XXL Nutrition

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en toen?:eek: en toen? :eek2:

heeft ze je goed getroost met je zere klote?

haha , ze heeft me naar huis gebracht ik had echt me balle in me buik net zo beroert als wat.

die dikke benz was van Sportschool eigenaar vader van het meisje (van 19.)

fiets achterin kofferbak gepleurt. en toen.......................toen.:p

heb ik relatie met haar gehad maand of 5-6 ;)
 
ik zal hier mijn zatte ervaringen ook maar best niet opnoemen :D
 
haha , ze heeft me naar huis gebracht ik had echt me balle in me buik net zo beroert als wat.

die dikke benz was van Sportschool eigenaar vader van het meisje (van 19.)

fiets achterin kofferbak gepleurt. en toen.......................toen.:p

heb ik relatie met haar gehad maand of 5-6 ;)

keej dan, misschien als ik vol met mijn fiets op de achterkant van mijn sportschooleigenaars dikke auto rijdt en me vol mijn kloten bezeer ik ook wel zijn dochter kan nken......... over een jaar of 10 als die eindelijk 18 is :p
 
Waar blijven jou verhalen flowergrrl ;)
 
uitgaan in een discotheek met een meisje aan de praat raken allemaal gezellig enzo zoenen , opzelfde moment komt een vriendin van mij naar me toe en scheld me de hele huid vol dat het haar tante is:o van 24 (ik was toen 16) ,na het gezeik van de vriendin aan te horen je omdraaien en je kameraad zien wit van woede die er nog amper uit krijgt dat het ze zus is :lol:

dan ook nog het lef nemen om de volgende dag naar het familiefeest gaan op 1ste kerstdag en gezellig met de moeder van de vriendin praten die denkt dat ik voor haar dochter kwam , maar in feite kwam ik voor de tante :lol:

heb nog nooit zo gelachen :D
 
nee ik post nix want er zal teveel gelachen worden en sommige dingen zouden mij hier een nog slechtere naam geven dan ik al heb dus.. :D
 
Mjah,
Toen ik nog bij albert heijn werkte, moest ik een keer echt een enorme brulscheet laten. Op dat moment zat ik achter een paal te vullen. Ik keek om mij heen en zag niemand, dus ik ging daar even uitgebreid zitten ruften. Stond er een klant achter die paal...

En laatst stond ik in dezelfde albert heijn te praten met een maatje van me die daar nog steeds werkt. En ik zat best wel te k*tten met mijn mandje zegmaar, zonder het echt in de gaten te hebben. Sla ik zo een klant voor zijn harses met dat mandje. Geniaal!
 
Ook altijd genant ...

Afschijten (Brulscheet) laten op het moment dat je het gewicht uit het rek pakt in de gym.. Of met Deadlifts in je eerste lift ...
 
Ik laat normaal bijna nooit scheten. Maar was x in duitsland aan het stappen, en had behoorlijk wat alcohol op. Stonden in de rij te wachten bij het afrekenen, en ik liet echt een snoeiharde ruft (gelukkig stond de muziek er nog vrij hard dus hoorde je niks). Zegt er zo'n vrouwtje voor me tegen haar vriendin dat het plotseling naar mest ruikt. Ik had het echt niet meer :rolleyes:
 
cool topic dan post ik er ook maar even eentje :

oke ik ben op vakantie in italy en ik ga 's avond dus met wat vrienden en wat meiden naar het strand het was mijn laatste avond dus ik denk ik drink even wat meer word lachen dus ik drink bij het avond eten 1 liter rode wijn op daarvoor overgens al 2x 66cl bier op dus ik ga lekker op de camping lopen en ga met die gasten naar het strand en neem nog even snel 1x 66cl bier en een mixie mee dus op het strand kom ik er achter dat dat lekkere geile wijf er niet is dus ik haar maar bellen ik helemaal boos dus ik denk chill ik drink mijn bier en mixie op en ga dan lekker chill op het strand liggen. alleen het was niet zo heel chill want alles kwam er weer uit en ik lag met mijne ene oog gewoon in de kots dus ik lag daar te kotsen en te ruften iedereen lachen en gelukkig nam een vriend van me mij om 4uur mee terug naar de camping toen zag ik pas bij de wc's dat mijn oog onder het zand zat ik dus eraf vegen en iedereen ging naar bed dus ik dacht ik ga ook maar maar wat blijkt ik ging nog even wat water drinken en op een stoel zitten voor de tent. wat bleek ik heb daar tot 7 uur gezeten toen ben ik pas de tent in gegaan:D

het leukste is nog dat ik zo'n meisje zag die erbij was dus ik snel doorgelopen:o



monsterverhaal in slechts 3 zinnen
 
Hmmm, heb wel het 1 en ander aan gênante dingen meegemaakt, weet ze niet zo 1-2-3 op te noemen, vorige week heb ik wel iets meegemaakt niet echt gênant maar ik zal het niet snel vergeten:

Loop dus boodschappen te doen bij de appie met m'n gf en d'r zusje, ik naar de melk afdeling, staat er een onwijs lelijk dik gedrocht voor me, in een minirokje met d'r zoontje.
Zij voorover bukken om een pak vla te pakken, kont naar achteren, dus tja ik naar die achterbumper kijken, trekt ineens d'r zoontje aan d'r trui:
"Mama, die meneer loopt naar je kont te staren", vrouw draait zich om, kijkt me aan pakt d'r zoontje bij z'n arm, "Kom, [naam] wegwezen hier", neus in de lucht en weg was ze.:D
 
Hmmm, heb wel het 1 en ander aan gênante dingen meegemaakt, weet ze niet zo 1-2-3 op te noemen, vorige week heb ik wel iets meegemaakt niet echt gênant maar ik zal het niet snel vergeten:

Loop dus boodschappen te doen bij de appie met m'n gf en d'r zusje, ik naar de melk afdeling, staat er een onwijs lelijk dik gedrocht voor me, in een minirokje met d'r zoontje.
Zij voorover bukken om een pak vla te pakken, kont naar achteren, dus tja ik naar die achterbumper kijken, trekt ineens d'r zoontje aan d'r trui:
"Mama, die meneer loopt naar je kont te staren", vrouw draait zich om, kijkt me aan pakt d'r zoontje bij z'n arm, "Kom, [naam] wegwezen hier", neus in de lucht en weg was ze.:D

:roflol:

Je had moeten zeggen sorry hoor mevrouw maar het is moeilijk om er naast te kijken:)
 
Hmmm, heb wel het 1 en ander aan gênante dingen meegemaakt, weet ze niet zo 1-2-3 op te noemen, vorige week heb ik wel iets meegemaakt niet echt gênant maar ik zal het niet snel vergeten:

Loop dus boodschappen te doen bij de appie met m'n gf en d'r zusje, ik naar de melk afdeling, staat er een onwijs lelijk dik gedrocht voor me, in een minirokje met d'r zoontje.
Zij voorover bukken om een pak vla te pakken, kont naar achteren, dus tja ik naar die achterbumper kijken, trekt ineens d'r zoontje aan d'r trui:
"Mama, die meneer loopt naar je kont te staren", vrouw draait zich om, kijkt me aan pakt d'r zoontje bij z'n arm, "Kom, [naam] wegwezen hier", neus in de lucht en weg was ze.:D

Je had een pak vla in die vatsige reet moeten douwen.
 
Ik laat normaal bijna nooit scheten. Maar was x in duitsland aan het stappen, en had behoorlijk wat alcohol op. Stonden in de rij te wachten bij het afrekenen, en ik liet echt een snoeiharde ruft (gelukkig stond de muziek er nog vrij hard dus hoorde je niks). Zegt er zo'n vrouwtje voor me tegen haar vriendin dat het plotseling naar mest ruikt. Ik had het echt niet meer :rolleyes:


Geregistreerd: Mar 2006
Locatie: Groooooooooningen

Dat kwam waarschijnlijk dus niet door jouw scheet. De mensen waren gewoon nog nooit in Groningen geweest. :D
 
Geregistreerd: Mar 2006
Locatie: Groooooooooningen

Dat kwam waarschijnlijk dus niet door jouw scheet. De mensen waren gewoon nog nooit in Groningen geweest. :D

Ik laat normaal bijna nooit scheten. Maar was x in duitsland aan het stappen, en had behoorlijk wat alcohol op. Stonden in de rij te wachten bij het afrekenen, en ik liet echt een snoeiharde ruft (gelukkig stond de muziek er nog vrij hard dus hoorde je niks). Zegt er zo'n vrouwtje voor me tegen haar vriendin dat het plotseling naar mest ruikt. Ik had het echt niet meer :rolleyes:
???
 
Back
Naar boven