AndroidHealthClinic

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toen ik 10 jaar was had ik mijn eigen kippenboerderijtje in de tuin, ik regeerde over een 16 tal kippen van Engelse afkomst, types met speciale kam en haarsTen. Uiteraard was men taak ook het bij elkaar rapen van de eieren. Tuurlijk in het voorjaar broeden sommige kippen hun eieren uit en dit had ik toch even visueel niet meer in de hand wanneer sommige broedende kippen hun nesten even verlaten. Mijn vader die was gek van gekookte eieren en kookte per ongeluk mijn bij elkaar geraapte bijna uigebroede eieren die hij wou opeten. De dag erna had hij zijn bril niet bij en zag de fijne rode adertjes in een van ver onschuldig gekookt ei dat eigenlijk half uitgebroed was. Toen hij er van beet voelde en smaakte hij dat er iets niet pluis was, hij had in een half ontwikkelde foetus gebeten.. Het overgeven hield niet op:)

nog nooit van gehoord maar kan me voorstellen hoe vies dat moet zijn het idee alleen al :kots:
 
Euuuu laatste genante moment was dat ik met Peoples naar Adam ging om ff in de vip te chillen in de Escape.

En toen moesten we eerst ff langs me huis me vriendin thuis brengen, en toen liep ik ff met haar mee naar binnen, Peoples wachte buiten........

En vanaf hier mag Peoples het verhaal verder vertellen! :roflol:
 
laat me raden je hebt hem in de steek gelaten you bastard :D
 
wahahaha, prachtverhaal van botje :roflol:

arme peoples :D
 
toen ik 10 jaar was had ik mijn eigen kippenboerderijtje in de tuin, ik regeerde over een 16 tal kippen van Engelse afkomst, types met speciale kam en haarsTen. Uiteraard was men taak ook het bij elkaar rapen van de eieren. Tuurlijk in het voorjaar broeden sommige kippen hun eieren uit en dit had ik toch even visueel niet meer in de hand wanneer sommige broedende kippen hun nesten even verlaten. Mijn vader die was gek van gekookte eieren en kookte per ongeluk mijn bij elkaar geraapte bijna uigebroede eieren die hij wou opeten. De dag erna had hij zijn bril niet bij en zag de fijne rode adertjes in een van ver onschuldig gekookt ei dat eigenlijk half uitgebroed was. Toen hij er van beet voelde en smaakte hij dat er iets niet pluis was, hij had in een half ontwikkelde foetus gebeten.. Het overgeven hield niet op:) :kots:


De Benito Mussolini onder de kippenhouders.:rolleyes:
 
Hahaha, echt GEWELDIGE verhalen!!!
 
denkt dat peoples een paar minuutjes gewacht heeft en toen ook maar naar binnen is gegaan en toen botje verrast heeft:trio:
 
Euuuu laatste genante moment was dat ik met Peoples naar Adam ging om ff in de vip te chillen in de Escape.

En toen moesten we eerst ff langs me huis me vriendin thuis brengen, en toen liep ik ff met haar mee naar binnen, Peoples wachte buiten........

En vanaf hier mag Peoples het verhaal verder vertellen! :roflol:

Hehe:D, droog.. Misschien heb jij nog geluk gehad dat hij het was (als er gebeurde wat ik denk.) Bij mij kwam namelijk laatst mijn pa binnen gelopen:shut:
 
tja, ooit eens in de metro met allemaal swa's ergens in rotterdam, had ik het nummer neophyte - sieg heil keihard op mijn mp3 speler opstaan...gelukkig bleef het bij alleen bij vreemde blikken..ben overigens geen racist maar het is gewoon een nummer waar je lekker opgefokt van wordt.
 
tja, ooit eens in de metro met allemaal swa's ergens in rotterdam, had ik het nummer neophyte - sieg heil keihard op mijn mp3 speler opstaan...gelukkig bleef het bij alleen bij vreemde blikken..ben overigens geen racist maar het is gewoon een nummer waar je lekker opgefokt van wordt.

Nee da's wel duidelijk, je praat als een neger :rolleyes:
 
je weet toch ik zit in een identiteit's crisis..je weet toch swa.
 
tja, ooit eens in de metro met allemaal swa's ergens in rotterdam, had ik het nummer neophyte - sieg heil keihard op mijn mp3 speler opstaan...gelukkig bleef het bij alleen bij vreemde blikken..ben overigens geen racist maar het is gewoon een nummer waar je lekker opgefokt van wordt.

dat nummer is inderdaad erg lekker:D jammer dat het zo racistisch is anders zou ik er wel naar luisteren.
 
voor uit dan ,thuis gekomen van mijn werk ,lekker gaan douchen
stond wel lekker dus ik dacht ik zal er eens een rukkie aangeven
klaargekomen maar zoals jullie weten blijft het wel lekker plakken op de vloer
gaat mijn vriendin naar boven en zegt he er ligt nog shampoo op de vloer
mijn zoon zo nieuwschierig als hij is neemt een sprint naar boven maar word ook weer snel terug gestuurd ,helemaal over de zeik omdat hij niet mocht kijken
komt mijn vriendin weer beneden en zegt voortaan wel je shampoo opruimen he
je snapt wel hoe ik mij voelde:o
 
voor uit dan ,thuis gekomen van mijn werk ,lekker gaan douchen
stond wel lekker dus ik dacht ik zal er eens een rukkie aangeven
klaargekomen maar zoals jullie weten blijft het wel lekker plakken op de vloer
gaat mijn vriendin naar boven en zegt he er ligt nog shampoo op de vloer
mijn zoon zo nieuwschierig als hij is neemt een sprint naar boven maar word ook weer snel terug gestuurd ,helemaal over de zeik omdat hij niet mocht kijken
komt mijn vriendin weer beneden en zegt voortaan wel je shampoo opruimen he
je snapt wel hoe ik mij voelde:o

:roflol:

Je moet ook op het afvoerputje mikken man!!!:D
 
voor uit dan ,thuis gekomen van mijn werk ,lekker gaan douchen
stond wel lekker dus ik dacht ik zal er eens een rukkie aangeven
klaargekomen maar zoals jullie weten blijft het wel lekker plakken op de vloer
gaat mijn vriendin naar boven en zegt he er ligt nog shampoo op de vloer
mijn zoon zo nieuwschierig als hij is neemt een sprint naar boven maar word ook weer snel terug gestuurd ,helemaal over de zeik omdat hij niet mocht kijken
komt mijn vriendin weer beneden en zegt voortaan wel je shampoo opruimen he
je snapt wel hoe ik mij voelde:o
maakt zeker veel mee in z'n leven hè?:rolleyes:
 
op zich wel maar wil alles weten en zien
 
Back
Naar boven