AndroidHealthClinic

Genezen van kanker maar toch kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
3.392
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik heb even wat info nodig.. Heb iemand een kuur afgeraden omdat hij kanker heeft gehad maar ik heb hier verder totaal geen kennis van.. Ik kan niet onderbouwen waarom hij dit niet moet gebruiken omdat ik zelf geen idee of het überhaupt wel extra risicovol is voor hem.

Hij is ouder dan 20 jaar, heeft zaadbalkanker gehad. In augustus 2012 is hij hieraan geopereerd en ze testen nu iedere 6 maanden zijn bloed. Hij heeft nooit testuitslagen mee gekregen om thuis te bekijken, ze geven hem alleen een mondelinge terugkoppeling. Al zijn tumor makers zijn 0%, hij staat nog 2,5 jaar onder controle.

Ik waardeer feiten en bronnen mbt dit onderwerp..
 
Geen antwoord op je vraag, maar ik moest hierbij direct aan aan zekere Lance Armstrong denken. Teelbalkanker in 1996. 1999-2005 zeven maal op rij de Tour gewonnen m.b.v. doping.
 
furious pete heeft een half jaar geleden teelbalkanker gehad( 1 weg laten halen) en zit nu weer rustig aan de tren.

al heb ik hier indd ook 0 kennis op.
 
Laat hem langs een toparts langsgaan. Die hebben meer kennid omtrent de gevolgen etc..
 
Zach Zeiler did it.
 
...Hij is ouder dan 20 jaar, heeft zaadbalkanker gehad. ...

misschien heb je hier wat aan:

http://www.ergogenics.org/gebruikers-van-bodybuildingsupplementen-krijgen-vaker-zaadbalkanker.html

Gebruikers van bodybuilding-supplementen krijgen vaker zaadbalkanker
Mannen die supplementen gebruiken om hun spiergroei te versnellen krijgen 2 tot 3 keer vaker zaadbalkanker dan mannen die dat niet doen. Dat rapporteren onderzoekers van Yale School of Public Health in de British Journal of Cancer. De onderzoekers vermoeden dat niet stoffen als creatine, BCAA's en eiwitten de kans op zaadbalkanker verhogen. Wel verdenken ze designersteroïden en prohormonen.
 
Je zou zeggen, als de actieve kanker cellen 0% zijn dan kan AAS ze ook niet versneld activeren. Andere cellen en kankercellen die iedereen draagt wel natuurlijk.

Maar ik zou persoonlijk van de AAS afblijven als je al kanker gehad hebt, dus je hebt goed advies gegeven naar mijn mening.
 
Goed onderwerp, ben benieuwd wat eruit komt.
 
Als je één van je ballen kwijt bent, zou je dan geen lichte dosis testosteron moeten nemen omdat ik vermoed dat bij het merendeel van deze mannen niet genoeg testosteron meer wordt aangemaakt. Of kan één teelbal de taak van twee teelballen overnemen. Ik vermoed van wel maar niet in alle gevallen. Kuren is natuurlijk wat anders. Zou ik toch alleszins niet doen.
 
Zou er niet aan beginnen, gewoon alleen al het aspect dat hij zo ziek is geweest. wacht die controles af en als alles ok is na die 2,5 jaar gaan met die banaan.
 
Zou er niet aan beginnen, gewoon alleen al het aspect dat hij zo ziek is geweest. wacht die controles af en als alles ok is na die 2,5 jaar gaan met die banaan.

Dit heb ik hem ook aangeraden gister avond maar het blijft toch een gok. Zou hem hiermee willen helpen maar daar heb ik de kennis niet van :grumble:
 
Ik denk dat er heel weinig of niemand de kennis hiervan heeft op DBB. Is het een idee om het het gewoon bespreekbaar te maken met zijn behandeld arts, hij heeft toch een beroepsgeheim, hij hoeft niet aan te geven dat hij het gaat doen maar kan wel vragen of er extra risico's aan zijn verbonden
 
Ik denk dat er heel weinig of niemand de kennis hiervan heeft op DBB. Is het een idee om het het gewoon bespreekbaar te maken met zijn behandeld arts, hij heeft toch een beroepsgeheim, hij hoeft niet aan te geven dat hij het gaat doen maar kan wel vragen of er extra risico's aan zijn verbonden

Dit wilde hij zelf ook doen maar we weten ondertussen hoe artsen hierover denken he.. Geven altijd slecht commentaar
 
Als je er 1 van de oude stempel hebt gegarandeerd, maar een wat jongere arts voert graag wel een discussie met je.
 
Ben ook wel benieuwd naar de relatie tussen aas en de groei van kanker in het algemeen.
 
Ben ook wel benieuwd naar de relatie tussen aas en de groei van kanker in het algemeen.

beetje jammer dat goed onderzoek naar die relatie bijna onmogelijk is door de wetten.
 
Ik vind het een typisch gevalletje van de ezel en de steen.

Krijg je een tweede kans op een gezond leven, ga je bewust een risico lopen....
 
Ik heb even wat info nodig.. Heb iemand een kuur afgeraden omdat hij kanker heeft gehad maar ik heb hier verder totaal geen kennis van.. Ik kan niet onderbouwen waarom hij dit niet moet gebruiken omdat ik zelf geen idee of het überhaupt wel extra risicovol is voor hem.

Hij is ouder dan 20 jaar, heeft zaadbalkanker gehad. In augustus 2012 is hij hieraan geopereerd en ze testen nu iedere 6 maanden zijn bloed. Hij heeft nooit testuitslagen mee gekregen om thuis te bekijken, ze geven hem alleen een mondelinge terugkoppeling. Al zijn tumor makers zijn 0%, hij staat nog 2,5 jaar onder controle.

Ik waardeer feiten en bronnen mbt dit onderwerp..

Ben ook wel benieuwd naar de relatie tussen aas en de groei van kanker in het algemeen.

De enige bewezen link voor zover ik weet is die van oxymetholon en levercarcinoom. Wat betreft prostaatkanker bijv. is er geen bewijs dat AAS de kans hierop verhoogt.

Zelf heb ik leukemie gehad en er worden lage dosissen AAS voorgeschreven als je erg verzwakt bent (spiermassa en kracht). Ook ter stimulatie van de eetlust kan een kuur dan erg nuttig zijn. Ik ga er vanuit dat een dokter geen AAS zou voorschrijven als dit een risico zou vormen voor kankerpatiënten om te hervallen.

Nu kan je best de literatuur eens goed doornemen wat betreft testiscarcinoom, omdat AAS en andere hormonen daar actiever op inspelen. Dat AAS kankercellen sneller zouden doen vormen is in elk geval niet waar, zo werkt kanker totaal niet. AAS binden trouwens aan specifieke receptors, kankercellen hebben meer te maken met genen en je immuunsysteem.
 
Back
Naar boven