XXL Nutrition

Generaal Fleshlight staat paraat

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 jun 2021
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
> 50%
Geachte ijzeradepten,

Ik ben generaal Fleshlight die vooral hier heeft mee gelezen op de site, al dan niet altijd krachttraining gerelateerd.
Ik hou wel van de serieuze tot geinige sfeer die hier hangt, al is er ook vooral ruimte voor onderbouwde wetenschappelijke reacties
Betreft krachttraining sta ik bekend voor het aanklooien met natuurlijk weinig vooruitgang De grootste vooruitgang maakte ik namelijk met m'n pens, op de minder gewilde manier
Lange tijd geen krachttraining meer gedaan, na 't hebben gedaan van andere sporten, heb ik me soort van een corona homegym bij elkaar gekocht.
Echter had ik een zwaar ongeval gehad waardoor krachttraining blijkbaar niet vanzelfsprekend meer was voor mogelijke ''druk in hoofd'' volgens m'n arts.
Lange tijd dus andere sporten gedaan, vooral hardlopen en van her tot der wielrennen, nuja een kroegentocht op wielen was het soms meer.

M'n bescheiden homegym bestaat uit een bankje, barbell met 300 kg plates schat ik, 2 verstelbare dumbbells tot 24 kg.
Nu een tijdje stronglifts gedaan en ik doe nu een fullbody 3 maal per week, gezien ik nog wil gaan hardlopen.

Doelen zijn nu 100 kg bench press en deadlift met 5x5, al kan ik best wat van m'n pens er wat aflopen.

Cheers,

Generaal Fleshlight
 
Back
Naar boven