Fitness Seller

genant probleem fysio

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja omdat 99% van DBB de fysio gebruikt als gratis wallen met hun ongeschoren derde beens van 20+cm val ik natuurlijk weer buiten...

maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

copyright tabakstiaan :p
 
:roflol: @ Hoody, je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk.
 
Damn, op die kast van jouw zit een dik slot, wordt tijd dat die eens opengebroken wordt. Op me dood, die reacties van jouw zijn 100% gay.
 
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja omdat 99% van DBB de fysio gebruikt als gratis wallen met hun ongeschoren derde beens van 20+cm val ik natuurlijk weer buiten...

maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt

http://www.youtube.com/watch?v=RBFzVbLVJCo
 
Damn, op die kast van jouw zit een dik slot, wordt tijd dat die eens opengebroken wordt. Op me dood, die reacties van jouw zijn 100% gay.

een v-kraag en 2 zwarte oorbelletjes dat is pas gay :):D
 
wat een koniningsfilmpje haahahah
 
jullie zeggen het nu wel zo stoer op een internet forum, maar als het daadwerkelijk met jou was gebeurt zou je het ook ongemakkelijk vinden hoor, zeker omdat het ook mijn 1e keer fysio was, en ik het best spannend vond, maarja omdat 99% van DBB de fysio gebruikt als gratis wallen met hun ongeschoren derde beens van 20+cm val ik natuurlijk weer buiten...

maarja ik zie wel wat er donderdag gebeurt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gast ik heb je foto's gezien, maak je maar niet druk.
 
Ga er gewoon nog een keer heen, neuk haar en ga weg. Dan is je eer ook weer een klein beetje gered en is iedereen blij. Klaar.

Dat gezeik altijd.
 
Popcorn_nommer.gif
 
Popcorn_nommer.gif
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven