XXL Nutrition

Generaal pardonners vooral Russen en Joegoslaven

Bezoekers in dit topic

bull ik ken mensen die in oorlogstijd daar gwoon op vakantie gingen niets aan het handje joegoslavie is heel groot met land onbewoond douw ze daar maar op bouw nieuwe huizen etc hebben de mensen gelijk werk daar nederland is gewoon vol

haha:D prachtig .. je weet simpel weg gewoon niet waar je over praat maar dat geeft niet, heb weleens meer post van jou gelezen ik heb echt medelijden met je.
 
haha:D prachtig .. je weet simpel weg gewoon niet waar je over praat maar dat geeft niet, heb weleens meer post van jou gelezen ik heb echt medelijden met je.

nee ga jij maar lekker hun handje vasthouden terwijl ze in den bosch heel de stad leegroven
 
nu is het rustig in joegoslavie maar de haat is er nog steeds en omdat complete wijken gewoon tegenelkaar gingen vechten is het moeilijk voor ze om terugtekeren omdat ze bang zijn als ze terug komen dan buurman die hun 15jaar geleden bijna had vermoord of verkracht vrolijk naar hun staat te zwaaien als ze voor hun deur staan.

Wat is er mis om ergens anders in je geboorteland 'n nieuw bestaan op te bouwen op kosten van de Nederlandse belastingbetaler?

begeleiding bij het regelen van de terugkeer

Ook krijgen asielzoekers financiële steun van de Nederlandse overheid. Hun vliegticket wordt betaald en zij krijgen een financiële bijdrage, ter ondersteuning van de eerste periode van verblijf in het land van herkomst na terugkeer. Asielzoekers die in deze fase zelfstandig terugkeren krijgen daarnaast een financiële vergoeding voor het verzenden van hun huisraad en een bijdrage voor herintegratie in hun land.
 
nee ga jij maar lekker hun handje vasthouden terwijl ze in den bosch heel de stad leegroven

Hey Bitch, waar heb je het in godsnaam over, ik kom uit den bosch en snap echt niks van deze post!!!
 
Hey Bitch, waar heb je het in godsnaam over, ik kom uit den bosch en snap echt niks van deze post!!!

o nee weet je nog in het begin toen dat asielszoekerscentrum er stond dat ze de riolen moesten legen omdat het vol lag met gestolen portemenee's en zo
ik heb het zelf met mijn ogen gezien in denbosch toen ik aan het shoppen was dat een vrouw geript werd door dat soort mensen :p
 
ik heb het zelf met mijn ogen gezien in denbosch toen ik aan het shoppen was dat een vrouw geript werd door dat soort mensen :p

Ow je hebt het zelf gezien, nee dan moet ik je helemaal gelijk geven, als jij gezien hebt wat dat soort mensen doet, poeh gelukkig dat je me hier even op wijst, moet ik nu ook op Geert gaan stemmen?
 
Ow je hebt het zelf gezien, nee dan moet ik je helemaal gelijk geven, als jij gezien hebt wat dat soort mensen doet, poeh gelukkig dat je me hier even op wijst, moet ik nu ook op Geert gaan stemmen?
nee hoor je moet stemmen op wie je wil
ik stemd vroeger ook links maar door de jaren heen ben ik behoorlijk rechts geworden vooral asl je pamfletten in je brievenbus krijgt van moslimjeugd die daar in verteld dat iedereen die niet in allah geloofd in de hel terecht komt en zo
of als je op de markt staat en zo'n moslima zegt tegen jou wacht maar af ooit zijn wij hier aan de macht dan ga je wel anders denken tenminste ikke wil
 
Generaal pardon betekent algemeen pardon. Dit was geen generaal pardon, maar een specifiek pardon voor een select groepje. Ten onrechte wordt gesproken van een generaal pardon. Maar zo genereus was die regeling dus niet.
 
moslimjeugd die daar in verteld dat iedereen die niet in allah geloofd in de hel terecht komt en zo
of als je op de markt staat en zo'n moslima zegt tegen jou wacht maar af ooit zijn wij hier aan de macht dan ga je wel anders denken tenminste ikke wil


Ik probeer situaties toch iets genuanceerder te beoordelen, op basis van statistieken en door te kijken naar langere termijn effecten en de situatie internationaal en historisch gezien voordat ik dergelijke oordelen plaats, maar ja wie ben ik..misschien is het wel heel nuttig om je standpunten te laten berusten op incidenten en emotionele uitingen :o
 
Ehm Klaas suggereer je nu dat onze bitchje zelf moet gaan nadenken?
 
haha ik denk altijd na en ieder zijn mening toch

volgens mij ben jij gewoon een cokeassbitch die in de overgang zit, typische asowijf.

en mevrouw heeft het moeilijk in haar leve dus wat doen we dan yeah blame the foreigners.

luister wiefke ik zelf ben ook tegen economische vluchtelingen en al dat andere gespuis dat hier dus rond loopt met van wacht maar ooit zijn wij hier de baas.

ik zelf ben bij de nid langs geweest om te kijken hoe ze nou er achter komen waar vluchtelingen vandaan komen en dergelijke methodes om alles duidelijk te maken.

maar waar ik me dan weer aan kapot erger is dat jij je mening hier komt brengen zonder enige onderbouwing en zelfs dat is niet zo erg maar dat je er echt van overtuigd bent dat doet zeer.

ik vraag me af of jij weleens in een azc bent geweest om te kijken hoe het er aan toe gaat, en er zijn heel veel die het voor andere verpesten maar je kan niet zomaar laveloos gaan denken van allemaal eruit vol is vol.

er zitten daar mensen tussen die dus echt van iets naar niks zijn gegaan die onder de stress zitten alles kwijt geraakt. en ik vraag me af of je mischien ook weet wat de rechten zijn van azcers die hier binnen komen er zijn er zat die wel willen werken maar dat of niet mogen vanwege hun status of wel en dan maar 2uurtjes per dag voor een bedrag waar jij en ik ook gewoon nee tegen zouden zeggen.

dus voordat je weer je bek open trekt , denk dan eerst eens goed na in elke dozijn eieren zit een verrote tussen. er zijn misdragende nders, mocro,turk,yugo,anti elk volk heeft zn eigen stuk tuig maar dat betekent niet dat we iedereen zo moeten gaan behandelen.
 
bull ik ken mensen die in oorlogstijd daar gwoon op vakantie gingen niets aan het handje joegoslavie is heel groot met land onbewoond douw ze daar maar op bouw nieuwe huizen etc hebben de mensen gelijk werk daar nederland is gewoon vol

Hoe lang woon jij eigenlijk al in Nederland? Niet zo lang aan je taalgebruik te zien.. (tenminste.. is heel erg te hopen voor je)...
 
Back
Naar boven