul er uit ziet. Misschien is het beter even een foto neer te zetten hier, kunnen we beter oordelen:wanker:
TL;DR
Valt te verwachten dat ze een lul ziet in je broekje. Zou me er niet zo druk om maken. Als zij er geen probleem van maakt waarom jij dan wel?
 
Had dat vroeger ook met gym: wijde boxer en wijde korte broek kon je ook mn plassertje zien. Zag je mokkels ook kijken. /care
 
Waar maak je je druk om player?
Ze is vast wel of de leeftijd aangekomen, dat ze wel eens eerder een lul heeft gezien.
(misschien zelfs wel gevoeld, raar hea?)
Dus zolang je geen lul hebt met 2 eikels hebt zou ik zonder problemen weer heen gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 21:29 ----------

ps. misshien eens een boxer aanschaffen die wat nauwer om je benen sluit?
 
Had een keer me lul uit me boxer hangen, trok me broek naar beneden om mn benen te laten zien, stond dat knoopje open etcetc. :P Stond iets van 6 man, maarja moest gewoon lachen. :P

Maarja, troll topic :P
 
geef dit topic 3 sterren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven