Fitness Seller

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een vriendin vertelde mij eens:

ze had net een jongen leren kennen, allemaal heel erg pril en die vroeg of zij langs wilde komen om zijn ouders te ontmoeten. uiteindelijk daar aangekomen, ouders ontmoet en was met die jongen mee naar boven gegaan.. op een gegeven moment moest zij naar de wc voor een grote boodschap. ze zat zwaar te twijfelen om gewoon naar huis te gaan met een of andere smoes en lekker daar te gaan poepen (ik geef haar groot gelijk, ik zou ook niet bij de ouders van mijn vriendin die ik pas ken, meteen gaan schijten), maar ja, zij hield het niet meer en deed daar haar ding. toen ze klaar was, wilde ze doortrekken...maar wat gebeurde er nou...de wc raakte verstopt en liep over....nou je kan je wel indenken wat voor beeld dat oplevert en wat stank daarbij vrij kwam hehe:D

de hele familie die zij net leerde kennen stond daar met een dubbel gevoel die wc te fixen hahaha.:D

Meisjes poepen niet, dat weet je tog
 
betrapt worden door de broer van je meisje. Die daarna, zodra je weer gefatsoeneerd bent, komt buurten over de nieuwe wagen van een maat van hem. Echt zo'n gekunstelde 'er-is-niks-aan-de-hand-momentje' was dat, ik schaamde me kapot. Is denk ik wel het genantste wat ik heb meegemaakt.
 
hoezo schamen jullie je daarvoor.kan toch gebeuren.coïtus is menselijk
 
1:

op een feest met orthodoxe familie flink zuipen ,,komt de oma van een vriendin van me naar me toe en vraagt hoe oud ik ben ,,ik sla vervolgens een hand om der heen en zeg heel smerig hoe oud wil je dat ik ben:o

nog veel meer vast en cker als ik er meer weet post ik wel


ah deze is echt zo fout he :bow2:
 
:roflol: Damn wat een replies allemaal.:cool:
 
ik liet een keer een keiharde scheet in de kerk :(
 
ik liet een keer een keiharde scheet in de kerk :(

Ik een keizachte, ik was nog klein, mijn oom zat naast me en dat was wel een grote vent, niemand die mij aankeek :cool:!
 
De topic naam zegt het al,ik ga alvast van start.

Sinds heel wat jaartjes gebruik ik (als eerste) vochtige doekjes ipv wc-papier,is stukken hygienischer en wat frisser:DNu komt ie.....Jaartje geleden kwam ik bij mn ouders aan,moest ff zeiken gaan.Lagen er ook vochtige doekjes:rolleyes:dus ik veeg mn piel schoon:pen wou richting keuken gaan lopen.....opeens begon er vanalles te tintelen...damn WTF!!!!Bleek dat het van die glorix (chloor houdende)doekjes waren!!!En heb een week rondgelopen met iets wat als een zware soa leek!!!Heb me echt moeten verantwoorden bij mn meisje toen.:rolleyes:


OMG own :roflol:

Eerst dat schijtverhaal .. nu dit .... Weet je zeker dat je toen geen glorix doekje hebt gebruikt om toen die schijt op te ruimen ?? (mooie combie, :roflol:)
 
OMG own :roflol:

Eerst dat schijtverhaal .. nu dit .... Weet je zeker dat je toen geen glorix doekje hebt gebruikt om toen die schijt op te ruimen ?? (mooie combie, :roflol:)

Nope....Heb de schijtspetters weggepist.:lol:
 
cool topic dan post ik er ook maar even eentje :

oke ik ben op vakantie in italy en ik ga 's avond dus met wat vrienden en wat meiden naar het strand het was mijn laatste avond dus ik denk ik drink even wat meer word lachen dus ik drink bij het avond eten 1 liter rode wijn op daarvoor overgens al 2x 66cl bier op dus ik ga lekker op de camping lopen en ga met die gasten naar het strand en neem nog even snel 1x 66cl bier en een mixie mee dus op het strand kom ik er achter dat dat lekkere geile wijf er niet is dus ik haar maar bellen ik helemaal boos dus ik denk chill ik drink mijn bier en mixie op en ga dan lekker chill op het strand liggen. alleen het was niet zo heel chill want alles kwam er weer uit en ik lag met mijne ene oog gewoon in de kots dus ik lag daar te kotsen en te ruften iedereen lachen en gelukkig nam een vriend van me mij om 4uur mee terug naar de camping toen zag ik pas bij de wc's dat mijn oog onder het zand zat ik dus eraf vegen en iedereen ging naar bed dus ik dacht ik ga ook maar maar wat blijkt ik ging nog even wat water drinken en op een stoel zitten voor de tent. wat bleek ik heb daar tot 7 uur gezeten toen ben ik pas de tent in gegaan:D

het leukste is nog dat ik zo'n meisje zag die erbij was dus ik snel doorgelopen:o
 
ik zag een keer een lekker wijf lang geleden draaide me kop om liep tegen een lantaren paal en ging gestrekt ik draai me hoofd niet meer om :D
 
klassieker:D
 
ik zag een keer een lekker wijf lang geleden draaide me kop om liep tegen een lantaren paal en ging gestrekt ik draai me hoofd niet meer om :D

Heb ook x zoiets gehad maar ik was op de fiets ik keek naar links en fietste

rechts af zo achterop geparkeerde dikke Mercedes en met me ballen tegen stuurstang lag ik als 15jarige die net uit sportschool kwam achter op de kofferbak.

oeh aah zere kloten maar meisje kwam me na lachbui troosten ;)
 
Heb ook x zoiets gehad maar ik was op de fiets ik keek naar links en fietste

rechts af zo achterop geparkeerde dikke Mercedes en met me ballen tegen stuurstang lag ik als 15jarige die net uit sportschool kwam achter op de kofferbak.

oeh aah zere kloten maar meisje kwam me na lachbui troosten ;)

en toen?:eek: en toen? :eek2:

heeft ze je goed getroost met je zere klote?
 
Als klein jongetje kwam ik bij een vriendje aan om mijn flippoverzameling te laten zien ( Jah das al ZO lang geleden ja :p) waarop die moeder de deur openmaakte en me vroeg waar mijn zwemkleren waren. ik verheugd die kleren thuis halen en sprong zo het zwembad in daar gezien wij het thuis met een k*t opblaasbaar bad moesten doen waar je als volwassene je kloten niet eens kwijt in kunt. maar lat het die dag nou eens niet zoooo warm zijn geweest en het water aardig frisjes. dus ik moest al gauw naar de plee waar ik me toch een diarree aanval kreeg. ik heb geloof ik overal op die wc gescheten BEHALVE in de wc :(. vertel dan maar een tegen die moeder dat je een klein ongelukje gehad hebt.

terwijl ik dus weer het zwembad insprong kon die ouwe gaan schrobben op haar vrije dag :D
 
Laatst bewerkt:

Jawel.

Als klein jongetje kwam ik bij een vriendje aan om mijn flippoverzameling te laten zien ( Jah das al ZO lang geleden ja :p) waarop die moeder de deur openmaakte en me vroeg waar mijn zwemkleren waren. ik verheugd die kleren thuis halen en sprong zo het zwembad in daar gezien wij het thuis met een k*t opblaasbaar bad moesten doen waar je als volwassene je kloten niet eens kwijt in kunt. maar lat het die dag nou eens niet zoooo warm zijn geweest en het water aardig frisjes. dus ik moest al gauw naar de plee waar ik me toch een diarree aanval kreeg. ik heb geloof ik overal op die wc gescheten BEHALVE in de wc :(. vertel dan maar een tegen die moeder dat je een klein ongelukje gehad hebt.

terwijl ik dus weer het zwembad insprong kon die ouwe gaan schrobben op haar vrije dag :D

Die is ook erg.
 
Leuke verhalen dit...
Jaartje of 10 terug was `t nog algemeen geaccepteerd als je met een bepaald merk trainingspak over straat ging, dus ik deed vrolijk mee.
Voor een bezoekje aan de koffieshop had ik een spierwitte aangetrokken. Dus bij de shop aangekomen beetje wiet gekocht en een blikje chocomel, want dat is altijd zo lekker als je stoned bent. Blikje opengetrokken en aangeschoven bij de stamgasten.
Na een beetje gerookt te hebben kreeg ik wel zin in me chocomel. Maar chocomel die niet geschud is smaakt niet dus ik schud dat blikje flink door mekaar...
Ik was helemaal vergete dat ie al open was en de chocomel vloog in `t rond. Minstens 5 mensen ondergegooid en me witte trainingspak zag er bruin van.
Ik kon wel door de grond zakken.
Achteraf nog vaak om gelachen...
 
Back
Naar boven