AndroidHealthClinic

George Foreman Grill (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat ding is echt relaxt !!!!! Een vriend neemt hem volgende maand mee uit de states voor me.
 
niet in nederland te verkrijgen geloof ik :(...
 
Echt cool en heel snel om je voedsel op klaar te maken.
Klote om naderhand schoon te maken :mad:
Maar je kunt het ook met een tefal tosti apparaat doen als je geen beschikking hebt over GF grill.
Zelfde materiaal...dus gooi je kipfilet op in de tefal en sluit de andere helft, 2-3 minuten later klaar!
 
Originally posted by f*cking ecto
niet in nederland te verkrijgen geloof ik :(...

hij was een tijdje geleden bij Willibrord om t te promoten..voor de rst idd niets meer van vernomen..beetje slechte PR die joingens van Foreman als jeWillibrord uitkiest:rolleyes:
 
Zit net te zappen en ik zag op yorin een commercial over jaja...... [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb die Grill gisteren bij V & D gekocht, net wat burgers mee gemaakt werkt goed !!! Smaak was prima, hoop vet uit die burgers laten lekker en makkelijk schoon te maken.

Een aanrader wat mij betreft !
 
en welk prijskaartje hangt daaraan?
 
Originally posted by bestoldschool
Echt cool en heel snel om je voedsel op klaar te maken.
Klote om naderhand schoon te maken :mad:
Maar je kunt het ook met een tefal tosti apparaat doen als je geen beschikking hebt over GF grill.
Zelfde materiaal...dus gooi je kipfilet op in de tefal en sluit de andere helft, 2-3 minuten later klaar!
pcies... waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. zo speciaal is die gril niet... je kunt er ook eentosti apparaat voor gebruiken :D
 
Originally posted by man_of_magic
Ik heb die Grill gisteren bij V & D gekocht, net wat burgers mee gemaakt werkt goed !!! Smaak was prima, hoop vet uit die burgers laten lekker en makkelijk schoon te maken.

Een aanrader wat mij betreft !
de smaak komt denk ik niet door de grill, maar door de kruiden :P hoop ik.
 
Originally posted by ErEf

pcies... waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. zo speciaal is die gril niet... je kunt er ook eentosti apparaat voor gebruiken :D

Neeeeeeeeeee, alleen de George Foreman is goed...the original "lean mean grilling machine"......damn ErEf...je kijkt zeker nooit naar Tell Sell :rolleyes: ;) :p

Effe zereneus, de groeven zijn dieper en door de schuine stand en het afdruip dakgootje bespaar je een hoop kcal.

kzet wel een bordje dan onder het ding staat ie ook schuin :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hee thx magic :thumbs: ik ga vanmiddag ff langs de v&d en kijkshop
 
Back
Naar boven