XXL Nutrition

Breaking News Generation Iron 2 is coming!

Bezoekers in dit topic

Vind hem veel beter dan de 1ste.

Mooi gebracht.
 
Ik vond em ook mooi, ook al vind ik die rich piana een grote retard, hij is wel fucking dedicated en heeft een groot hart voor de sport, maar hij geeft ook eerlijk toe dat hij fucking beroemd wil worden. Whatever it takes!
 
calum heeft wel echt uber genen kwa alles kunnen eten etc.
 
calum heeft wel echt uber genen kwa alles kunnen eten etc.

Vind zijn fysiek zoveel meer pleasing dan al die massa monsters.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
vond het overal het algemeen nog goed. Je moet ook rekening houden dat ze ook wat meer "normale" mensen willen aanspreken en in dat opzicht vind ik het wel goed.
Soms wat langdradig, maar ik zou toch aanraden om hem eens te zien.
 
Generation Iron 2 Red Carpet Premiere Q & A | Kai Greene, Calum Von Moger, Rich Piana

 
wat is die Kai toch een irritant figuur,kan nooit s normaal doen,erger me iedere keer als ik hem zie
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
alsof je alles kan eten op tren zonder vet te worden.. mooi stukje broscience weer

zeker en vast jongen,ik heb het 3 jaar lang gebruikt en ik at alles wat ik tegenkwam,bijna dagelijks macdonalds,dus kom me aub niet de les leren hier,heb vast en zeker wel veel meer ervaring ermee dan jij ooit zult oplopen,zit al 18 jaren in dit wereldje
 
zeker en vast jongen,ik heb het 3 jaar lang gebruikt en ik at alles wat ik tegenkwam,bijna dagelijks macdonalds,dus kom me aub niet de les leren hier,heb vast en zeker wel veel meer ervaring ermee dan jij ooit zult oplopen,zit al 18 jaren in dit wereldje
Daarom dat je je laatste hersencellen verloren bent dus. Moet goeie tren geweest zijn dat je nu na 3 dagen al sides krijgt en al je kuurtjes stopt.
 
 
alsof je alles kan eten op tren zonder vet te worden.. mooi stukje broscience weer

inderdaad... Het is ook geen wondermiddel.
Velen maken het veel sensationeler dan het is
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Allemaal zonder subs gekeken of iemand subs gevonden bij de torrent?
 
Back
Naar boven