XXL Nutrition

Genotropin 12 (uit Griekenland) echt of nep?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dorioli

Novice
Lid geworden
10 jul 2017
Berichten
5
Waardering
0
Beste allen,

Heb vía een betrouwbare contact van mij deze Genotropin 12 (vials) mogen bekomen, echter wil ik eerst met jullie bekijken of ze wel degelijk goed zijn alvorens ze te kopen en consumeren.

Alvast bedankt voor de hulp!

IMG_1271.jpg
IMG_1273.jpg
IMG_1275.jpg
IMG_1276.jpg
IMG_1277.jpg
 
Ik zal eerlijk bekennen dat mijn Grieks een beetje roestig is maar staat daar nou dat 12 mg 41,4 IU is? Ik dacht zelf dat 12 mg 36 IU is..
 
Ik zal eerlijk bekennen dat mijn Grieks een beetje roestig is maar staat daar nou dat 12 mg 41,4 IU is? Ik dacht zelf dat 12 mg 36 IU is..

Klopt. Staat 41,4 IU en 1,15 ML. Op een andere (engelstalige) forum heb ik kunnen lezen hoe een persoon uit Griekenland één van de Genotropin dozen had goedgekeurd voor een andere gebruiker. Daarop stond namelijk ook 41,4 IU. Weet alleen niet of ik de link naar die topic/forum hier mag posten of niet ..
 
Ik vind het maar vreemd persoonlijk. 12 mg = 36 IU, ongeacht hoeveel water je erbij pleurt. Als er dan op een cartridge staat dat het 41.4 IU is omdat er 1.15 ml water in zit zou ik het al niet meer vertrouwen.
 
Ik vind het maar vreemd persoonlijk. 12 mg = 36 IU, ongeacht hoeveel water je erbij pleurt. Als er dan op een cartridge staat dat het 41.4 IU is omdat er 1.15 ml water in zit zou ik het al niet meer vertrouwen.

Heb er zelf ook mijn serieuze twijfels bij. Bedankt alleszins voor je respons! Nu zien of andere members hier nog wat hun bedenkingen over kunnen geven..

grtz
 


Hoe komen jullie tot deze conclusie? Zelf ook al gebruikt, zien langsgaan in circulatie of mee in aanmerking gekomen?
Zijn deze echt van Pfizer zelf of gewoon goeie (hoog-kwalitatieve) generieke?

Ik kan ze namelijk nog steeds verkrijgen maar heb nog altijd niet toegehapt. Binnenkort zijn ze namelijk allemaal weg, helaas, dus had graag wat meer info/zekerheid via jullie verkregen

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het maar vreemd persoonlijk. 12 mg = 36 IU, ongeacht hoeveel water je erbij pleurt. Als er dan op een cartridge staat dat het 41.4 IU is omdat er 1.15 ml water in zit zou ik het al niet meer vertrouwen.
Er zit 12 Mg per 1ml in en daar zit een extra toevoeging op van 0,15 ml dus ook een extra toevoeging van stof . Misschien moet je maar op pfeizer zelf de beschrijving eens lezen in het Engels
 
Houdt er rekening mee dat GH in Griekenland alleen in ziekenhuizen ligt en dus niet uit de reguliere apotheek kan komen.
 
For those of you who googled " Genotropin 12 real or fake?" - and this came up...

This is no way to determine whether or not something is fake. I think the funniest way guys determine if gear is real or fake is - looking at the label, until they find something they don't understand - and instead of trying to understand it, they just conclude - "ITS FAKE"

For example - There are a ton of posts online that have determined that this Genotropin 12 is fake because the label reads "41.4 IU" - but if you go to Pfizers website, and read the insert, it reads "The front chamber contains (approximately 41.4 IU), glycine 2.3 mg, mannitol 14.0 mg,sodium dihydrogen phosphate anhydrous 0.47 mg, and disodium phosphate anhydrous 0.46mg; the rear chamber contains..."

This is an example of when the information used to determine the gear was fake was actually easily accessible. But, unfortunately, its not always this simple. The fact of the matter is - there is absolutely NO WAY to determine whether or not your gear is fake, or for that matter, is properly dosed by just looking at it, or by how much you gained, or how you felt.

There are test kits, that I would trust - a heck of a lot more than asking some random dudes online. And - that isn't saying much for how much I trust random dudes online, because I suspect the kits aren't that reliable.
 
is een hele oude batch ? Of krijg je ze met nieuwe datum ?
 
TS is 6 jaar geleden online geweest. Denk dat het nep was 😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven