Fitness Seller

generic? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tony

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
6
Waardering
0
heb vandeweek wat flesjes as ontvangen de flesjes zijn 10 ml
test propionate en trenbolone de labels zijn fluor blauw en fluor paars het merk is generic lab tested
iemand ervaring met deze flesjes?wou een foto ervan plaatsen maar dat lukt niet.als je ze denkt te kennen wil ik hem wel mailen.
ben ook begonnen met die flesjes heb 2 injecties gezet eod
de prop moet toch na een week inslaan?groeten Tony
 
Hmz als je nu een week verder bent na je eerste injectie test prop en je hebt nog geen extra kracht dan is de kans groot dat je fake rotzooi hebt. Ik geloof dat test prop al met enkele dagen moet werken als het niet eerder is
 
Jah...het werkt al in het flesje Jur... :p
LOL.

Prop werkt idd vrijwel direct.
 
prop werkt na 4 dagen ongeveer, suspension werkt direct.

En ik heb de Enanthate van die Generic ook gebruikt, maar die enanthate werkte pas goed in de 3e week en ik kwam er 6 kilo mee aan.
 
ja het is wel echt spul heb al wat reacties ontvangen.van mensen die het gebruikt hadden en het kennen.morgen is mijn 6de dag op prop dus mijn derde injectie.volgens mij ben ik wel sterker,maar de boldone waar ik 3weken geleden mee begonnen ben begint aan te slaan..als ik in de spiegel kijk zie ik toch verschil alles is voller..mijn vriendin ziet ook verschil hehe.net op de sportschool een blowjob gehad.;)
zal trouwens eens kijken of ik wat fotos kan plaatsen before nu en after ofzo die heb ik ook genomen is leuk om je resultaten te zien.
ben trouwens met deze kuur bezig
1-15 400mg boldone
3-9 test prop 100 mg eod
3-9 trenbolone 80 mg eod
8-15 winstrol 50 mg ed
btw thx voor de replys people groeten van tony
3-9 trenbolone
 
waarom 15 weken? is dat niet een beetje te lang!
 
Originally posted by tony
ja het is wel echt spul heb al wat reacties ontvangen.van mensen die het gebruikt hadden en het kennen.morgen is mijn 6de dag op prop dus mijn derde injectie.volgens mij ben ik wel sterker,maar de boldone waar ik 3weken geleden mee begonnen ben begint aan te slaan..als ik in de spiegel kijk zie ik toch verschil alles is voller..mijn vriendin ziet ook verschil hehe.net op de sportschool een blowjob gehad.;)
zal trouwens eens kijken of ik wat fotos kan plaatsen before nu en after ofzo die heb ik ook genomen is leuk om je resultaten te zien.
ben trouwens met deze kuur bezig
1-15 400mg boldone
3-9 test prop 100 mg eod
3-9 trenbolone 80 mg eod
8-15 winstrol 50 mg ed
btw thx voor de replys people groeten van tony
3-9 trenbolone

Dit schema is een beetje........ VERROT

probeer zoiets:

1-10 500 mg test enant.
1-10 400 mg boldenone
9-12 test prop 100mg eod
1-5 tren 80 mg eod
8-12 winstrol 50 mg ed

Dit is best een heftige kuur maar goed.

nakuren:

wk 13-14 40 mg nolva ed
wk 15-16 20 mg nolva ed

hcg: vanaf wk 12 beginnen met 3000 iu
5 dagen later 3000 iu
5 dagen later 1500 iu
5 dagen later 1500 iu
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven