Fitness Seller

George Farah & Kai Greene Full seminar ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

What are your thoughts on grapefruit?
 
Dus Farah adviseert om gelijk na een training NIET khy in te nemen, omdat het je GH waardes doet kelderen.
Zijn voorstel is om hydrolized whey te nemen om optimaal gebruik te maken van je GH waardes.
Interessant, want er wordt al jaren door menige geroepen dat je juist je glycogeen voorraden snel moet aanvullen.
 
Dus Farah adviseert om gelijk na een training NIET khy in te nemen, omdat het je GH waardes doet kelderen.
Zijn voorstel is om hydrolized whey te nemen om optimaal gebruik te maken van je GH waardes.
Interessant, want er wordt al jaren door menige geroepen dat je juist je glycogeen voorraden snel moet aanvullen.

Als je lichaam kh nodig heeft, dan zal een deel van die proteine gebruikt worden om je glycogeen aan te vullen. Verder zijn er verschillende trainers/coaches/goeroe's geweest die met totaal verschillende protocollen succes hebben geboekt. Het is geen kwestie van of Aceto of Chad of Milos of Hany of Farah of voor mijn part Dante of Poliquin.

Wat betreft die GH waardes, met de middelen die deze gasten gebruiken spelen natuurlijke GH waardes nog nauwelijks een rol.
 
Als je lichaam kh nodig heeft, dan zal een deel van die proteine gebruikt worden om je glycogeen aan te vullen. Verder zijn er verschillende trainers/coaches/goeroe's geweest die met totaal verschillende protocollen succes hebben geboekt. Het is geen kwestie van of Aceto of Chad of Milos of Hany of Farah of voor mijn part Dante of Poliquin.

Wat betreft die GH waardes, met de middelen die deze gasten gebruiken spelen natuurlijke GH waardes nog nauwelijks een rol.

Hij neemt wel een ''naturel'' bodybuilder als voorbeeld, en geeft hierbij aan dat de GH piek van groot belang is. Natuurlijk zal het niet een verschil van dag en nacht maken.. maar wie weet als je het een aanzienlijk tijd volgt toch positiever resultaat kan boeken.

mbt tot gurus/coaches, natuurlijk zijn er meerdere wegen naar rome. Maar ik denk niet dat alle coaches of atleten in de top segment BB evenveel denken aan de gezondheid van een atleet zelf. GF probeert hier wel duidelijk te maken dat dit zeker van belang is.+ dat een off season met lager vet% over het algemeen veel beter is voor het resultaat van een BBer
 
Dat is ook gewoon zo.
Vp nooit hoger dan 12 laten oplopen.
Diep cutten en Lean bouwen.
Dat lverd zoveel meer op.
Ik neem ook alleen eiwit na d training en 30 min later beetje kh.
 
Dat gedoe over GH output is bull, want onderzoek heeft al jaren uitgewezen dat GH output gewoon weer levelt over 24 uur. Vroeger dachten we ook dat na een zware squattraining je GH levels stegen en dat daar veel winst in zat. Inmiddels is al aangetoond dat over 24 uur alles op hetzelfde totaal uitkomt. Totaal geen meerwaarde dus.

Daarnaast moet je alles met een korreltje zout nemen wat hij zegt, bv:
Hij traint 1x per maand, want hij is altijd 'on the road'. Sure bro....

Kai werd natural pro. Riiiiiight :)
 
ze adviseren ook koolhydraten en vetten niet in 1 maaltijd te combineren.
iedereen zijn ding maar dat vindt ik bullshit!

hij vergelijkt een maaltijd van rijst/kip/groente + el olijfolie eigenlijk met een donut!:rolleyes:
 
Wel vette seminar.

No abs in the off season --> No bodybuilder
 
ze adviseren ook koolhydraten en vetten niet in 1 maaltijd te combineren.
iedereen zijn ding maar dat vindt ik bullshit!

hij vergelijkt een maaltijd van rijst/kip/groente + el olijfolie eigenlijk met een donut!:rolleyes:

Is toch logisch? Dan word je gewoon dik.
Je gaat eerst een bepaalde macro gebruiken en dan ga je de andere opslagen als vet.

Btw ivm bvb dextrose na de training had ik nog een vraagje:
Je gebruikt dextrose --> insuline komt vrij.
Insuline verhoogt ook de eiwitsynthese, zou je zo op deze manier ook niet meer kunnen gainen of
is de winst marginaal te noemen?
 
Is toch logisch? Dan word je gewoon dik.
Je gaat eerst een bepaalde macro gebruiken en dan ga je de andere opslagen als vet.

Btw ivm bvb dextrose na de training had ik nog een vraagje:
Je gebruikt dextrose --> insuline komt vrij.
Insuline verhoogt ook de eiwitsynthese, zou je zo op deze manier ook niet meer kunnen gainen of
is de winst marginaal te noemen?

Nee, dat is niet logisch. Van een kcaloverschot word je dik, niet van vet/kh en eiwit in één maaltijd te eten. Wat denk je, als je om 10 uur havermout met eiwitten eet en 3 uur later (zoals alle bro's doen) een vetrijke maaltijd eet, dat die eerste maaltijd al volledig verteerd en opgenomen is? Antwoord: Nee!


En insuline stopt de proteine-afbraak, verhoogt niet de eiwitsynthese.
 
Nee, dat is niet logisch. Van een kcaloverschot word je dik, niet van vet/kh en eiwit in één maaltijd te eten. Wat denk je, als je om 10 uur havermout met eiwitten eet en 3 uur later (zoals alle bro's doen) een vetrijke maaltijd eet, dat die eerste maaltijd al volledig verteerd en opgenomen is? Antwoord: Nee!


En insuline stopt de proteine-afbraak, verhoogt niet de eiwitsynthese.

Physiological effects
Increase of DNA replication and protein synthesis via control of amino acid uptake
Bron: wiki

Zal straks artikel proberen op te zoeken.

Ik let erop dat ik dat niet meer doe, Ben Pakulski had het ook al gezegd in zijn MI40 programma dat koolhydraten en vetten af te raden zijn in een maaltijd omdat je dan sneller dik wordt en dat lijkt me ook gewoon logisch. Je moet niet alleen naar de kcal kijken, ook naar de inhoud van het voedsel.
Bvb als je 2500 kcal eiwitten eet en 2500 kcal koolhydraten ga je toch sneller dik worden van de koolhydraten omdat je bij de eiwitten meer energie verbruikt om deze te verwerken(bron: burn the fat, feed the muscle)

Ik heb het nu zo gedaan tijdens de bulk en vond dat ik minder snel vet gainde.

Why Is It Bad to Eat Carbs and Fats Together?
When you eat carbohydrates you end up with lots of sugar in your blood. When there is alot of sugar in your blood, your body releases insulin. Insulin tells your body to store those sugars away in muscle tissue in order to generate lots of energy later. Unfortunately, insulin also tells your body to store fat molecules in the nearest possible adipose tissue.
Therefore, we can theorize a possible strategy: eat high protein meals to burn fat and build muscle, and avoid mixing carbs and fat in order to minimize potential fat storage from excess calories.
Here are some common examples of mixing carbs with fat:


Read more: http://www.projectswole.com/diet/nutrition-tip-do-not-mix-carbs-with-fat/#ixzz2H63BwzP1
 
Dat gedoe over GH output is bull, want onderzoek heeft al jaren uitgewezen dat GH output gewoon weer levelt over 24 uur. Vroeger dachten we ook dat na een zware squattraining je GH levels stegen en dat daar veel winst in zat. Inmiddels is al aangetoond dat over 24 uur alles op hetzelfde totaal uitkomt. Totaal geen meerwaarde dus.

Daarnaast moet je alles met een korreltje zout nemen wat hij zegt, bv:
Hij traint 1x per maand, want hij is altijd 'on the road'. Sure bro....

Kai werd natural pro. Riiiiiight :)


en eieren laten je schijten :roflol:
 
homeos18.gif
 
ik eet alleen hele eieren.
Volledig amino zuurprofiel en goede vetten.
En minder trek in de cut haha

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 12:03 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xdvmT9_ibjA
 
Ja de TEF van eiwit ligt dan ook hoger dan dat van kh.

Dus iemand met een onderhoud van 2500 kcal gaat meer vet opslaan op een dieet van:
2500 kcal, 200 eiwit, 300 kh, 55 vet
als hij alle macro's door elkaar eet, dan als hij alles afzonderlijk eet? Noway.

Dus iemand met een onderhoud van 2500 kcal gaat meer vet opslaan op een dieet van:
2000 kcal, 200 eiwit, 200 kh, 45 vet
als hij alle macro's door elkaar eet, dan als hij alles ofzonderlijk eet? Noway, ze zullen allebei evenveel afvallen.

Dus iemand een onderhoud van 2500 kcal gaat meer vet opslaan op een dieet van:
3000 kcal, 200 eiwit, 400 kh, 65 vet
als hij alle macro's door elkaar eet, dan als hij alles afzonderlijk eet? Nope...

En voor proteinsynthesis moeten er gewoon aminozuren voorradig zijn, anders zal je insuline niet veel kunnen doen hoor.

Lyle McDonald:
More directly, insulin also increases AA transport into skeletal muscle and some researchhas suggested a direct role of insulin on protein synthesis (9). However, this is allcontingent on there being sufficient AAs present in the first place; raising insulin levelswithout raising AA levels (by consuming protein) has little to no impact on proteinsynthesis (10). In fact, elevating insulin without simultaneously increasing AA availability
tends to decrease protein synthesis, due to a decrease in circulating AA concentrations (6)
 
Back
Naar boven