AndroidHealthClinic

genant probleem fysio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
't topic is nu dicht, als je nou alleen nog ff z'n karma verwijdert zou het helemaal mooi zijn EricR :)
 
Dus even voor de goede orde...
Hoody zijn verhaal was nep en er zijn geen pics of vids aanwezig?

Confirm please...
If so,
Ban Jordybuild wordt nu Ban Hoody?
 
hmmmmmmm minder dbb recpest pointzzz voor jou
 
Geef mij maar karma, dan krijg je teminste ook iets terug.

Waarom ben jij eigenlijk zo karma geil?
Karma geeft een indicatie in verhouding met zijn aantal posts, of iemand weet waarover hij praat.

Nu moet ik zeggen dat dit voor jou niet meer kan gelden aangezien je in de helft van je posts smeekt om karma? :rolleyes: No offence
 
Waarom ben jij eigenlijk zo karma geil?
Karma geeft een indicatie in verhouding met zijn aantal posts, of iemand weet waarover hij praat.

Nu moet ik zeggen dat dit voor jou niet meer kan gelden aangezien je in de helft van je posts smeekt om karma? :rolleyes: No offence

Ik weet het, me oude account was karma hero maar is weg. Dus moet ik ff inhalen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vrees dat hoody zijn account wel kan deleten, hij wordt nooit meer serieus genomen.
 
ik vrees dat hoody zijn account wel kan deleten, hij wordt nooit meer serieus genomen.

Vond 'm eerst altijd wel grappige chille dude, maar hoop dat hij nu net als Jordybuild word uitgekakt!
 
best wel ironisch man, half DBB die mij voor fagg uitmaakt omdat der een chick naar men lul keek, vervolgens geeft dezelfde helft van DBB mij karma om mijn lul in een vid te zien :) thanks voor de 50 karma punten btw :)
 
Hoody, de grootste beta phaggot van 2011
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven