Fitness Seller

genant probleem fysio (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Popcorn_nommer.gif

Hijs ook weer wakker.. nog gecurld met 18kg en huilen dat pols breeeekt?
 
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼
▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼
◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼
◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼
◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼
◄ ▲ ► ▼ dammit. i dropped my bag of doritos
 
weetje wat stelletje sukkels, ik denk dat ik haar donderdag gewoon expres ga bangen, niet omdat ik haar geil vind maar alleen al om jullie een k*t gevoel te geven omdat dit jullie nooit zal overkomen:) Over.
 
hahahaha die laatste reactie doet 't 'm!
 
weetje wat stelletje sukkels, ik denk dat ik haar donderdag gewoon expres ga bangen, niet omdat ik haar geil vind maar alleen al om jullie een k*t gevoel te geven omdat dit jullie nooit zal overkomen:) Over.
Hoe dan? Kreeg net een brief:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
weetje wat stelletje sukkels, ik denk dat ik haar donderdag gewoon expres ga bangen, niet omdat ik haar geil vind maar alleen al om jullie een k*t gevoel te geven omdat dit jullie nooit zal overkomen:) Over.

pics
 
Leg het nou aan mij of had je je lul misschien uit je broek gelegen dat ze daarom zo lang keek.
 
weetje wat stelletje sukkels, ik denk dat ik haar donderdag gewoon expres ga bangen, niet omdat ik haar geil vind maar alleen al om jullie een k*t gevoel te geven omdat dit jullie nooit zal overkomen:) Over.

Pics of vid, or it didn`t happen :roflol: Yea me jelly if succeed!
 
heeft iemand nog die pic van hoody waar heel die labradorhype uit voort gekomen is?
 
Hijs ook weer wakker.. nog gecurld met 18kg en huilen dat pols breeeekt?

nee phaggot, ik was gestopt met creatine en toen pas voelde ik alle lichamelijk pijn..

shit just got real
 
Ga er gewoon nog een keer heen, neuk haar en ga weg. Dan is je eer ook weer een klein beetje gered en is iedereen blij. Klaar.

Dat gezeik altijd.

Kijk primo geeft het juiste advies ouwe.
 
gratis creatine
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven