XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

maatjesss

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2021
Berichten
35
Karma
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
joo,
Ik ben 1.80 lang en 75 kilo en 15 jaar oud
Ik train 6x per week in de sportschool en 4x voetbal per week. Ik heb uitgerekend dat ik op onderhoud 3148 calorieën moet eten, ik wil lean bulken dus +200. Ik eet momenteel dan ook rond de 3350 calorieën. Ik kom niet echt aan, in tegen deel ik ben een kilo afgevallen in ongeveer een maand. Ik hou mn voortgang bij hoeveel ik aankom/ afval.

Denken jullie dat ik genoeg calorieën eet? Of zou ik meer moeten eten om te lean bulken( geen dirty bulk, wordt dan te traag in voetval) of denken jullie dat dit genoeg is?

Alvast bedankt
 
Ik eet momenteel dan ook rond de 3350 calorieën.
Dit is je probleem. Je eet “rond” de 3550 kcal, dus ene dag 3100 en andere dag 3600? Track je ook elke dag je kcal bij of schat je alles.
 
Als je afvalt eet je dus niet voldoende nee.
 
Joo, wanneer je niet zwaarder wordt, moet je wat meer eten.
 
Dit is je probleem. Je eet “rond” de 3550 kcal, dus ene dag 3100 en andere dag 3600? Track je ook elke dag je kcal bij of schat je alles.
Ik track alles. Ik bedoelde met ongeveer, ene keer 3556, andere 3544
 
Hoeveel meer zou ik eten?
Tot je wel aankomt in gewicht. Je Kcals inname is nu dus te laag. verder als je lean/clean wilt gainen, gaat dat niet snel en moet je echt je Kcals goed bijhouden.
Elke dag wegen als je net uit bed komt in de zelfde omstandigheid. Dit noteer je dagelijks, en heb je een week gemiddelde. Net als je Kcals inname, moet je je weekgem halen, ander kom je niet aan in gewicht.
 
Tot je wel aankomt in gewicht. Je Kcals inname is nu dus te laag. verder als je lean/clean wilt gainen, gaat dat niet snel en moet je echt je Kcals goed bijhouden.
Elke dag wegen als je net uit bed komt in de zelfde omstandigheid. Dit noteer je dagelijks, en heb je een week gemiddelde. Net als je Kcals inname, moet je je weekgem halen, ander kom je niet aan in gewicht.
Oke bedankt!
 
Beetje stiekem reclame maken voor je eigen site:booty:
 
Yo man,
Het “uitrekenen” is gebaseerd op een gemiddelde. Dit is een mooi startpunt. Maar vanuit dit startpunt ga je je gewicht monitoren. Kom je niet aan? Dan eet je te weinig. Let wel op dat je kleine stappen maakt. 200kcal verhogen is netjes. Blijft je gewicht hangen, verhoog je weer een beetje.
 
Back
Naar boven