Fitness Seller

Generation Iron - YouTube upload - 1:47:20 Full Movie

Bezoekers in dit topic

Snap die haat jegens Phil echt niet. Hij heeft gewoon gelijk.

Kai vond ik al een douchebag, en na deze film nog meer. Met zijn domme posers outfitjes hele tijd. Omdat hij in een crappy appartement leeft en jack shit heeft gepresteerd in zijn leven naast BB maakt dat hem niet ineens beter. Met zijn masker op als een attention wh*re in het metrostation staan, ik vind dat kansloos.

Heath is gewoon verreweg de beste. Ik snap hem wel, laat de rest maar lullen en tof doen. Hij heeft geen zin meer om beetje met een paardestaart en hoody op underground te doen. Hij heeft het gemaakt en zal nog lang kampioen blijven. Lekker chillen en genieten van zijn leven en nog zeker paar jaar de titel pakken. Alsof hij niet hard werkt voor zijn shit.

Ik vind de philosofische kijk van Kai op bodybuilding wel interessant en de verhalen die hij te vertellen heeft. Wat hij allemaal in zijn vrije tijd uitvoert, tja hij is vast niet de enige in bodybuilding die zijn kontje verkoopt/verkocht voor een extra zakcentje. Phil heeft een vlotte babbel en deelt hij ook graag wat 'stoten' uit, maar ik vind dat niet per se misplaatste arrogantie. Dat hoort er toch gewoon een beetje bij? Ze komen beide gewoon uit een totaal ander milieu, daar ligt het denk ik voornamelijk aan. Dat Kai door velen wordt bestempeld als 'the people's champ' zegt ook wel veel. De meeste kijkers van de Olympia gunnen hem dus wel de winst, maar het blijft achter de schermen toch een politiek spelletje vrees ik.

Kai vond ik al een douchebag, en na deze film nog meer. Met zijn domme posers outfitjes hele tijd. Omdat hij in een crappy appartement leeft en jack shit heeft gepresteerd in zijn leven naast BB maakt dat hem niet ineens beter. Met zijn masker op als een attention wh*re in het metrostation staan, ik vind dat kansloos.

Nee Phil is klasse om na de winst van Olympia 2013 z'n vrouw der strijd met borstkanker te gebruiken om nog enigzins wat empathie te winnen:rolleyes:.

Phil is zeker de betere en recht van spreken dat hij de beste is heeft hij inmiddels zeker. Maar vind Kai toch net wat meer karakter tonen en hoop dan ook dat hij dit jaar de titel pakt.

die dochter van wolf
wouldhit/10

Heath is gewoon verreweg de beste. Ik snap hem wel, laat de rest maar lullen en tof doen. Hij heeft geen zin meer om beetje met een paardestaart en hoody op underground te doen. Hij heeft het gemaakt en zal nog lang kampioen blijven. Lekker chillen en genieten van zijn leven en nog zeker paar jaar de titel pakken. Alsof hij niet hard werkt voor zijn shit.
Volledig akkoord. Geen idee waarom iedereen hier op z'n penor is getrapt.
Nee Phil is klasse om na de winst van Olympia 2013 z'n vrouw der strijd met borstkanker te gebruiken om nog enigzins wat empathie te winnen:rolleyes:.

Phil is zeker de betere en recht van spreken dat hij de beste is heeft hij inmiddels zeker. Maar vind Kai toch net wat meer karakter tonen en hoop dan ook dat hij dit jaar de titel pakt.

? Jij weet meer want je spreekt alsof hij daar stond te faken?

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=DveRx8Gxhww&feature=share&list=UUEQumzzbW2mrcMxKwEo7diw&index=1

Dus er zijn srs mensen die deze 'docu' goed vonden? shit wat zielig zeg....

Docudrama. Leuke personages met een flink korreltje zout als het net niet interessant genoeg is.

Waarom snappen bepaalde mensen hier niet dat ze phil en kai zo neer gezet hebben als 'cocky champion' vs 'humble underdog'?

• Like
Waarderingen: UnknownDBB
hardcore r*tard ja

• Like
Waarderingen: UnknownDBB
? Jij weet meer want je spreekt alsof hij daar stond te faken?

Nah geloof wel dat hij oprecht was, maar ben niet zo'n fan van mensen die na een overwinning beginnen over alle problemen die zij hebben overwonnen. Het achterwege houden van die problemen is een persoonlijke voorkeur die ik heb.

Heb nou nog geen een versie gevonden die compleet sync loopt.. beetje jammer

Dus er zijn srs mensen die deze 'docu' goed vonden? shit wat zielig zeg....

dit

deze rommel gaat de algemene opinie over bb enkel slechter maken...

super cliché, overdreven.. ze proberen heel de tijd valse emotie toe te voegen maar het komt echt zo belachelijk over

pumping iron was pak beter

Haha roelly winklaar & oma verdienen echt oscars voor hun performance!
opzich wel leuk om zo behind the scenes te zien, maar film viel idd wel tegen ja

Pumping iron was zeker stukken beter.

En over Kay kon ik me ook wel in vinden wat ik ergens las, dat die gast eigenlijk nooit van zijn leven een baan heeft gehad, altijd in sociale huur en free gym memberships heeft gehad enzo. Maar ondertussen wel voor belachelijk veel centen juicen. Hij is in principe gewoon een werkeloze uitkeringtrekker die beetje bijklust en naar de gym gaat.

Pumping iron was zeker stukken beter.

En over Kay kon ik me ook wel in vinden wat ik ergens las, dat die gast eigenlijk nooit van zijn leven een baan heeft gehad, altijd in sociale huur en free gym memberships heeft gehad enzo. Maar ondertussen wel voor belachelijk veel centen juicen. Hij is in principe gewoon een werkeloze uitkeringtrekker die beetje bijklust en naar de gym gaat.

ja want in de USA heb je goede uitkeringen :cool:

Terug
Naar boven