MuscleMeat

Genlab ltd. echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Jan

Cool Novice
Lid geworden
27 jan 2016
Berichten
44
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Echt of nep?
IMG_0048.JPG
 
Als je nog niet eens tabs en caps uit elkaar kan houden dan betwijfel ik de kwaliteit.

Wel meerdere hebben het gehad zegt niks over de kwaliteit. Persoonlijk zou ik dan wel inderdaad ook voor een andere merk kijken
 
Huh op het doosje staat 10mg caps en eronder staat tablets. Lekker professioneel
En dat niet alleen, er staat dat er '10 mg per capsules' in zit. Makes no sense. Zou 10 mg/tab moeten staan.

Kan gerust gezegd worden dat dat niet per se iets zegt over de inhoud, maar als je dit al zo debiel doet? Geeft weinig hoop voor kwaliteitscontrole, wat wat ingewikkelder ligt dan een klein stukje tekst goed op je verpakking zetten.
 
'60tablets' zonder spatie en er staat fucking 'protiens' op. :roflol:
 
laten we hopen dat het talent van dit lab bij het maken van spul ligt , van hun verpakking moeten ze het niet hebben
 
Of dit is zo'n test van een of andere documentaire om te kijken of mensen het nog zouden gebruiken als er de meest debiele shit op een verpakking staat.

AAS users never disappoint.
 
Look a like van een ander lab
 
Idd standaard design. Zie het zoveel voorbij komen bij verschillende merken en ben dit design als voorbeeld ook bij een drukker/ ontwerper op alibaba tegen gekomen.

OT: Ken het niet dus kan niet zeggen of het echt of nep is
 
O, wat slecht..

En dan straks weer zeggen dat je geen primo of anavar moet kopen omdat dat zo erg gefaked wordt. Ja, gek hè? Als je dit soort merken gaat kopen.. man man man
 
Real. Zijn indd capsules met poeder. Nu zijn het wel tabs geworden.
 
Wel fijn dat mensen zo actief zijn in de nep echt sectie.... Onder de 10 posts en dan toch de tijd nemen om hier 1x in de zoveel tijd even te laten weten dat het echt is.
 
Opgeschoond.

Heren, hoe leuk ik het ook vind om waarschuwingen uit te delen, ik vind het nog leuker als iedereen zich aan de regels houdt en zich niet uitlaat over de kwaliteit van de betreffende producten. Alleen dus 'echt' of 'nep'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven