MuscleMeat

Breaking News George Bush Zal rond November Iran aanvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Obama vertelt dezelfde leugens als George Bush:mad: kijk en huiver, vooral de laatste 10 seconde.

http://www.youtube.com/watch?v=vaG6s05MKeM

Ja duh...Begrijp je niet wat er wordt bedoeld? Wat hij bedoelde 2e Deel:Iran is zich raar aan het gedragen en doet bepaalde dingen die niet kunnen, nucleaire programma, israel bedreigen, holocaust ontkennen etc. 1e Deel Maar als VS opstaat zal Iran als een kakkerlak geplet worden, zonder problemen;)

Dus wat is jou nog niet duidelijk?
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Of je luistert even waar Obama het over heeft. Iran is militair geen bedreiging maar wel als sponsor van terrorisme. Ook al moet dat laatste zeker niet overdreven worden. Iran is niet alleen verantwoordelijk voor de steun aan terroristische organisaties in die regio en zeker niet voor de bedragen die meestal door de USA naar voren worden gebracht.
 
Eerst heeft ie het erover dat Iran geen begreiging vormt, later weer wel.
En hij heeft het over een nucleair progrogramma voor atoombommen.

Iran heeft heeft al meerdere keren verkondigt dat ze zullen gebruiken voor vreedzame doeleinde (energie) Bush en die andere lullo's hebben het maar continu over swerelds dodelijke bommen.

Lees je wat ik je uitleg in mijn vorige post of ben je daar te dom voor? Wat heb je trouwens gesmoked dat je zegt "bush en die andere lullo's"? Ze zijn de bazen van de wereld en kunnen alles maken, keiharde realiteit vriend.
 
Wat een onzin, geen enkele president begint een oorlog net voor het einde van zijn (laatste) ambtstermijn.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Kijk eerst zijn speeches maar en ga dan rondpraten.. Hij trekt de troepen terug uit Afghanistan... En wilt de "druk" opvoeren op Iran.

Oprotten met Obama dus.

:roflol: volgens mij kun jij beter eerst kijken en dan rondpraten
 
Dom zegt dat maar tegen je pappa, of je die nog hebt is de vraag.
Vaak kan ik veel frustratie uit je poste opmaken misschien is tijd om een psychiater op te zoeken vriend.

Als je wilt kan ik je doorverwijzen heb zelf in het wereld gewerkt, als maatschappelijk werker.

Je hebt in "het wereld" gewerkt, laat me niet lachten oke. Frustratie waarover trouwens? Het is eerder een irritatie aan mafkezen zoals jij en soms kan ik het niet laten om te reageren;)
 
Wat een onzin, geen enkele president begint een oorlog net voor het einde van zijn (laatste) ambtstermijn.
Mmm, roep dat maar niet te hard zover mij bekend betekent het dat Bush nog een termijn blijft zitten als Ameika de oorlog aan Iran verklaard omdat er in een noodtoestand geen nieuwe president kan worden aangesteld in de VS zover mij bekend is.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Mmm, roep dat maar niet te hard zover mij bekend betekent het dat Bush nog een termijn blijft zitten als Ameika de oorlog aan Iran verklaard omdat er in een noodtoestand geen nieuwe president kan worden aangesteld in de VS zover mij bekend is.
Volgens mij is het juist wettelijk verboden voor Bush om nog een oorlog te beginnen nu, juist vanwege die verkiezingen...?
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Mmm, roep dat maar niet te hard zover mij bekend betekent het dat Bush nog een termijn blijft zitten als Ameika de oorlog aan Iran verklaard omdat er in een noodtoestand geen nieuwe president kan worden aangesteld in de VS zover mij bekend is.

dan heet de oorlog dus "moord met voorbedachte rade!"

de elektrische stoel voor mijnheer Bush AUB!!
:D


...........en ik dacht dat hij nog wel christen was...............hoe kun je je vergissen in sommige mensen?
:o
 
dan heet de oorlog dus "moord met voorbedachte rade!"

de elektrische stoel voor mijnheer Bush AUB!!
:D


...........en ik dacht dat hij nog wel christen was...............hoe kun je je vergissen in sommige mensen?
:o

hoezo? jij vind ook dat homo s dood moeten en moeten branden in de hel. toch? voor christenen is dat dus heel normaal blijkbaar.
 
Wat een onzin, geen enkele president begint een oorlog net voor het einde van zijn (laatste) ambtstermijn.

het gaat hier wel over bush he... :p
 
Mmm, roep dat maar niet te hard zover mij bekend betekent het dat Bush nog een termijn blijft zitten als Ameika de oorlog aan Iran verklaard omdat er in een noodtoestand geen nieuwe president kan worden aangesteld in de VS zover mij bekend is.

Als dit gebeurd kan ik niet stoppen met lachen :D
 
Ach zolang ze maar geen bommen gooien op west-europa of op iets waar ik iets van nodig heb, dus niet op Cupertino gooien :)
 
Eerst heeft ie het erover dat Iran geen begreiging vormt, later weer wel.
En hij heeft het over een nucleair progrogramma voor atoombommen.

Iran heeft heeft al meerdere keren verkondigt dat ze zullen gebruiken voor vreedzame doeleinde (energie) Bush en die andere lullo's hebben het maar continu over swerelds dodelijke bommen.

Werd je in je kont gedoet toen je dit typte?
Je stottert namelijk een beetje!
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven