AndroidHealthClinic

Genesis & Winpharma

Bezoekers in dit topic

NickBrs

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Graag jullie mening over deze producten.

IMG_2381.jpg


IMG_2382.jpg


IMG_2383.jpg


IMG_2384.jpg


IMG_2385.jpg


IMG_2386.jpg


IMG_2387.jpg


IMG_2388.jpg


IMG_2389.jpg


IMG_2390.jpg


IMG_2392.jpg


IMG_2394.jpg
 
zover ik weet is genesis vaak nep omdat het niet meer gemaakt word, kan dit niet met zekerheid zeggen dus zou iemand anders maar moeten bevestigen.
 
wss ondergedoseerd.. genesis als je echte ooit nog kan vinden heb je goede spul anders ga je niet helaal tevredem zijn
 
De winpharma en de winstrol weet iemand hier iets over?
 
De winpharma en de winstrol weet iemand hier iets over?

Genesis wordt door minimaal 2 UG-labs gemaakt. Heb je die met het logo op de flip off top dan heb je een goeie te pakken. Voor de tabletten geldt dat die met de witte doppen het beste resultaat geven. Winpharma is van Nederlands UG lab. Redelijk goed gedoseerd, omdat er weinig klachten over zijn.
Die Desma is een goeie kopie. Kan niets zeggen over de kwaliteit van de inhoud. Hetzelfde geld voor de Norma Testosteron Enanthate.
 
bij de test mag je de tekst volgens mij niet van de ampullen kunnen krassen.

deca naar houdbaarsdatum kijken dit moet 2 jaar schelen met productie datum.

genesis moet je foto van de zijkant van het doosje maken waar de exp datum staat als hier geen site staat is die goed. potje zelf ziet er uit zoals het moet.

winstrol heeft maatje van mij gehad en hij was er tevreden over.
 
Bedankt allemaal !! Zal het is bekijken !!
 
Ik ben bang dat wanneer je alle producten bij 1 leverancier hebt gekocht de HG in elk geval Fake is aangezien ik op het net 1 leverancier heb gezien met Winpharma en verder allen FAKE HG.

Maar zoals gezegt herken je dit bij bv de deca al zeer snel aan de houdbaarheidsdatum welke 2 jaar moet zijn.
Maak anders even een foto van de bovenkant van het doosje waar de expiredate en het batchnr opstaat dan zien wij het snel genoeg.
 
Ik ben bang dat wanneer je alle producten bij 1 leverancier hebt gekocht de HG in elk geval Fake is aangezien ik op het net 1 leverancier heb gezien met Winpharma en verder allen FAKE HG.

Maar zoals gezegt herken je dit bij bv de deca al zeer snel aan de houdbaarheidsdatum welke 2 jaar moet zijn.
Maak anders even een foto van de bovenkant van het doosje waar de expiredate en het batchnr opstaat dan zien wij het snel genoeg.
Zal er vanavond rond 16h werk van maken.
Bedankt alvast !
 
Bij de test en deca
Haal een UV-Lamp erover heen, zou een hologram tevoorschijn
moeten komen.
 
Het is (bijna) allemaal nep.

Genesis bestaat niet meer..

Deca is te licht van kleur en opdruk is brak..

Test. onderkant ampul moet plat zijn zo te zien is deze iets bol.

Winstrol. Slecht kwaliteit karton, lijm en opdruk is slecht net als de hologram. Het nummer 793373.4 hoort donker te zijn en niet grijs. En dan die ampullen.. Pfffff De letters zitten er maar half op..

Winpharma weet ik niet maar gezien de andere heb ik weinig hoop.
 
Het is (bijna) allemaal nep.

Genesis bestaat niet meer..

Deca is te licht van kleur en opdruk is brak..

Test. onderkant ampul moet plat zijn zo te zien is deze iets bol.

Winstrol. Slecht kwaliteit karton, lijm en opdruk is slecht net als de hologram. Het nummer 793373.4 hoort donker te zijn en niet grijs. En dan die ampullen.. Pfffff De letters zitten er maar half op..

Winpharma weet ik niet maar gezien de andere heb ik weinig hoop.
Bodem van test ampullen staan idd een beetje bol, maar kan er de tekst toch niet afkrassen..

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Bodem van test ampullen staan idd een beetje bol, maar kan er de tekst toch niet afkrassen..

En de nummer op de winstrol is zwart. ziet er grijs uit op foto omwille van het licht wss
 
Het is (bijna) allemaal nep.

Genesis bestaat niet meer..

Deca is te licht van kleur en opdruk is brak..

Test. onderkant ampul moet plat zijn zo te zien is deze iets bol.

Winstrol. Slecht kwaliteit karton, lijm en opdruk is slecht net als de hologram. Het nummer 793373.4 hoort donker te zijn en niet grijs. En dan die ampullen.. Pfffff De letters zitten er maar half op..

Winpharma weet ik niet maar gezien de andere heb ik weinig hoop.

Over die testo .. onderkant is altijd een beetje bol bij een ampul.. maar mag niet hol zijn! Dus een lichte bolling is normaal.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Het is (bijna) allemaal nep.

Genesis bestaat niet meer..

Deca is te licht van kleur en opdruk is brak..

Test. onderkant ampul moet plat zijn zo te zien is deze iets bol.

Winstrol. Slecht kwaliteit karton, lijm en opdruk is slecht net als de hologram. Het nummer 793373.4 hoort donker te zijn en niet grijs. En dan die ampullen.. Pfffff De letters zitten er maar half op..

Winpharma weet ik niet maar gezien de andere heb ik weinig hoop.

Deca te licht van kleur kun je ook niet goez zien op die foto.. moet een beetje geel zien idd.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Mijn deca ziet er wel anders uit.. andere opdruk , sticker is beter. binnenkant van de ampul is ook bedrukt (etiket dan)
 
Geloof me maar als een dealer fake norma deca verkoopt dan zijn bij 9 vd 10 de testos van het zelfde merk ook fake.
Waarom zou hij meer geld aan inkoop uitgeven aan een testotje als aan een deca als het de persoon in kwestie toch geen ruk interesseerd of ze fake zijn ja of de nee.

Als het de persoon in kwestie wel zou interesseeren dan zou hij op zijn minst voldoende huiswerk hebben gedaan om zich zelf geen fake deca aan te laten smeren

just my 2 cents ;)
 
Geloof me maar als een dealer fake norma deca verkoopt dan zijn bij 9 vd 10 de testos van het zelfde merk ook fake.
Waarom zou hij meer geld aan inkoop uitgeven aan een testotje als aan een deca als het de persoon in kwestie toch geen ruk interesseerd of ze fake zijn ja of de nee.

Als het de persoon in kwestie wel zou interesseeren dan zou hij op zijn minst voldoende huiswerk hebben gedaan om zich zelf geen fake deca aan te laten smeren

just my 2 cents ;)

En daarom bestaat ook dit topic denk ik ofniet soms?
Als iedereen zeker was van zijn spullen dan werd hier niks gepost.
Heb de deca en test onder de uv lamp gehouden en er komt inderdaad een hologram.
Bodem van de ampullen staan een heel klein beetje bol wat normaal is denk k.
 
Volgens de dealers is alles nep ach ach. :roflol:
Die genensis is gewoon goed trouwens.
 
En daarom bestaat ook dit topic denk ik ofniet soms?
Als iedereen zeker was van zijn spullen dan werd hier niks gepost.
Heb de deca en test onder de uv lamp gehouden en er komt inderdaad een hologram.
Bodem van de ampullen staan een heel klein beetje bol wat normaal is denk k.

Sorry deze laatste zin over de persoon in kwestie ging niet over jou hoor maar over de persoon die ze aan een een ander verkoopt :)

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Volgens de dealers is alles nep ach ach. :roflol:
Die genensis is gewoon goed trouwens.

Ik ben geen dealer maar heb wel genoeg verstand van zaken om te kunnen zeggen wanneer iets beduidend Fake is maar gelukkig voor de Fakedealers zijn er nog genoeg mensen ( allicht als jou ) die al snel denken dat iets g2g is want tenslotte valt het allemaal nog wel mee toch wat er aan troep in omloop is ? :rolleyes:
 
Genesis wordt door minimaal 2 UG-labs gemaakt. Heb je die met het logo op de flip off top dan heb je een goeie te pakken. Voor de tabletten geldt dat die met de witte doppen het beste resultaat geven. Winpharma is van Nederlands UG lab. Redelijk goed gedoseerd, omdat er weinig klachten over zijn.
Die Desma is een goeie kopie. Kan niets zeggen over de kwaliteit van de inhoud. Hetzelfde geld voor de Norma Testosteron Enanthate.

Hoe kom je daar op? Genesis met witte dop is genesis van www.genesis-meds.com, of nog de linke uit dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/echt-fake-genesis-rare-ontdekking-354300/

Ik had begrepen dat deze nep zijn... of heb jij anders ervaren?

OP, jou Genesis is in principe goed. Ik zou het zeker kunnen zeggen als letters onderaan het doosje grijs waren (en niet zwart).

In principe zijn tabs van Genesis met zwarte dop en logo op top/bodem goed. Maar zoals reeds gezegd, zoveel Genesis producenten dat je het gewoon niet meer kan weten :rolleyes:
 
Back
Naar boven