Fitness Seller

genant probleem fysio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar maak je je druk om player?
Ze is vast wel of de leeftijd aangekomen, dat ze wel eens eerder een lul heeft gezien.
(misschien zelfs wel gevoeld, raar hea?)
Dus zolang je geen lul hebt met 2 eikels hebt zou ik zonder problemen weer heen gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 21:29 ----------

ps. misshien eens een boxer aanschaffen die wat nauwer om je benen sluit?

Heb jij maar 1 eikel dan?

:roflol:
 
not sure if srs
 
troll...kijk maar naar zijn eerdere posts hij zet alleen maar onzin/trollposts neer.
 
Ze keek waarschijnlijk een beetje raar omdat jij ging lichen. Als je gewoon was gaan liggen was er niks aan de hand geweest.
 
****ing homo, gewoon zelfde boxer weer aandoen en wachten tot ze iets zegt. Jij hebt altijd van die gay reacties hier LOl
 
jullie zijn gewoon jarloers
 
jullie zijn gewoon jarloers

Ja eigelijk wel, daarom snap ik die gay reactie van jouw niet.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 18:06 ----------

Maar ik weet niet hoe dat vrouwtje eruit ziet... mss is zei wel lelijk.
 
Ja eigelijk wel, daarom snap ik die gay reactie van jouw niet.

gast ik bepaal zelf wel wie mijn lul mag zien ok? wil niet dat mensen het stiekem doen ookal is het een vrouw
 
Als ik je okselhaar zag was het waarschijnlijk ook daaronder een oerwoud, ik denk dat ze tussen de bomen door aan het zoeken was.
 
jezus wat willen jullie nou? dat ik het bewijs? hoe dan omg.. wil best donderdag een foto maken ofzo, of weet ik veel, zeg gewoon wat ik moet doen en doe niet zo moeilijk allemaal..
 
Jij bent degene die het op een BB forum post hoor:roflol:.
 
Mss geeft ze wel een happy ending als je niet zo fcking gay doet.
 
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja omdat 99% van DBB de fysio gebruikt als gratis wallen met hun ongeschoren derde beens van 20+cm val ik natuurlijk weer buiten...

maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt
 
Laatst bewerkt:
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt

Yerrr, gewoon ****ing gay reactie. Waneer kom je uit de kast of ben je van 2 kanten?
 
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja omdat 99% van DBB de fysio gebruikt als gratis wallen met hun ongeschoren derde beens van 20+cm val ik natuurlijk weer buiten...

maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt

Gast, echt waar...:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven