Fitness Seller

Genetics Guts en Pro bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Het is wel een beetje gemakkelijk scoren door enkel foto's uit 1997 te gebruiken. In 1996 zag hij er nog zo uit:


Hij moet wel erg veel gebruikt hebben in één jaar.

Inderdaad. In 97 hing Dorian enkel nog met draadjes aan elkaar en ging zo’n beetje alles mis. Zijn look dat jaar was totaal niet representatief voor hem.
 
Deze discussie is toch zinloos.

Is iemand groter is dan jou is het meteen aas, is iemand groter dan jou terwijl die aas gebruikt zal die wel meer dan jou gebruiken.

Dit idd. Het steeds maar weer terugkomende gezeik op dit forum.
 
Het is wel een beetje gemakkelijk scoren door enkel foto's uit 1997 te gebruiken. In 1996 zag hij er nog zo uit:


Hij moet wel erg veel gebruikt hebben in één jaar.
Ik snap even je punt niet. Hij heeft hier toch een veel bredere gut dan die andere pics? Jouw gut gaat niet groeien door dat middelmatige gebruik.

Deze discussie is toch zinloos.

Is iemand groter is dan jou is het meteen aas, is iemand groter dan jou terwijl die aas gebruikt zal die wel meer dan jou gebruiken.
Dat sowieso, gezien het feit het allemaal gebaseerd is op aannames/speculaties.

Nee hoor, zo denk ik helemaal niet. Ik ben er zeker van bewust dat er mensen zijn met betere genen en dus wegkomen met minder gebruik. Ik geloof alleen niet dat je zo'n massa monster kan worden + gut krijgt van zulke ''cycles''

Want er is vooralsnog niemand die 100% zeker weet wat de zwangerschapsbuik veroorzaakt.
Vooralsnog is het inderdaad gebaseerd op aannames/anekdotisch bewijs. Maar we weten wel dat je door groeihormonen niet alleen meer spiermassa gaat aanzetten. Zeker niet bij bepaalde doses. Er groeien dan wel meer dingen.
Dit idd. Het steeds maar weer terugkomende gezeik op dit forum.
Doe niet zo hypocriet man. Zelf neem je toch ook deel aan deze conversaties. Het gaat helemaal niet eens daarom.
 
dat hele massamonster gebeuren vind ik enorm lelijk.

Het heeft ook al helemaal niets meer te maken met het op een gezonde manier een goed uitziend lichaam op te bouwen.
De gezondheid is er niet.
Het mooie lichaam, ook niet.

De massa monsters deden wat de juryleden van hun verwachtte, en meer.
Eigenlijk zijn de juryleden hier debet aan. Niet de atleten, dat zijn slachtoffers, net als de sport.
 
Het heeft ook al helemaal niets meer te maken met het op een gezonde manier een goed uitziend lichaam op te bouwen.
De gezondheid is er niet.
Het mooie lichaam, ook niet.

De massa monsters deden wat de juryleden van hun verwachtte, en meer.
Eigenlijk zijn de juryleden hier debet aan. Niet de atleten, dat zijn slachtoffers, net als de sport.

Ok.
 
Nog ff over guts en pro bodybuilders met hun sicke doseringen gesproken, kwam deze foto laatst nog ergens op IG tegen. Qua gewicht op Big Ramy na waarschijnlijk de zwaarste topper van recente jaren en een waist van een schooljongen. Wat een held. Wat mij betreft 1 van de meest underrated bodybuilders ooit.
 

Bijlagen

  • C822F92E-552A-4342-8C14-179E418E6467.jpeg
    C822F92E-552A-4342-8C14-179E418E6467.jpeg
    28,5 KB · Weergaven: 148
Nog ff over guts en pro bodybuilders met hun sicke doseringen gesproken, kwam deze foto laatst nog ergens op IG tegen. Qua gewicht op Big Ramy na waarschijnlijk de zwaarste topper van recente jaren en een waist van een schooljongen. Wat een held. Wat mij betreft 1 van de meest underrated bodybuilders ooit.

Gaat dan nu de synthol discussie losbarsten? :o
 
Ik vind hem er in die eerste twee foto’s sowieso vee beter uit zien

dat hele massamonster gebeuren vind ik enorm lelijk.
Ik vind dyel's ook enorm lelijk.

Nog ff over guts en pro bodybuilders met hun sicke doseringen gesproken, kwam deze foto laatst nog ergens op IG tegen. Qua gewicht op Big Ramy na waarschijnlijk de zwaarste topper van recente jaren en een waist van een schooljongen. Wat een held. Wat mij betreft 1 van de meest underrated bodybuilders ooit.
2unyq0i_zpsd319b7b1.jpg


Nog steeds huge daar niet van. Overigens zag zijn waist er ook niet uit net voordat hij stopte.
 
Het heeft ook al helemaal niets meer te maken met het op een gezonde manier een goed uitziend lichaam op te bouwen.
De gezondheid is er niet.
Het mooie lichaam, ook niet.

De massa monsters deden wat de juryleden van hun verwachtte, en meer.
Eigenlijk zijn de juryleden hier debet aan. Niet de atleten, dat zijn slachtoffers, net als de sport.
Precies dit. Net alsof ze het wel of niet doen, omdat een random dyel het lelijk vindt. Daarbij verdienen ze er ook geld ermee, waar wij alleen maar van kunnen dromen.
 
1586638232917.png


Deze is niet shopped zo ver ik weet. Een van zijn bruutste backs shots imo
 
:hahaha: O, die foto was gefotoshopt.

Maar zijn waist is in beide foto’s wel hetzelfde en daar ging het mij meer een beetje om. Die gast woog 125 fucking kilo on stage shredded as phhhuck
 
Klopt, hij heeft zijn waist voor lange tijd onder controle weten te houden.

Zeker ook een van mijn favo's inderdaad. Zeker met zijn crab pose.

1586638832194.png
 
Wat jullie trouwens ook in acht moeten nemen is dat heel veel bb tegen hen opkijken. Wat denk je wat er gaat gebeuren als zij daadwerkelijk hun echte blast/cycle verleden gaan delen? Inderdaad, die gaan het klakkeloos kopiëren.

Jullie moeten maar eens wat anonieme posts lezen van een aantal IFBB's omtrent hun gebruik. Inb4 genetics. Op dat niveau dat zij zitten kom je niet met poep genetics, ongeacht je gebruik.

Exact.

Ik ken gasten die voor een beginnerswedstrijd 2,5 gr AAS plus 5 HGH wegwerken
Wat denk je van gasten zoals Ramy enzo.
De echte kuurschema´s volgens bekende van hen zijn gewoon op internet te vinden.
Ramy pakte in zijn off season iets van 36 IU HGH plus 13 gr AAS per week.
 
Are you fcking kidding me? Oh nee wacht, omdat het een guest posing is telt het niet mee:roflol: . De foto laat letterlijk zien waar ik het over heb. Als DIT de manier van ''redeneren'' is, dan heb ik het toch wel met je te doen.

Jij denkt dat die gut van te veel eten komt??? Hoe verklaar je dan deze foto van Ronnie Coleman(downsized). Hij blijft zeker nog steeds zoveel eten?? :laugh: En dan heb ik nog niet eens zijn handen die enorm zijn gegroeid door overmatig GH gebruik

Bekijk bijlage 486456


MAAR ik lul maar wat. Laten we gewoon alle bewijzen waarmee ik mijn argumenteren mee onderbouw gewoon lekker buiten beschouwing laten.

Je lult helemaal niet. Ik geef je gelijk.
Laat ze maar denken dat het allemaal wel meevalt met SLin en HGH abuse.
Een Duitse vriend van mij is amateur semi/pro en weegt 130 kg droog en hij zegt zelf dat hij alleen al aan HGH 26 IU eenheden per dag pint.
 
Je lult helemaal niet. Ik geef je gelijk.
Laat ze maar denken dat het allemaal wel meevalt met SLin en HGH abuse.
Een Duitse vriend van mij is amateur semi/pro en weegt 130 kg droog en hij zegt zelf dat hij alleen al aan HGH 26 IU eenheden per dag pint.

130 ? Foto?
 
Sowieso meer dan hij aangeeft. Zulke veranderingen gebeuren niet met een aantal iu's, anders liep elke gym rat er wel zo bij.

Ik wil het misbruik van die middelen helemaal niet goed praten, maar jullie zijn veel te naïef omtrent het gebruik van steroids, gh/slin door pro's. EN inderdaad, wij allemaal kunnen hetzelfde doen als hen, maar zullen nooit hetzelfde eruit gaan zien. Dat is een gegeven. Dat neemt niet weg dat zij wel degelijk bepaalde middelen misbruiken om op dat niveau te komen.

Zelf met elite genetics moet je opgeven moment meer gaan gebruiken om op dat niveau te komen. Als je echt denkt dat je zo'n massa monster kan worden met 500 test en die paar iu's GH/SLIN moet je je echt meer verdiepen in de materie.


 
Back
Naar boven