XXL Nutrition

General Supplements

Bezoekers in dit topic

mounir90

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2004
Berichten
36
Waardering
0
GS van deca, potje met halfe stier logo. Hoe gaat zo een potje open? met draaien lukt het niet.

hoeveel cm moet de naald in je huid gepenetreerd worden, gezien het een lange naald is van 0,8 40.
 
Er zit waarschijnlijk een metalen kapje op het dopje. Je moet dan met een dun mesje eronder gaan zitten en dan metalen kapje ervanaf lichten. Je ziet dan het prikrubber.

Hoe diep je moet prikken hangt waarschijnlijk af van je vet%, maar ik zou hem er voor de zekerheid toch voor 3/4 insteken (in je glutes dan).
 
Het is toch Generic Supplements??
 
Zo diep mogenlijk in de spier, dus helemaal erin die naald ;)
 
Juriaan zei:
Zo diep mogenlijk in de spier, dus helemaal erin die naald ;)
KRAK [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar bro vind het een beetje een domme vraag!!
 
mounir90 zei:
GS van deca, potje met halfe stier logo. Hoe gaat zo een potje open? met draaien lukt het niet.

hoeveel cm moet de naald in je huid gepenetreerd worden, gezien het een lange naald is van 0,8 40.

Al ben je al behoorlijk droog, dan kan ie d'r nog wel helemaal in.
Ik kan me niet voorstellen dat je huid inc. vet daar net zo dun is als op je biceps bijvoorbeeld.
Het is echt niet pijnlijker als je m er helemaal in zet.....misschien zelfs beter.
 
Mn benen zijn vrij droog en ik injecteer altijd in mn bovenbeen, naald gaat er zeker 3,5 cm in.
 
Naald moet er inderdaad helemaal in, dat is het beste. (In je achterwerk dan natuurlijk). De meest gebruikte zetnaald is toch wel 0.8x38mm maar ik gebruik 06.x25mm bij mezelf en anderen en dat werkt ook perfect. Persoonlijk vind ik de 08,x38mm te dik en te lang. Je hebt ook nog de 0,7x32mm.

Dit moet wel duidelijk zijn neem ik aan. In ieder geval welke naald je ook neemt vd drie, het moet er helemaal in. ;)

Gr Suat
 
Ik heb 0.8x40 mm naalden. Gaan er ook bijna helemaal in op n halve cm na.
 
nou mijn squat kont is groot zat er ken wel 6 cm in
 
mounir90 zei:
GS van deca, potje met halfe stier logo. Hoe gaat zo een potje open? met draaien lukt het niet.

hoeveel cm moet de naald in je huid gepenetreerd worden, gezien het een lange naald is van 0,8 40.

Gewoon volledig in je reet douwen ! :D

Als ie ervoor uitkomt ben je tever gegaan ! :D

Even zonder gein ... je kunt de volledig naald in je bil drukken !


[Link niet meer beschikbaar]
 
Leviathan zei:
Ik heb 0.8x40 mm naalden. Gaan er ook bijna helemaal in op n halve cm na.

Wat een beest! :evil2:
 
BigMaus zei:
Wat een beest! :evil2:

Ik zoek nog 0.8*80 naalden.

Is voor rechtstreeks injectie door je bil in de darmwand voor optimale opname :D
 
dan heb me oma nog wel wat voor je, gebruikte ze vroeger als anti-conceptiemiddel !! en om sokke te brijen
 
reusje20 zei:
dan heb me oma nog wel wat voor je, gebruikte ze vroeger als anti-conceptiemiddel !! en om sokke te brijen

Zal ik voor gebruik helaas eerst moeten uitboren met 0.4 mm boor :D
 
nah met boortje 3,5 kom je ook een eind hor !!!
 
Back
Naar boven