MuscleMeat

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!!

Bezoekers in dit topic


Oke, foutje van mij. Had niet gelezen dat hij in Duitsland aan het stappen was. In dit geval hadden ze gewoon nog nooit iemand uit Groningen geroken. :D
 
paar jaar geleden gingen we met een hoop maten nr een hoevefuif, zo'n heuse fuif in een schuur..
goeie ambiance, veel drank en toffe mokkels..
plots zegt een maat v ons dat hij effe een luchtje gaat gaan scheppen nr buiten
na een klein half uur was hij nog niet terug,dus wij gaan hem zoeken..
bij het buitenkomen, willen ik en een paar andere maten eerst een plasje maken naast de schuur..
er staat daar wat volk dus we wandelen wat verder voor wat meer privacy en bijna op het eind v die schuur gekomen, zie ik plots een bezopen koppeltje staa, a la doggystyle..ik roep mijn maten en we sluipen verder..wat zien we?? onze maat die een luchtje aant 'scheppen' was :D, is daar een walvis v jewelste aant nken, een mega vadsig vettig wijf !!!!! we hebben ons kapot gelachen, wel geen eigen genant moment maar voor die gast was t wel genant, hij moet et nog regelmatig horen !!! haha

Hij heeft wel gedoet en jullie niet :rolleyes:
 
Hij heeft wel gedoet en jullie niet :rolleyes:

Ja, maar waarschijnlijk had ie naar z'n zaadlozing meteen spijt. Ik trek me er liever eentje dan dat ik een dikke ranzige hoer naai. :D
(heette die vriend toevallig Lumey ?)
 
Toen ik een jaar of 20 was ik met mijn pa op bezoek bij oom, tante, 3 neven en wat vriendinnen. Was gezellig. tegen de tijd dat we wilden opstappen zeg ik dat ik nog ff naar de plee moet.

Terwijl ik sta de zeiken bestudeer ik de foto collage en andere interessante objecten in de wc, kortom ik sta niet op te letten, totdat een warm en nat gevoel zich uitbreidt over mijn rechter dijbeen. Ik sta mezelf dus onder te zeiken. Had een witte broek aan die nu aan een kant geel was.

Met veel water geprobeerd de schade te herstellen maar dat was onbegonnen werk. Ben zonder iemand te groeten de auto ingerend. Mijn pa rookte toen nog dus die heeft onderweg de urine niet geroken. Omdat ik in de passagiersstoel zat heeft hij het verder ook niet gezien. :D
 
Was een jaar of 10, echt zo'n patsertje (:sd: )en ik had een moedervlek op mijn kuit. Deze moest weggesneden worden omdat deze kwaardaardig kon worden ofzo.
Dus ik met mijn moeder en 2 vriendjes naar het ziekenhuis (ja, de vriendjes konden mee naar het ziekenhuis, want daarna zouden we naar de Mac gaan).

Dus wij komen in zo'n kamertje en de dokter/chirug vraagt: Het is niet zo'n hele grote ingreep, maximaal 3 hechtingen erna, dus met of zonder verdoving?
Dus ik heel stoer: Ja zonder!:D :duh:

5 minuten later, lag ik te huilen en te brullen van de pijn :huilen::huilen:...en dat heb ik de dag daarna nog vele male aan moeten horen...
 
Was een jaar of 10, echt zo'n patsertje (:sd: )en ik had een moedervlek op mijn kuit. Deze moest weggesneden worden omdat deze kwaardaardig kon worden ofzo.
Dus ik met mijn moeder en 2 vriendjes naar het ziekenhuis (ja, de vriendjes konden mee naar het ziekenhuis, want daarna zouden we naar de Mac gaan).

Dus wij komen in zo'n kamertje en de dokter/chirug vraagt: Het is niet zo'n hele grote ingreep, maximaal 3 hechtingen erna, dus met of zonder verdoving?
Dus ik heel stoer: Ja zonder!:D :duh:

5 minuten later, lag ik te huilen en te brullen van de pijn :huilen::huilen:...en dat heb ik de dag daarna nog vele male aan moeten horen...

kan ik me bijna niet inbeelden.
Ik heb meerdere malen gapende wondes laten dichtnaaien en ik kan zeggen, die verdovingsspuit doet meer pijn als de rest.
Doe mij ook maar zonder verdoving
(ik heb dan wel aiguillofobie :) )
 
kan ik me bijna niet inbeelden.
Ik heb meerdere malen gapende wondes laten dichtnaaien en ik kan zeggen, die verdovingsspuit doet meer pijn als de rest.
Doe mij ook maar zonder verdoving
(ik heb dan wel aiguillofobie :) )

agh...ik was nog een klein ventje ;) (en ik had vroeg al gauw pijn :P)
 
Veel ongelukken gehad door naar vrouwen te kijken

Liet mijn hond uit. Dus ben met hem aan het lopen (een uit de kluiten gewassen megelse herder) en ik zie zo'n mooi meisje langsfietsen dus ik kijk haar aan en zij glimlacht terug en opeens stopt die hond om ergens te ruiken en toen donderstraalde ik zo over die hond heen met mijn smoel op de straat. Had een bloedneus en het meisje was inmiddels verdwenen.

Ook een keer toen ik met mijn scooter reed langs het strand, toen keek ik naar 2 meiden in bikini en een seconde later reed ik met mijn scooter tegen een paaltje. Reed niet hard maar het was wel een harde klap. (zie je maar weer dat vrouwen een gevaar zijn in het verkeer:D)

Oja nog een keer met een scooter. Ik had een kettingslot door mijn achterwiel want was ff de stad in. Ik ben weer terug, start het hok en rij volgas weg. Ik kwam niet ver kan ik je vertellen. Een harde klap midden in de stad met honderden mensen om me heen. Luchtfilter kapot, remschijf krom , uitlaat lek. hahah liep toen wel goed rood aan.:P

Ook een paar keer tegen een tak of paal aan gelopen door naar een vrouw te kijken. Zal wat worden als ik mijn rijbewijs heb:P
 
Veel ongelukken gehad door naar vrouwen te kijken

Liet mijn hond uit. Dus ben met hem aan het lopen (een uit de kluiten gewassen megelse herder) en ik zie zo'n mooi meisje langsfietsen dus ik kijk haar aan en zij glimlacht terug en opeens stopt die hond om ergens te ruiken en toen donderstraalde ik zo over die hond heen met mijn smoel op de straat. Had een bloedneus en het meisje was inmiddels verdwenen.

Ook een keer toen ik met mijn scooter reed langs het strand, toen keek ik naar 2 meiden in bikini en een seconde later reed ik met mijn scooter tegen een paaltje. Reed niet hard maar het was wel een harde klap. (zie je maar weer dat vrouwen een gevaar zijn in het verkeer:D)

Oja nog een keer met een scooter. Ik had een kettingslot door mijn achterwiel want was ff de stad in. Ik ben weer terug, start het hok en rij volgas weg. Ik kwam niet ver kan ik je vertellen. Een harde klap midden in de stad met honderden mensen om me heen. Luchtfilter kapot, remschijf krom , uitlaat lek. hahah liep toen wel goed rood aan.:P

Ook een paar keer tegen een tak of paal aan gelopen door naar een vrouw te kijken. Zal wat worden als ik mijn rijbewijs heb:P

:lol:
Erwin ik denk dat je eerst vlug eens voor jou kijkt vooraleer je een meisje aanstaart in het vervolg:)
 
En dat voor een vrouw. :rolleyes: Sukkel. :P
 
Veel ongelukken gehad door naar vrouwen te kijken

Liet mijn hond uit. Dus ben met hem aan het lopen (een uit de kluiten gewassen megelse herder) en ik zie zo'n mooi meisje langsfietsen dus ik kijk haar aan en zij glimlacht terug en opeens stopt die hond om ergens te ruiken en toen donderstraalde ik zo over die hond heen met mijn smoel op de straat. Had een bloedneus en het meisje was inmiddels verdwenen.

Ook een keer toen ik met mijn scooter reed langs het strand, toen keek ik naar 2 meiden in bikini en een seconde later reed ik met mijn scooter tegen een paaltje. Reed niet hard maar het was wel een harde klap. (zie je maar weer dat vrouwen een gevaar zijn in het verkeer:D)

Oja nog een keer met een scooter. Ik had een kettingslot door mijn achterwiel want was ff de stad in. Ik ben weer terug, start het hok en rij volgas weg. Ik kwam niet ver kan ik je vertellen. Een harde klap midden in de stad met honderden mensen om me heen. Luchtfilter kapot, remschijf krom , uitlaat lek. hahah liep toen wel goed rood aan.:P

Ook een paar keer tegen een tak of paal aan gelopen door naar een vrouw te kijken. Zal wat worden als ik mijn rijbewijs heb:P

:D
 
Tis erwin blijkbaar niet gegund he......
 
Ok ik was uit eten met mijn man (inmiddels exman) en ik vroeg hem
wat hij voor zijn verjaardag wilde.
"Dat blonde wijf daar,wil ik wel hebben voor mijn verjaardag)
Ik steek mijn middelvinger naar hem op en terwijl ik dat deed
stond ineens de ober voor ons.

Wat hij precies zij weet ik niet maar goed dat had ik weer.

Maar ja ik heb nu een lekkere vent op mijn verjaardag eind van de maand.
 
Oh ja ik heb me trouwenms ook wel eens vergist en had ik zo´n glorixdoekje te pakken.
 
Back
Naar boven