XXL Nutrition

Genotropin GoQuick 12mg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike20v

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Heb van dit 1 stuk gekocht om te testen
Vandaag serum test laten doen voor ik meer stuks van deze batch koop... Morgen avond weet ik resultaten
Iemand ervaring met deze batch? Bijsluiter was in het Turks..?

image.jpeg


image.jpeg
 
Deze zijn gewoon vanuit de apotheker. Batch maakt dus geen ruk uit.
Van de pen versie bestaan geen fakes van en dat zal ook niet snel gebeuren.
Deze genotropin pennen worden voornamelijk geimporteert uit turkije, voor de nordilet pennen is dat venezuela.
 
Deze zijn voor zover ik kan zien real.
 
Gisteren was de uitslag nog niet bekend... Deze avond terug bellen.. Binne een week zal ik ook de uitslag posten als die in de bus komt..
 
zou wel lachen\ zijn, HGH uit de apotheek hebben en dat die serum test gewoon zegt dat t niks doet...
 
wel raar dat iedereen plots aan die pennek raakt.. in apotheek zijn ze echt duur begin ferm te twijfelen of er geen fakes zijn... net of pfizer niet gaat merken dat er zoveel plots verdwijnen....
 
wel raar dat iedereen plots aan die pennek raakt.. in apotheek zijn ze echt duur begin ferm te twijfelen of er geen fakes zijn... net of pfizer niet gaat merken dat er zoveel plots verdwijnen....
De meeste genotropin pennen die nu in omloop zijn komen van turkije. Ze zijn daar vrij verkrijgbaar. Het spreekt dus voor zich dat er turken een export handeltje opzetten naar EU en USA. Het gaat hier voornamelijk om kleine exporteurs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De meeste genotropin pennen die nu in omloop zijn komen van turkije. Ze zijn daar vrij verkrijgbaar. Het spreekt dus voor zich dat er turken een export handeltje opzetten naar EU en USA. Het gaat hier voornamelijk om kleine exporteurs.


oke ik kan ze ook vrij verkrijgen via mijn dokter maar de prijs in apotheek.... da kan toch niet dat die turken ze aan de helft van de prijs hebben... ..
 
Namaak pennen laten niet lang op zicht wachten, kreeg maandje terug pennen van Alley aangeboden. Als een UG lab ze kan produceren zullen de fakes er ook wel aan zitten te komen ;)
 
Ik zei laatst al dat er fakes waren en werd voor gek verklaard.
Ik heb hele dozen om te kopen hier per 100 tegelijk.
Ben nu in Turkije, heb hele berg sust, anapolan, ari nolva provi gekocht.
Allemaal beetje moeilijk maar stapel cash doet wonderen.
Maar geen enkele apotheek die hgh zonder recept verkoopt.
 
Ik zei laatst al dat er fakes waren en werd voor gek verklaard.
Ik heb hele dozen om te kopen hier per 100 tegelijk.
Ben nu in Turkije, heb hele berg sust, anapolan, ari nolva provi gekocht.
Allemaal beetje moeilijk maar stapel cash doet wonderen.
Maar geen enkele apotheek die hgh zonder recept verkoopt.
Ik was 2 weken terug in turkije en ze deden er helemaal niet moeilijk over, heb zelfs pillen mee die enkel voor kanker patienten dienen :D
Turkije krijg je gewoon alles zonder recept, mss dat ze in de toeristische zone wat strenger zijn.. geen idee.
 
Namaak pennen laten niet lang op zicht wachten, kreeg maandje terug pennen van Alley aangeboden. Als een UG lab ze kan produceren zullen de fakes er ook wel aan zitten te komen ;)

Pfizer pen valt niet na te maken, dat kan ik je op een plaatje presenteren. Als alley pennen heeft zal het een heel ander systeem zijn! Dat kan ik je garanderen :) Die pennen zijn tevens ook te duur om na te kunnen maken. Dat doe je niet zomaar. productieprijs/verkoopprijs is ver van interessant mochten ze ooit de middelen hebben om dit te faken.
 
oke ik kan ze ook vrij verkrijgen via mijn dokter maar de prijs in apotheek.... da kan toch niet dat die turken ze aan de helft van de prijs hebben... ..
Prijs genotropin 36iu in turkije = 116 euro.
De norditropin is daar dan weer een pak duurder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom kunnen ze dat niet namaken dan?
Ik moet ze per 100 kopen en er liggen zo'n 10 dozen, jij garandeer mij dus dat ze echt zijn?

Pfizer pen valt niet na te maken, dat kan ik je op een plaatje presenteren. Als alley pennen heeft zal het een heel ander systeem zijn! Dat kan ik je garanderen :) Die pennen zijn tevens ook te duur om na te kunnen maken. Dat doe je niet zomaar. productieprijs/verkoopprijs is ver van interessant mochten ze ooit de middelen hebben om dit te faken.
 
Ik zal het hier ook even in het kort vermelden, in china is in principe de verwezelijking mogelijk maar er zijn 2 grote pijnpunten.Het kost een pak geld. Mallen moeten op maat gemaakt worden, en die onderdelen moeten ook nog in elkaar gezet worden ;). Het 2de en grootste obstakel is het vullen en afsluiten.

Kortom, een ug ondernemer gaat hier nooit zn geld en tijd in steken. Ampullen zijn veel makkelijker ;)
 
116 euro voor voor zo een pen in turkije en vrij verkrijgbaar?

Hoe krijg je dat dan veilig thuis?
 
116 euro voor voor zo een pen in turkije en vrij verkrijgbaar?

Hoe krijg je dat dan veilig thuis?
Veilig thuis krijgen tjaa.. risico's incalculeren en hopen dat ze je niet pakken. In je tas of per post.. beide kunnen gecontroleerd worden bij de douane.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven