Fitness Seller

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!!

Bezoekers in dit topic

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
5.629
Waardering
9
De topic naam zegt het al,ik ga alvast van start.

Sinds heel wat jaartjes gebruik ik (als eerste) vochtige doekjes ipv wc-papier,is stukken hygienischer en wat frisser:DNu komt ie.....Jaartje geleden kwam ik bij mn ouders aan,moest ff zeiken gaan.Lagen er ook vochtige doekjes:rolleyes:dus ik veeg mn piel schoon:pen wou richting keuken gaan lopen.....opeens begon er vanalles te tintelen...damn WTF!!!!Bleek dat het van die glorix (chloor houdende)doekjes waren!!!En heb een week rondgelopen met iets wat als een zware soa leek!!!Heb me echt moeten verantwoorden bij mn meisje toen.:rolleyes:
 
haha jezus :roflol:
 
Wtf Own ????
Thanks for sharing that with us

:D
 
Lag een keer in de achtertuin lekker in de zonp een handdoekje met me meisie biologieles te houden totdat ik ineens 2 kleine gezichtjes door een spleet in de schutting zag staren net op het moment dat ik met mijn hoofd tussen dr bovenbenen ging.

10 seconden later ineens een boze moeder (of tante) ofzo door dat zelfde gaatje helemaal boos!! Dat kon toch allemaal niet!!

Ik ben gewoon doorgegaan:p Ja rot op is me eigen tuin toch:P
 
hehe, heb hetzelfde gehad laatst, maar dan met kakken toen het wc papier op was. Kriebt als de nete die zooi. Gauw beetje met water nadeppen, haha lol :D
 
De topic naam zegt het al,ik ga alvast van start.

Sinds heel wat jaartjes gebruik ik (als eerste) vochtige doekjes ipv wc-papier,is stukken hygienischer en wat frisser:DNu komt ie.....Jaartje geleden kwam ik bij mn ouders aan,moest ff zeiken gaan.Lagen er ook vochtige doekjes:rolleyes:dus ik veeg mn piel schoon:pen wou richting keuken gaan lopen.....opeens begon er vanalles te tintelen...damn WTF!!!!Bleek dat het van die glorix (chloor houdende)doekjes waren!!!En heb een week rondgelopen met iets wat als een zware soa leek!!!Heb me echt moeten verantwoorden bij mn meisje toen.:rolleyes:
:haha: :hahaha:
 
paar jaar geleden gingen we met een hoop maten nr een hoevefuif, zo'n heuse fuif in een schuur..
goeie ambiance, veel drank en toffe mokkels..
plots zegt een maat v ons dat hij effe een luchtje gaat gaan scheppen nr buiten
na een klein half uur was hij nog niet terug,dus wij gaan hem zoeken..
bij het buitenkomen, willen ik en een paar andere maten eerst een plasje maken naast de schuur..
er staat daar wat volk dus we wandelen wat verder voor wat meer privacy en bijna op het eind v die schuur gekomen, zie ik plots een bezopen koppeltje staa, a la doggystyle..ik roep mijn maten en we sluipen verder..wat zien we?? onze maat die een luchtje aant 'scheppen' was :D, is daar een walvis v jewelste aant nken, een mega vadsig vettig wijf !!!!! we hebben ons kapot gelachen, wel geen eigen genant moment maar voor die gast was t wel genant, hij moet et nog regelmatig horen !!! haha
 
Een dagje uit gaan vissen als onervaren jongetje wel heel lang geleden met veel vissers aan de vijver, paraplu vliegt in het water, vallen over visdraad, visbak ook in het water gevallen, hengel platgetrapt + haak in vinger luide kreet op muisstille vijver.


Sterke gooi met de werphengel met zwaar lood(visvijver in een woonwijk) staat men hengel nog dicht en het lood zoeft tegen 150 per uur tegen een verlichtingspaal --> waanzinnig luide gong:rolleyes:


Avondje uit, heel dronken, na een pak friet sterke laxatie ---> rechtstreeks in de nabijgelegen rivier (hopelijk niemand gezien, vissers?):dunno:


Stoer afgewandeld komen om in mijn favoriete stadsdiscotheek te gaan struikel ik over een losliggende steen, ik ben de disco binnengelopen door de vaart. En paar uurjtes later bij het buitengaan opnieuw op die steen bijna gestruikeld in, disco dus buitengewandeld in volle vaart.


Lichte sneeuwlaag onervaren scooterrijder komt een bocht, eerst kwam men scooter afgeschoven even later ik.


Aqualibi, wil ik een stevige woelende duik op de attractie Wild West nemen, staat iemand even verder gebukt met zen reet omhoog terwijl zijn zwemshort afgezakt was. Bijna in een aars gedoken.


Aan men voordeur tegen een maat uitgebreid aan het uitleggen wat ik wel zou willen van die lekkere chick die in de straat voorbijstapt terwijl gans mijn familie achter mij staat:o


Uit de wagen stappen met broek van Adidas met aan de zijkant drukknopen waarvan er eentje blijft hangen in de auto en sta ik daar op straat zonder broek:D
 
Tja.. heb er genoeg weet ze zo 1 2 3 niet, maar ehm tja.. LEGPRESS-SCHETEN zijn bij iederen wel bekend denk ik :o
 
Aqualibi, wil ik een stevige woelende duik op de attractie Wild West nemen, staat iemand even verder gebukt met zen reet omhoog terwijl zijn zwemshort afgezakt was. Bijna in een aars gedoken.


:roflol:Dit is toch wel het toppunt ertussen he.:D
 
Laatst bewerkt:
legpress-scheten haha!!! staat dat woord in de Van Daele??
 
Kom net terug van de Hond uitlaten hoge nood dus zeik ik maar snel in de wasbak in de garage.

komt me vrouw met me schoonmoeder net binnen lopen.

:eek:
 
Leg vorige week aan me 6 jaar oude dochtertje uit dat ze met haar kont op het zadel moet blijven zitten tijdens fietsen en niet steeds op de pedalen gaan staan.

even later fietsen we de brug op ik ga op me pedalen staan knapt de rechtse af.

auw :grumble::yell: 2 dagen zere kloten en blauwe paal in me broek.
 
Back
Naar boven