MuscleMeat

generic supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mookie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
6
Waardering
0
beste mensen



ik heb één 10 ml vial van deca durabolin(200mg/ml) van het merk generic supplements
maar weet niet zeker of het echt is of namaak
wat denken jullie ?
 
Denk dat je beter een foto kunt plaatsen :) Verder denk ik dat het waarschijnlijk wel ok is omdat er van GS voor zover bekend geen fakes in omloop zijn. En tot slot denk ik dat je bij je foto even batchnr. en exp.date moet vermelden.

Wat denk jij?
 
ik heb deca en test van GS: deca = lot998574 exp.;06-2009, GS testenanthaat=lot 435284 exp.:06-2009

Foto's kan ik helaas niet plaatsen.
IEMAND BINGO HIER?

ALVAST BEDANKT!
 
hey bro,

Dit is gewoon echt hoor heb zelf nog NOOIT nep spullen gezien van G.S. Dus maak je maar niet druk, gewoon gebruiken en groeien,

mzzl :D
 
D-Men zei:
hey bro,

Dit is gewoon echt hoor heb zelf nog NOOIT nep spullen gezien van G.S. Dus maak je maar niet druk, gewoon gebruiken en groeien,

mzzl :D

Maar dit is natuurlijk geen garantie dat er geen fakes zijn van GS!

Ik geloof dat Testo wel enige fakes heeft gevonden las ik hier op de site.

Maar ik hoor ook dat er bijna geen fakes zijn in omloop dus dat is weer een grote voordeel.
 
Zorg dat je je GS producten via een van de handelaren betrekt die dicht bij de bron zitten dan zit je altijd goed.

Grt. D.W.
 
ArieWillem zei:
Denk dat je beter een foto kunt plaatsen :) Verder denk ik dat het waarschijnlijk wel ok is omdat er van GS voor zover bekend geen fakes in omloop zijn. En tot slot denk ik dat je bij je foto even batchnr. en exp.date moet vermelden.

Wat denk jij?


de foto stuur ik volgende week eens door batchnr.998574

exp:06-2009

groeten mookie
 
nou ik heb een tijdje om precies te zijn 5 weken gs gebruikt deca waren nep ging er mee naar een ander en die zei dus dat ze er een etiket op hebben gedaan wat over was gekopieerd of gescant dus ja er zit echt wel fake tussen gs spullen hoor de daeler waar ik het gekocht hebt wou er niet eens over hebben hij zei tegen me je zou wel iets niet goed doen nou heb ik nog 3 andere jongen die zijn er ook niet op gaan groeien dus ja ligt het aan ons ?nee dus train al enkele jaren en geloof me heb wel vaker een kuurtje gepakt maar deze pakte ik niks mee dus thnks....frky ben nu bij een andere dealer gaan kopen en heb zo,n beetje 11 kilo erop gekregen dus in 8 weken ben vors vooruit gegaan met tillen en wat betreft spiermassa deze zit ov en ja niks per post wand dan kun je fluiten net als ik grtjes wou dit even kwijt voor de mensen die spullen willen kopen vertrouw niet gauw mensen m.v.d marty
 
marty zei:
nou ik heb een tijdje om precies te zijn 5 weken gs gebruikt deca waren nep ging er mee naar een ander en die zei dus dat ze er een etiket op hebben gedaan wat over was gekopieerd of gescant dus ja er zit echt wel fake tussen gs spullen hoor de daeler waar ik het gekocht hebt wou er niet eens over hebben hij zei tegen me je zou wel iets niet goed doen nou heb ik nog 3 andere jongen die zijn er ook niet op gaan groeien dus ja ligt het aan ons ?nee dus train al enkele jaren en geloof me heb wel vaker een kuurtje gepakt maar deze pakte ik niks mee dus thnks....frky ben nu bij een andere dealer gaan kopen en heb zo,n beetje 11 kilo erop gekregen dus in 8 weken ben vors vooruit gegaan met tillen en wat betreft spiermassa deze zit ov en ja niks per post wand dan kun je fluiten net als ik grtjes wou dit even kwijt voor de mensen die spullen willen kopen vertrouw niet gauw mensen m.v.d marty

Dit is wel 1 van de langste zinnen die ik ooit gelezen heb!

TIP: Gebruik leestekens!
 
ArieWillem zei:
Denk dat je beter een foto kunt plaatsen :) Verder denk ik dat het waarschijnlijk wel ok is omdat er van GS voor zover bekend geen fakes in omloop zijn. En tot slot denk ik dat je bij je foto even batchnr. en exp.date moet vermelden.

Wat denk jij?
beste arie ik zal begin volgende week foto doorsturen lot .998574 exp:06-2009
nog even bijvertellen 200mg/ml
 
generic supplements (foto)

Hier een foto van de label:

dd.jpg


kan iemand zeggen of dit er echt uitziet ?
 
marty zei:
nou ik heb een tijdje om precies te zijn 5 weken gs gebruikt deca waren nep ging er mee naar een ander en die zei dus dat ze er een etiket op hebben gedaan wat over was gekopieerd of gescant dus ja er zit echt wel fake tussen gs spullen hoor de daeler waar ik het gekocht hebt wou er niet eens over hebben hij zei tegen me je zou wel iets niet goed doen nou heb ik nog 3 andere jongen die zijn er ook niet op gaan groeien dus ja ligt het aan ons ?nee dus train al enkele jaren en geloof me heb wel vaker een kuurtje gepakt maar deze pakte ik niks mee dus thnks....frky ben nu bij een andere dealer gaan kopen en heb zo,n beetje 11 kilo erop gekregen dus in 8 weken ben vors vooruit gegaan met tillen en wat betreft spiermassa deze zit ov en ja niks per post wand dan kun je fluiten net als ik grtjes wou dit even kwijt voor de mensen die spullen willen kopen vertrouw niet gauw mensen m.v.d marty

Lagere school niet afgemaakt ofzo??
 
Ik heb dus diezelfde deca als de labels hiervboven! Zelfde lotnummer!

De test enanthaat ben ik al achter dat ie goed is volgens t kuurlog van een ander hierzo.....deca ben ik nu ook wel benieuwd naar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven