XXL Nutrition

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan me nog een verhaal herinneren dat een kennis van mijn pa mee naar het bureau moest komen met een verkeerscontrole omdat hij een appelschilmesje in zijn dashboard kastje had liggen. Hij schilde zo nu en dan een appeltje onderweg.
 
Ik kan me nog een verhaal herinneren dat een kennis van mijn pa mee naar het bureau moest komen met een verkeerscontrole omdat hij een appelschilmesje in zijn dashboard kastje had liggen. Hij schilde zo nu en dan een appeltje onderweg.

Mag ook niet.. Je mag niets wat als wapen kan dienen binnen handbereik van de bestuurder hebben liggen.

Vuurwapens moet je ook achter in de kofferbak hebben wanneer je deze vervoert.
 
Mag ook niet.. Je mag niets wat als wapen kan dienen binnen handbereik van de bestuurder hebben liggen.

Vuurwapens moet je ook achter in de kofferbak hebben wanneer je deze vervoert.

Of een ruimte maken waar eerst de passagiers airbag zat. Daar je gun in verstoppen. Holleeder stylo :cool:
 
Zeg gewoon dat je van een homo parkeerplaats kwam en dat je die knuppel gebruikt om andere mannen te plezieren :D

De titel van dit topic krijgt plots een volledig andere betekenis.
 
@ Von bismarck
:lol:

van mij mag je best een boete krijgen als je met een knuppel over straat loopt.
als je toch iets als wapen wil gebruiken in de auto pak je toch gewoon je lifehammer. veel kans dat die wel naast je mag liggen
 
@ Von bismarck

als je toch iets als wapen wil gebruiken in de auto pak je toch gewoon je lifehammer. veel kans dat die wel naast je mag liggen
Want daar kan je wat mee ???
waar het voor is, werkt niet eens...........
 
weet ik niet, misschien dat het effectiever is dan de vuist.
maar ik ben er sowieso geen voorstander van om wapens in je auto te hebben.
 
Of een ruimte maken waar eerst de passagiers airbag zat. Daar je gun in verstoppen. Holleeder stylo :cool:

Ik verwacht dat ze inmiddels daar wel zullen kijken :p
 
Ik verwacht dat ze inmiddels daar wel zullen kijken :p

Gewoon een stuk uit je stoel "zagen/boren/idc" zodat precies die knuppel er in past en dat je het er makkelijk uit kan halen zoals bij die "knopjes" van bureaustoelen die de gaten dichten.

Maar dat gaat wel erg ver :o
 
wetboek strafrecht, XI.8 paragraaf 11a, geen dank :D

Er moet dan wel sprake zijn van een redelijk vermoeden. Als je gewoon in je auto zit er er is niks raars te zien etc dan hebben ze ook geen recht om zomaar overal te kijken. Bovendien hoort er bij een verkeerscontrole waar ze bv controleren op alcohol geen achterliggend geachte te zijn om actief naar wapens op zoek te gaan, détournement de pouvoir.

dacht ik toch zo.
 
Er moet dan wel sprake zijn van een redelijk vermoeden. Als je gewoon in je auto zit er er is niks raars te zien etc dan hebben ze ook geen recht om zomaar overal te kijken. Bovendien hoort er bij een verkeerscontrole waar ze bv controleren op alcohol geen achterliggend geachte te zijn om actief naar wapens op zoek te gaan, détournement de pouvoir.

dacht ik toch zo.
klopt als een bus :)

tenzij de betrokkene toestemming geeft natuurlijk, de ervaring heeft gek genoeg al geleerd dat zelfs mensen die wapens en drugs achterin hebben liggen gewoon toestemming geven.

En dan is er geen sprake van détournement de pouvoir
 
klopt als een bus :)

tenzij de betrokkene toestemming geeft natuurlijk, de ervaring heeft gek genoeg al geleerd dat zelfs mensen die wapens en drugs achterin hebben liggen gewoon toestemming geven.

En dan is er geen sprake van détournement de pouvoir

Punt is dat wanneer je een controle weigert je de 'vermoedens' wel aanwakkert en ze je volgens mij via 1 of andere rare regeling alsnog kunnen dwingen dat ze je auto door mogen zoeken.

Ze hebben bij mij ook een x gevraagd of ze in de auto mochten kijken, had er niets in liggen.. Agent trok deur open, keek raar, deed deur dicht en zei dat we door mochten rijden :roflol: . Lag toen bijna 4 vuilniszakken aan blikjes en andere troep in de auto.
 
Punt is dat wanneer je een controle weigert je de 'vermoedens' wel aanwakkert en ze je volgens mij via 1 of andere rare regeling alsnog kunnen dwingen dat ze je auto door mogen zoeken.

Ze hebben bij mij ook een x gevraagd of ze in de auto mochten kijken, had er niets in liggen.. Agent trok deur open, keek raar, deed deur dicht en zei dat we door mochten rijden :roflol: . Lag toen bijna 4 vuilniszakken aan blikjes en andere troep in de auto.
nee
 
Ja. In belgenland dan toch wel.
daar weet ik niks van :)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 20:06 ----------

Dus als je weigert en ze hebben geen legitieme vermoedens mag je gewoon door rijden?
Juridisch gezien wel ja,

Als je geen grond hebt om te doorzoeken en ze doen het toch zonder toestemming is alles onrechtmatig verkregen bewijs
 
Yow knuppel, i heard you like knuppels, so i put a knuppel on your knuppel, so you can knuppel while you knuppel.
 
daar weet ik niks van :)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 20:06 ----------


Juridisch gezien wel ja,

Als je geen grond hebt om te doorzoeken en ze doen het toch zonder toestemming is alles onrechtmatig verkregen bewijs
Ze verzinnen altijd wel een reden.
 
Back
Naar boven